• The City of Madness — Praattopic






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een ander verleden en een andere toekomst.

    What's your story?

    V E R H A A L L I J N     
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.

    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    T H E      S Q U A D
    Ik heb heel even op jullie profielen gespiekt, voor je naam. Als je deze liever niet in het topic hebt — laat het me maar weten.
    USERNAME
    Heathens
    Camhaneich
    Chivalry
    sloane
    Poshlost
    Miall
    _patch
    Westwick
    Canagan
    NlRVANA
    Philip
    Douceur
    CharliePuth
    Malec
    SphinxX
    Mignon
    Divo
    NAAM
    Nichelle
    Camilla
    Gabriëlle
    Floor
    Michelle
    Matty
    Isa
    Sofie
    Jennifer
    Yu
    Naomi
    Anne-Fleur
    Naomi
    Denize
    -
    Lotte
    Jacco
    PERSONAGES
    Christian, Ellie
    Amaryllis
    Mayhem
    Amelia
    Mia
    Ivy
    Jade
    Nina
    Dani
    Roghan, Vaelery
    Joshua (Edin)
    Adam
    Shane
    Tyler
    Julian
    Maximus
    Bentley

    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik (Heathens) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet aan personages, zorg ervoor dat je iedereen actief houd.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen door en ook als je langer dan een week niet kan reageren.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 16:49 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Miall schreef:
    (...)

    Ivy is goed c;

    Weet iemand trouwens wat de code van dit — is? Ik heb 'm opgezocht, maar die pakt Quizlet niet, of zo. :')


    Oké, dan kunnen ze elkaar in de café van Vaelery tegenkomen, haha c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Okee, ik had dit topic dus over het hoofd gezien maar ook Jade zoekt nog relaties


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    Okee, ik had dit topic dus over het hoofd gezien maar ook Jade zoekt nog relaties


    Adam?


    chaos makes the muse

    Is er iemand voor Dani?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik weet niet of ik heb gezegd dat ik actief zou zijn, maar dat gaat lastig met de shitty wifi hier, dus mijn post komt over een week.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Canagan schreef:
    Is er iemand voor Dani?


    Ik heb Jade, die zoekt overigens ook nog relaties :)

    @Canagan (ik weet niet of ik het nu goed gespeld heb)
    Ik zal is even kijken of ik een relatie kan verzinnen of had je al wat bedacht?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    (...)

    Ik heb Jade, die zoekt overigens ook nog relaties :)

    @Canagan (ik weet niet of ik het nu goed gespeld heb)
    Ik zal is even kijken of ik een relatie kan verzinnen of had je al wat bedacht?


    Nee, ik heb nog niks bedacht dus als ideeën hebt hoor ik die graag. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat ik gewoon even een indrukken lijstje ga maken, dus kijk daar dadelijk maar tussen ;)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Iemand waar ik Chris naar toe kan sturen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heathens schreef:
    Iemand waar ik Chris naar toe kan sturen?


    Ik heb Dani, die onderweg is naar het strandfeest?

    @_Patch, is goed, dan zie ik die wel verschijnen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Indrukkenlijstje Jade

    Mia- Jade vindt het geweldig om Mia te irriteren. Jade weet al snel waar ze haar het beste mee kan irriteren en doet dit dan ook vaak. Jade zal het ego van het meisje wel een tandje lager laten zingen
    Amelia- Jade haat het meisje, en zal zich dan helemaal niet schuldig voelen het meisje een beetje te chanteren met een “vriendschap” waar Jade helemaal niks van meent maar achter haar geld aanzit.
    Amaryllis- Jade zal het meisje vervloeken omdat het meisje advocaat had kunnen worden maar het nooit geprobeerd heeft, Jade zal het meisje echter vervloeken omdat het bij haar had gekunnen en bij Jade zelf nooit.
    Shane- aangezien Jade nogal volgzaam is en ook vakantiegangers misleid dat ze het best goed met elkaar kunnen vinden als is Jade wel heel wat zachtaardiger dan Shane. Misschien dat als ze zijn vertrouwen kan winnen hij haar wel is de niet zo’n harde kant van zichzelf wil laten zien?
    Kyra- Ik denk dat Jade het goed zou kunnen vinden met deze dame. Echter zullen ze samen misschien niet heel snel tot een beslissing komen omdat ze daar allebei niet zo goed in zijn XD ze zouden gewoon vrienden kunnen zijn?
    Casper- Als hij en Jade vrienden zouden zijn zou hij bij Jade veel geduld moeten hebben. Dit komt doordat ze niet snel iemand vertrouwt, misschien dat Jade een keer iets aan iemand verteld maar daar is geduld bij nodig.
    Mayhem- Jade zou haar wel is als afleiding kunnen gebruiken. Zodat Jade niet weer met haar gedachten naar haar ouders afdwaalt maar zich gewoon door Mayhem naar een feestje laat trekken dit betekent voor Jade echter niet perse een vriendschap.
    Christian- Jade zou hem volgen en doen wat hij zegt, daarnaast heeft ze niet meteen een klik met de jongen, het mooie gezichtje krijgt haar aandacht maar niet te pakken. Misschien dat dit later nog komt voor nu niet
    Ellie- Jade kan zich irriteren aan het feit dat ze zo zorgeloos door het leven gaat (of dat lijkt in Jades ogen) maar aan de andere kant zorgt het meisje dat ook Jade even haar problemen kan loslaten en ook zorgeloos door het leven kan. Dit is dan ook de reden dat ze bevriend is met het meisje
    Tyler- Jade zal zich bij hem op haar gemak voelen misschien zelf wel veilig ondanks zijn nogal opvliegende karakter. Toch zal Tyler haar snel in tranen kunnen laten uit barsten omdat hij nogal vaak de grens overgaat en Jade al behoorlijk veel heeft meegemaakt. Zolang Tyler zich niet aan Jades gehuil gaat irriteren zou het goed kunnen gaan tussen die twee, er zou zelfs een vriendschap uit kunnen ontstaan
    Ivy- Jade zal gewoon als tegen ieder ander die ze kent doen, gewoon normaal maar niet als een vriendin of een hater
    Joshua “Edin”- Jade zal niet graag met deze jongen omgaan omdat het nogal confronterend voor haar is, want in tegenstelling tot de meeste is ook Edin een gesloten deur en nogal stroefjes in hoe hij zich moet gedragen. Dit is in Jades ogen net een spiegel van zichzelf, omdat ook zij nogal gesloten is en zich vaak niet goed weet te gedragen
    Nina- Ze zal misschien af en toe een jaloerse blik werpen, omdat ze zo makkelijk kan doen over vele dingen, maar zodra hun blikken kruisen zal je op Jades blik geen waardering zien eerder afgunst en ze zou het meisje weer volledig gaan negeren, puur uit jaloezie
    Adam- Adam is een van de weinige tegen wie Jade durft te praten, dit komt meer omdat hij ook een soort van hetzelfde heeft meegemaakt. Toch zal ze pas met hem gaan praten als ze weet dat hij te vertrouwens is, en een soort van vriendschap hebben opgebouwd.
    Dani- Jade zal het denk ik wel goed met haar kunnen vinden, misschien dat ze vrienden zouden kunnen zijn?
    Maximus- Jade haat hem omdat hij uitbuiter is van een stripclub en ze weet maar al te goed hoe het is om uit de kleren te gaan voor vreemden. Toch wordt trekt de jongen op een of andere manier haar aandacht, dit komt omdat Jade ondanks haar enorme haat zich op een vreemde manier ook tot de jongen aangetrokken voelt
    Bentley- Jade vindt hem het typische rijkeluiskindje, wat hem hoe dan ook een minpunt oplevert
    Roghan- Jade zal hem ontwijken als ze hem ziet dit komt omdat ze hem er niet zo heel vriendelijk vindt uit zien dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar daardoor zal contact tussen de twee wel moeilijk worden.
    Vaelery- Jade zal zich erg op het gemak bij het meisje voelen en makkelijk met haar mee gaan in dingen. Misschien dat ze goede vriendinnen kunnen zijn (ook al is Vaelery nogal gereserveerd)
    Julian- Jade vindt het zielig hoe ze hem vaak alleen ziet zitten en maakt dan wel eens een praatje met hem, ze praten echter samen altijd over allemaal bullshit omdat ze beide niet graag over hun gevoelens praten. Ze zouden vrienden kunnen worden, na een hele lange tijd van korte gesprekken.
    Parker- Beste vrienden, Jade zal de jongen in eerste opzicht misschien een beetje stilletjes vinden maar wie is er nou een geschikter persoon dan Jade om je dromen mee achterna te jagen. Jade en Parker zullen samen vaak zijn dromen achterna gaan en omdat Jade niet zo heel veel om haar eigen leven geeft zal ze er dan ook geen problemen mee hebben om hem te redden in situaties die wel eens gevaarlijk zouden kunnen zijn


    De schuingedrukte relaties zijn goedgekeurd :)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 11:57 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Canagan schreef:
    (...)

    Ik heb Dani, die onderweg is naar het strandfeest?

    @_Patch, is goed, dan zie ik die wel verschijnen.


    Ja, ik vind het prima. Had je al wat in gedachten?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heathens schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het prima. Had je al wat in gedachten?


    Ehm, niet bepaald. Misschien dat hij haar tegen kan komen, ze is namelijk te voet naar het strand.

    @_patch, ik vind het goed hoor.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ehm, niet bepaald. Misschien dat hij haar tegen kan komen, ze is namelijk te voet naar het strand.

    @_patch, ik vind het goed hoor.


    Ik weet niet zeker of we al wat hadden afgesproken qua relaties, maar ze kennen elkaar wel toch?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Heathens schreef:
    (...)

    Ik weet niet zeker of we al wat hadden afgesproken qua relaties, maar ze kennen elkaar wel toch?


    Volgens mij hadden we nog niks afgesproken, maar mij lijkt ook wel dat ze elkaar in ieder geval kennen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'