• The City of Madness — Praattopic






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een ander verleden en een andere toekomst.

    What's your story?

    V E R H A A L L I J N     
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.

    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    T H E      S Q U A D
    Ik heb heel even op jullie profielen gespiekt, voor je naam. Als je deze liever niet in het topic hebt — laat het me maar weten.
    USERNAME
    Heathens
    Camhaneich
    Chivalry
    sloane
    Poshlost
    Miall
    _patch
    Westwick
    Canagan
    NlRVANA
    Philip
    Douceur
    CharliePuth
    Malec
    SphinxX
    Mignon
    Divo
    NAAM
    Nichelle
    Camilla
    Gabriëlle
    Floor
    Michelle
    Matty
    Isa
    Sofie
    Jennifer
    Yu
    Naomi
    Anne-Fleur
    Naomi
    Denize
    -
    Lotte
    Jacco
    PERSONAGES
    Christian, Ellie
    Amaryllis
    Mayhem
    Amelia
    Mia
    Ivy
    Jade
    Nina
    Dani
    Roghan, Vaelery
    Joshua (Edin)
    Adam
    Shane
    Tyler
    Julian
    Maximus
    Bentley

    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik (Heathens) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet aan personages, zorg ervoor dat je iedereen actief houd.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen door en ook als je langer dan een week niet kan reageren.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 16:49 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Westwick schreef:
    (...)
    Nina ook (:


    En Adam (;


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    (...)

    En Adam (;

    En Nina!
    OMG, ze zijn zo schattig!


    I was an angel living in the garden of evil

    Oh god oh god, 5 bladzijdes rpg gemist. Iemand die me wilt inlichten of is dit een hopeloos geval en heb ik te veel gemist :')


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    Oh god oh god, 5 bladzijdes rpg gemist. Iemand die me wilt inlichten of is dit een hopeloos geval en heb ik te veel gemist :')


    't Is bijna allen maar Adam en Nina. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    't Is bijna allen maar Adam en Nina. :'D


    Oh hahaha, ik heb nog niet de tijd genomen om de posts goed te bekijken. Dat scheelt denk ik haha. Nou uhm wilt er iemand met hoe heten mijn mensen ook alweer. Vaelery en Roghan meeten?


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    (...)

    Oh hahaha, ik heb nog niet de tijd genomen om de posts goed te bekijken. Dat scheelt denk ik haha. Nou uhm wilt er iemand met hoe heten mijn mensen ook alweer. Vaelery en Roghan meeten?


    Ik heb Jill wel? (ik moest ook even nadenken over de naam van mijn persoon (rofl))


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Ik heb Jill wel? (ik moest ook even nadenken over de naam van mijn persoon (rofl))


    voor Vaelery misschien? ben mijn relaties ook voor een groot deel vergeten... oops


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    (...)

    voor Vaelery misschien? ben mijn relaties ook voor een groot deel vergeten... oops


    Primaaa. Waar is Vaelery momenteel?
    Ik heb niet eens relaties voor Jill. Kan ik ook niks vergeten :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Primaaa. Waar is Vaelery momenteel?
    Ik heb niet eens relaties voor Jill. Kan ik ook niks vergeten :')


    Nergens haha, heb volgens mij nog niet eens gepost... Wil jij eerst posten? Ben twee dagen weinig beschikbaar


    I just caught the wave in your eyes

    NlRVANA schreef:
    (...)

    Nergens haha, heb volgens mij nog niet eens gepost... Wil jij eerst posten? Ben twee dagen weinig beschikbaar


    Prima (al ben ik ook wel druk haha). Zal ik Vaelery er alvast bij betrekken?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Uh, sorry, ik heb wat gemist (Denk ik) maar ik ben terug en ik zal proberen vandaag een post te typen. Ehh.. wat heb ik allemaal gemist? c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Uh, sorry, ik heb wat gemist (Denk ik) maar ik ben terug en ik zal proberen vandaag een post te typen. Ehh.. wat heb ik allemaal gemist? c':


    Niet veel, het meeste wat erbij is gekomen is of Nina of Adam ( ,:


    chaos makes the muse

    Necessity schreef:
    (...)

    Prima (al ben ik ook wel druk haha). Zal ik Vaelery er alvast bij betrekken?[/quote

    Sorry, je hebt al gepost dus mijn antwoord is niet meer nodig denk ik haha. Ik zal nu posten (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik probeer al dagen om mijn post te schrijven en het lukt gewoon niet :/ sorry dus dat het zo lang duurt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Guysss neee, waarom is dit dood??


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman