• DARK TIMES ARE COMING...

    De First Wizarding War was bloederig. Het was wreed en hartbrekend. Het leidde tot zoveel uit elkaar gescheurde families. Het was een generatie geboren in vrede, die realiseerde dat de wereld niet perfect was. Het was een generatie die had kunnen besluiten om de strijd op te geven. Het was een generatie waarbij 'verliezen' niet voorkwam in het woordenboek. Het waren kinderen, ja kinderen, amper uit school die hun leven gaven voor een toekomstige generatie die het misschien beter zou kunnen doen.

    Er stonden duistere tijden voor de deur en in deze duistere tijden was er niets belangrijker dan dat men er samen voor stond, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Niemand weet wie er te vertrouwen is in tijden van oorlog. Iedereen moet een kant kiezen, en laat dat voor sommigen de moeilijkste beslissing ooit zijn. Hoe kies je immers tussen je familie, je vrienden, je normen en je waarden? En zodra die keuze gemaakt is, wordt het alleen maar moeilijker. Hoe vecht je namelijk tegen je oude klasgenoten, dat meisje waarvan je ooit een boek mocht lenen of die jongen die een keer zijn inktpotje over je perkament heeft laten vallen?

    In deze RPG volgen we de studenten die tijdens de Marauders era op school zaten en die naast de oorlog ook nog puberproblemen aan hun hoofd hadden.

    "You don’t know who his supporters are, you don’t know who’s working for him and who isn’t; you know he can control people so that they do terrible things without being able to stop themselves. You’re scared for yourself, and your family, and your friends. Every week, news comes of more deaths, more disappearances, more torturing… The Ministry of Magic’s in disarray, they don’t know what to do, they’re trying to keep everything hidden from the Muggles, but meanwhile, Muggles are dying too. Terror everywhere… panic… confusion… that’s how it used to be."


    AMAZING PEOPLE
    Indien personages geheel af zijn, worden deze toegevoegd.
    Also, het wordt erg gewaardeerd als namen/naamsveranderingen door worden gegeven voor het lijstje.
    U S E R N AM E
    Supine
    Anticyclone
    Philip
    Heathens
    GredWeasley
    calice
    Cicatrice
    Sempre
    Saralonde
    Ziegler
    PeterMaximoff
    Remarkeyable
    SphinxX
    Camhanaich
    Aemilin
    sloane
    N A A M
    Jente
    Laura
    Naomi
    Nichelle
    Anna
    Nini
    Vera
    Chloë
    Anouchka
    Sanne
    Miriam
    Leonie
    -
    Camilla
    Milou
    Floor
    P E R S O N A G E (S)
    Marlene, Edgar
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Alice
    -
    -
    Peter, Finn
    -
    -
    -
    -
    -

    SHIPS
    Shipname
    Jily/Lames
    Finmes
    Marlily
    Buckworm
    Blackinnon
    Starbucks
    Wolfstar
    Marauders
    Finly
    Jamafily
    Marlemes
    Ambrustin
    Personages
    James x Lily
    Finn x James
    Lily x Marlene
    James x Peter
    Marlene x Sirius
    James x Sirius
    Remus x Sirius
    James x Peter x Remus x Sirius
    Finn x Lily
    Finn x James x Lily x Marlene
    James x Marlene
    Ambrose x Justin


    AFWEZIGHEID
    Mocht er iemand afwezig/minder bereikbaar zijn door vakantie/privé/whatever, dan komt dat hier te staan.
    GredWeasley:
    ×11 t/m 18 juli - vakantie
    ×30/31 juli t/m 1/2 augustus - naar Brussel ivm HP expo (of er wifi is, is niet bekend)
    ×22 t/m 28 augustus - vakantie (of er wifi is, is niet bekend)
    Sempre:
    ×14 juli tot 25 juli - vakantie
    ×10 tot 18 augustus - vakantie
    Supine:
    ×9 juli tot 3 augustus - vakantie
    ×17 tot 23 augustus - vakantie (geen wifi)
    PeterMaximoff
    ×15-22 juli - vakantie (kan niet posten)
    Cicatrice
    ×11 tot en met 23/24 augustus - vakantie
    Saralonde
    ×9 en 10 juli
    ×3 tot 14 augustus - vakantie



    ROOSTER
    Coming up soon.



    QUIDDITCH GAMES
    Coming up soon.



    TOPICS
    Rollentopics
    × Topic 1

    Praattopics
    × Topic 1
    × Topic 2

    Speeltopics
    × -



    REGELS
    × Schrijf in ABN
    × Wees vriendelijk tegen elkaar
    × Minimaal 300 woorden per post (het kan best zo zijn dat je dit een keer niet haalt, maar probeer hiernaar toe te streven)
    × Houd het realistisch, niemand is perfect
    × 16+ is toegestaan, zet hier echter wel een waarschuwing bij voor degenen die het liever niet willen lezen c;
    × Anticyclone of Supine maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven
    × In deze RPG volgen we de studenten in het zesde jaar
    × Er zit geen limiet op het aantal personages per persoon, maar zorg ervoor dat je ze allemaal onderhoud.


    “We all have a little bit of 'I want to save the world' in us”

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 14:25 ]


    -

    Jammer


    Bowties were never Cooler

    Ik ben vanaf vanavond een week op vakantie. Ik heb wel wifi, en kan wel wat lezen, maar reageren zal niet lukken.


    Bowties were never Cooler

    Jammer dat er mensen uitschrijven. :[ Maar begrijpelijk.


    She was always looking for more..

    Ik zal morgen met James proberen te posten :c don't die please muuuuh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik zal morgen met James proberen te posten :c don't die please muuuuh


    This. :[
    But we will survive people. We will!


    She was always looking for more..

    Jammer dat mensen ermee stoppen ;[

    Ik probeer morgen te posten, maar moet wel werken dus ik ga mijn best doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hooooooi ik ben net terug dus ik ga na het slapen bijlezen etc. en dan zsm posten. Mijn excuses voor het toch compleet van de aardbodem verdwijnen tijdens mijn vakantie. Maar ik ben nu helemaal vrij om Q vol te spammen met van alles inclusief posts *O*


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Hooooooi ik ben net terug dus ik ga na het slapen bijlezen etc. en dan zsm posten. Mijn excuses voor het toch compleet van de aardbodem verdwijnen tijdens mijn vakantie. Maar ik ben nu helemaal vrij om Q vol te spammen met van alles inclusief posts *O*



    Leuke vakantie gehad?

    Ik probeer vandaag ook nog James te posten. Srry dat ik zaterdag niet meer gedaan had tho :c


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Saralonde schreef:
    (...)


    Leuke vakantie gehad?


    Jaaaaa het was echt heerlijk. Alleen de koffer is kwijt, waarschijnlijk nog op Tenerife, dus nu mis ik van alles. Super irritant. Nog geluk dat ik aardig wat in de handbagage had (alle boeken en schoenen en zo), maar ik heb nu maar één korte broek waar ik aan de bovenkant twee keer inpas (letterlijk) en het is hier ook heerlijk weer damn :') Maar ja, wel een hele toffe vakantie gehad. Ik ga als ik de kabel van mijn fototoestel terug heb (ook in die koffer) waarschijnlijk wel Q volspammen, sowieso heb ik foto's van palmen die op ananassen lijken voor het ananassen topic :p
    Maar ja we zijn naar het Siam park en het Loro park geweest (waterpark en dierenpark, beste van Europa allebei) wat super vet was (vooral de orka's, ik vond het echt geweldig om te zien hoe ze met de dove orka Morgan hebben leren communiceren, zodat die nu toch nog een geweldig leven kan hebben, ondanks dat Morgan niet meer terug kan in het wild. Ik was sowieso echt verbaasd hoe geweldig de band tussen die orka's en hun trainers is, omdat ik had verwacht dat dat veel minder zou zijn, gezien het toch levensgevaarlijke dieren zijn die niet in gevangenschap horen -ik ben wel voor het sluiten van dit soort dingen, op opvang na, want voor Morgan is dit bijvoorbeeld echt geweldig, ze waren ook zo blij allemaal, die orka's daar. Ik had het echt slechter verwacht, want dieren horen natuurlijk helemaal niet in gevangenschap). In het Siam park ben ik overigens van de tower of power, zo'n mega hoge toren met een extreem steile glijbaan die daarna nog door een bak met haaien gaat geweest (ik ben feitelijk overal af geweest behalve de kleine kinderglijbanen), dus toen voelde ik mij echt heel stoer haha. Daarnaast zijn we een boottocht gaan doen op zoek naar dolfijnen en piloot walvissen in het wild, die we gevonden hebben. Echt heel veel, we hadden echt geluk. Het is geweldig om die prachtige beesten in het wild te zien en de piloot walvissen hadden best veel kleintjes, wat super schattig was. Plus, het water was heel helder dus je kon de dolfijnen ook heel goed zien meezwemmen met de boot (dolfijnen zijn overigens mijn lievelingsdieren, ik ben sowieso dol op waterdieren, dus ik word al snel heel enthousiast daarvan haha).
    Verder hebben we met een huurauto van alles op het eiland bekeken (vooral de El Teide was mooi vond ik, daar zit je boven de wolken wat er overdag super sprookjesachtig uitziet en 's nachts kan je er geweldig sterren kijken) en lekker uitgerust aan het zwembad. Het was echt top c:

    Zo, dat was meteen een heel verhaal haha. Ik ga nu eens even kijken wat jullie allemaal gepost hebben, wat ik nog in moet vullen aan mijn rol en dan denk ook maar eens kijken waar ik Lils heen kan sturen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Jaaaaa het was echt heerlijk. Alleen de koffer is kwijt, waarschijnlijk nog op Tenerife, dus nu mis ik van alles. Super irritant. Nog geluk dat ik aardig wat in de handbagage had (alle boeken en schoenen en zo), maar ik heb nu maar één korte broek waar ik aan de bovenkant twee keer inpas (letterlijk) en het is hier ook heerlijk weer damn :') Maar ja, wel een hele toffe vakantie gehad. Ik ga als ik de kabel van mijn fototoestel terug heb (ook in die koffer) waarschijnlijk wel Q volspammen, sowieso heb ik foto's van palmen die op ananassen lijken voor het ananassen topic :p
    Maar ja we zijn naar het Siam park en het Loro park geweest (waterpark en dierenpark, beste van Europa allebei) wat super vet was (vooral de orka's, ik vond het echt geweldig om te zien hoe ze met de dove orka Morgan hebben leren communiceren, zodat die nu toch nog een geweldig leven kan hebben, ondanks dat Morgan niet meer terug kan in het wild. Ik was sowieso echt verbaasd hoe geweldig de band tussen die orka's en hun trainers is, omdat ik had verwacht dat dat veel minder zou zijn, gezien het toch levensgevaarlijke dieren zijn die niet in gevangenschap horen -ik ben wel voor het sluiten van dit soort dingen, op opvang na, want voor Morgan is dit bijvoorbeeld echt geweldig, ze waren ook zo blij allemaal, die orka's daar. Ik had het echt slechter verwacht, want dieren horen natuurlijk helemaal niet in gevangenschap). In het Siam park ben ik overigens van de tower of power, zo'n mega hoge toren met een extreem steile glijbaan die daarna nog door een bak met haaien gaat geweest (ik ben feitelijk overal af geweest behalve de kleine kinderglijbanen), dus toen voelde ik mij echt heel stoer haha. Daarnaast zijn we een boottocht gaan doen op zoek naar dolfijnen en piloot walvissen in het wild, die we gevonden hebben. Echt heel veel, we hadden echt geluk. Het is geweldig om die prachtige beesten in het wild te zien en de piloot walvissen hadden best veel kleintjes, wat super schattig was. Plus, het water was heel helder dus je kon de dolfijnen ook heel goed zien meezwemmen met de boot (dolfijnen zijn overigens mijn lievelingsdieren, ik ben sowieso dol op waterdieren, dus ik word al snel heel enthousiast daarvan haha).
    Verder hebben we met een huurauto van alles op het eiland bekeken (vooral de El Teide was mooi vond ik, daar zit je boven de wolken wat er overdag super sprookjesachtig uitziet en 's nachts kan je er geweldig sterren kijken) en lekker uitgerust aan het zwembad. Het was echt top c:

    Zo, dat was meteen een heel verhaal haha. Ik ga nu eens even kijken wat jullie allemaal gepost hebben, wat ik nog in moet vullen aan mijn rol en dan denk ook maar eens kijken waar ik Lils heen kan sturen ^^


    Ah, dat is inderdaad super irritant! Dat had ik toen ik deze winter naar Zuid-Spanje ging, maar dan op de heenreis. Zat ik daar in mijn dikke winterkleding in Malaga. :')

    Ik heb ook orka's gezien in Sea World in San Diego en vond dat inderdaad een heel bijzondere ervaring!

    Ik heb even een filmpje gezien van de tower of power en het ziet er echt super vet uit! Maar haaien oh my god. Ik weet niet of ik dat mentaal aan zou kunnen. :')

    Ah, dat lijkt me echt super bijzonder!

    Leuk om te horen dat je een leuke vakantie gehad hebt!


    -

    Supine schreef:
    (...)

    Ah, dat is inderdaad super irritant! Dat had ik toen ik deze winter naar Zuid-Spanje ging, maar dan op de heenreis. Zat ik daar in mijn dikke winterkleding in Malaga. :')

    Ik heb ook orka's gezien in Sea World in San Diego en vond dat inderdaad een heel bijzondere ervaring!

    Ik heb even een filmpje gezien van de tower of power en het ziet er echt super vet uit! Maar haaien oh my god. Ik weet niet of ik dat mentaal aan zou kunnen. :')

    Ah, dat lijkt me echt super bijzonder!

    Leuk om te horen dat je een leuke vakantie gehad hebt!


    Haha lol handig. Ik heb op zich nog geluk dat het op de terug reis is, want ik heb nu nog wel wat.

    Tja, deze Gryffindor hier laat zich niet tegenhouden door haaien of mega diepe afgronden. Er zit daar dus ook btw een dude boven die iedereen naar beneden moet duwen, letterlijk. Je moet gaan liggen en hij geeft je dan een zetje. Beste baan van de wereld :W

    Ik ben btw bezig met mijn reactie, maar ik ben even kwijt wie er nu allemaal mee gestopt is. Zijn alleen Marlene, Mary en een onbekende nog naamloze rol nu Lily's mede vrouwelijke Gryffindors atm?


    Happy Birthday my Potter!

    Klinkt amazing!!!


    Bowties were never Cooler

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Haha lol handig. Ik heb op zich nog geluk dat het op de terug reis is, want ik heb nu nog wel wat.

    Tja, deze Gryffindor hier laat zich niet tegenhouden door haaien of mega diepe afgronden. Er zit daar dus ook btw een dude boven die iedereen naar beneden moet duwen, letterlijk. Je moet gaan liggen en hij geeft je dan een zetje. Beste baan van de wereld :W

    Ik ben btw bezig met mijn reactie, maar ik ben even kwijt wie er nu allemaal mee gestopt is. Zijn alleen Marlene, Mary en een onbekende nog naamloze rol nu Lily's mede vrouwelijke Gryffindors atm?


    Haha ja dat is inderdaad beter.

    Oh my god, waar kan ik solliciteren?

    En yes. Lau heeft als het goed is berichtjes gestuurd naar mensen die hun rol niet af hebben want damn we zijn met weinig atm. :')


    -