• DARK TIMES ARE COMING...

    De First Wizarding War was bloederig. Het was wreed en hartbrekend. Het leidde tot zoveel uit elkaar gescheurde families. Het was een generatie geboren in vrede, die realiseerde dat de wereld niet perfect was. Het was een generatie die had kunnen besluiten om de strijd op te geven. Het was een generatie waarbij 'verliezen' niet voorkwam in het woordenboek. Het waren kinderen, ja kinderen, amper uit school die hun leven gaven voor een toekomstige generatie die het misschien beter zou kunnen doen.

    Er stonden duistere tijden voor de deur en in deze duistere tijden was er niets belangrijker dan dat men er samen voor stond, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand weet wie er te vertrouwen is in tijden van oorlog. Iedereen moet een kant kiezen, en laat dat voor sommigen de moeilijkste beslissing ooit zijn. Hoe kies je immers tussen je familie, je vrienden, je normen en je waarden? En zodra die keuze gemaakt is, wordt het alleen maar moeilijker. Hoe vecht je namelijk tegen je oude klasgenoten, dat meisje waarvan je ooit een boek mocht lenen of die jongen die een keer zijn inktpotje over je perkament heeft laten vallen?

    In deze RPG volgen we de studenten die tijdens de Marauders era op school zaten en die naast de oorlog ook nog puberproblemen aan hun hoofd hadden.

    "You don’t know who his supporters are, you don’t know who’s working for him and who isn’t; you know he can control people so that they do terrible things without being able to stop themselves. You’re scared for yourself, and your family, and your friends. Every week, news comes of more deaths, more disappearances, more torturing… The Ministry of Magic’s in disarray, they don’t know what to do, they’re trying to keep everything hidden from the Muggles, but meanwhile, Muggles are dying too. Terror everywhere… panic… confusion… that’s how it used to be."


    AMAZING PEOPLE
    Indien personages geheel af zijn, worden deze toegevoegd.
    Also, het wordt erg gewaardeerd als namen/naamsveranderingen door worden gegeven voor het lijstje.
    U S E R N AM E
    Supine
    Anticyclone
    Philip
    Heathens
    GredWeasley
    calice
    Cicatrice
    Sempre
    Saralonde
    Ziegler
    PeterMaximoff
    Remarkeyable
    SphinxX
    Camhanaich
    Aemilin
    sloane
    N A A M
    Jente
    Laura
    Naomi
    Nichelle
    Anna
    Nini
    Vera
    Chloë
    Anouchka
    Sanne
    Miriam
    Leonie
    -
    Camilla
    Milou
    Floor
    P E R S O N A G E (S)
    Marlene, Edgar
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Alice
    -
    -
    Peter, Finn
    -
    -
    -
    -
    -

    SHIPS
    Shipname
    Jily/Lames
    Finmes
    Marlily
    Buckworm
    Blackinnon
    Starbucks
    Wolfstar
    Marauders
    Finly
    Jamafily
    Marlemes
    Ambrustin
    Personages
    James x Lily
    Finn x James
    Lily x Marlene
    James x Peter
    Marlene x Sirius
    James x Sirius
    Remus x Sirius
    James x Peter x Remus x Sirius
    Finn x Lily
    Finn x James x Lily x Marlene
    James x Marlene
    Ambrose x Justin


    AFWEZIGHEID
    Mocht er iemand afwezig/minder bereikbaar zijn door vakantie/privé/whatever, dan komt dat hier te staan.
    GredWeasley:
    ×11 t/m 18 juli - vakantie
    ×30/31 juli t/m 1/2 augustus - naar Brussel ivm HP expo (of er wifi is, is niet bekend)
    ×22 t/m 28 augustus - vakantie (of er wifi is, is niet bekend)
    Sempre:
    ×14 juli tot 25 juli - vakantie
    ×10 tot 18 augustus - vakantie
    Supine:
    ×9 juli tot 3 augustus - vakantie
    ×17 tot 23 augustus - vakantie (geen wifi)
    PeterMaximoff
    ×15-22 juli - vakantie (kan niet posten)
    Cicatrice
    ×11 tot en met 23/24 augustus - vakantie
    Saralonde
    ×9 en 10 juli
    ×3 tot 14 augustus - vakantie



    ROOSTER
    Coming up soon.



    QUIDDITCH GAMES
    Coming up soon.



    TOPICS
    Rollentopics
    × Topic 1

    Praattopics
    × Topic 1
    × Topic 2

    Speeltopics
    × -



    REGELS
    × Schrijf in ABN
    × Wees vriendelijk tegen elkaar
    × Minimaal 300 woorden per post (het kan best zo zijn dat je dit een keer niet haalt, maar probeer hiernaar toe te streven)
    × Houd het realistisch, niemand is perfect
    × 16+ is toegestaan, zet hier echter wel een waarschuwing bij voor degenen die het liever niet willen lezen c;
    × Anticyclone of Supine maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven
    × In deze RPG volgen we de studenten in het zesde jaar
    × Er zit geen limiet op het aantal personages per persoon, maar zorg ervoor dat je ze allemaal onderhoud.


    “We all have a little bit of 'I want to save the world' in us”

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 14:25 ]


    -

    Peter Maximoff: In welk opzicht bedoel je? Want Justin staat zegmaar lositief in het leven en vind soms de kleine dingen belangrijker dan grote dingen. Maar ik weet niet of je dit bedoelt

    Supine: Edgar en Justin? Beide 6e jaars hufflepuff (:

    8:00 is trouwens goed, mijn post komt dan wel wat later vandaag nog, maar no problemm


    take risks

    Aemilin schreef:
    Peter Maximoff: In welk opzicht bedoel je? Want Justin staat zegmaar lositief in het leven en vind soms de kleine dingen belangrijker dan grote dingen. Maar ik weet niet of je dit bedoelt

    Supine: Edgar en Justin? Beide 6e jaars hufflepuff (:

    8:00 is trouwens goed, mijn post komt dan wel wat later vandaag nog, maar no problemm


    Hij komt uit een stuk rijker en een magisch milieu, gezien zijn kledingstijl en ouders, terwijl Finn is opgegroeid buiten de magische gemeenschap en als arme boerenjongen uit een groot gezin. Ik weet niet hoe hij daar tegenover staat. Finn is opgevoed met het idee dat de magische wereld verre van altijd goed is, terwijl Justin het waarschijnlijk met de paplepel is ingegoten.


    Bowties were never Cooler

    Als er iemand nog relaties wil met James Potter hoor ik dat graag c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Als er iemand nog relaties wil met James Potter hoor ik dat graag c:


    Ik heb Hestia? :3

    Oh ik heb enkel Hestia haar uiterlijk nog niet, dus dat komt dan later als het goed is, want ik ben momenteel ook bezig voor een andere RPG en zo. Dus voor mij werkt 2O.OO wel prima.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 19:14 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Philip schreef:
    Als er iemand nog relaties wil met James Potter hoor ik dat graag c:


    Ik heb Peter en Finn... Al denk ik niet dat Finn hem erg mag...


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Ik heb Peter en Finn... Al denk ik niet dat Finn hem erg mag...


    Volgens mij hadden we Peter en Finn toch besproken al? c; of ben ik nu ana het hallucineren

    @cicatrice; had je al een idee? ik lees zo jouw rol ff door


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Volgens mij hadden we Peter en Finn toch besproken al? c; of ben ik nu ana het hallucineren

    @cicatrice; had je al een idee? ik lees zo jouw rol ff door


    Was ook zo, laat maar :$


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Hij komt uit een stuk rijker en een magisch milieu, gezien zijn kledingstijl en ouders, terwijl Finn is opgegroeid buiten de magische gemeenschap en als arme boerenjongen uit een groot gezin. Ik weet niet hoe hij daar tegenover staat. Finn is opgevoed met het idee dat de magische wereld verre van altijd goed is, terwijl Justin het waarschijnlijk met de paplepel is ingegoten.

    Oooh op die manier. Hier heeft Justin geen problemen mee, voor hem maakt het niet uit waar iemand vandaan komt of hoe hij leeft.
    Ik heb Justins geschiedenis nog niet af, maar bij hem is ook niet alles vlekkeloos gegaan (:


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)
    Oooh op die manier. Hier heeft Justin geen problemen mee, voor hem maakt het niet uit waar iemand vandaan komt of hoe hij leeft.
    Ik heb Justins geschiedenis nog niet af, maar bij hem is ook niet alles vlekkeloos gegaan (:


    Dan wacht ik daar even op. Of heb je al ideeen voor die twee?


    Bowties were never Cooler

    Oeps sorry guys. Ik was uit eten en dat duurde iets langer dan verwacht door wat problemen haha. Maar ik ga nu het speeltopic openen! Give me a minute. :')


    -

    Iemand voor Marly? (:


    -

    Finn en Peter komen morgen


    Bowties were never Cooler

    Supine schreef:
    Iemand voor Marly? (:


    Max kan wel naar haar toe komen? c: Hij zal waarschijnlijk wel gauw een coupé willen zoeken, want hij houdt niet van drukte haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan Peter Remus komen lastigvallen?


    Bowties were never Cooler