• The City of Madness — Praattopic






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een ander verleden en een andere toekomst.

    What's your story?

    V E R H A A L L I J N     
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.

    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    T H E      S Q U A D
    Ik heb heel even op jullie profielen gespiekt, voor je naam. Als je deze liever niet in het topic hebt — laat het me maar weten.
    USERNAME
    Heathens
    Camhaneich
    Chivalry
    sloane
    Poshlost
    Miall
    _patch
    Westwick
    Canagan
    NlRVANA
    Philip
    Douceur
    CharliePuth
    Malec
    SphinxX
    Mignon
    Divo
    NAAM
    Nichelle
    Camilla
    Gabriëlle
    Floor
    Michelle
    Matty
    Isa
    Sofie
    Jennifer
    Yu
    Naomi
    Anne-Fleur
    Naomi
    Denize
    -
    Lotte
    Jacco
    PERSONAGES
    Christian, Ellie
    Amaryllis
    Mayhem
    Amelia
    Mia
    Ivy
    Jade
    Nina
    Dani
    Roghan, Vaelery
    Joshua (Edin)
    Adam
    Shane
    Tyler
    Julian
    Maximus
    Bentley

    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik (Heathens) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet aan personages, zorg ervoor dat je iedereen actief houd.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen door en ook als je langer dan een week niet kan reageren.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 16:49 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Chivalry schreef:
    (...)

    I can help. c:
    Wat voor iets zoek je?
    Thanks! Hij is de uitbater van de stripclub, dus ik denk dat ik hem 25 maak (dat was het maximum toch?). Wat ik precies zoek weet ik nog niet echt, misschien maakt dat het juist wel lastig. (no_chears) Ik denk dat het op het eerste gezicht een beetje een nors type is, maar dat uiteindelijk wel hart voor de zaak heeft en zorgt voor het welzijn van zijn strippers.


    She's imperfect but she tries

    Miall schreef:
    (...)

    Ik denk dat stripper best bij haar past ^^


    Dan kan ze een collega van Dani zijn, als je wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Dan kan ze een collega van Dani zijn, als je wil?


    Sounds good ^^

    Ik zal straks of vanavond een indrukkenlijstje maken. Ik zoek voor Ivy denk ik:

          • Haar ex (ze is geboren in Miami, dus ze woont hier al haar hele leven)
          • Een soort fling (met wie ze af en toe een onenightstand heeft)
          • Ideas?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Sounds good ^^

    Ik zal straks of vanavond een indrukkenlijstje maken. Ik zoek voor Ivy denk ik:

          • Haar ex (ze is geboren in Miami, dus ze woont hier al haar hele leven)
          • Een soort fling (met wie ze af en toe een onenightstand heeft)
          • Ideas?


    Ik heb Tyler voor een van de twee?


    El Diablo.

    Welke perso's zitten eigk allemaal in bende? Naast edin en tyler


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Miall schreef:
    (...)

    Sounds good ^^

    Ik zal straks of vanavond een indrukkenlijstje maken. Ik zoek voor Ivy denk ik:

          • Haar ex (ze is geboren in Miami, dus ze woont hier al haar hele leven)
          • Een soort fling (met wie ze af en toe een onenightstand heeft)
          • Ideas?


    Top! Had je wellicht een idee hoe hun band kan zijn?

    @Philip, Dani is via de bende in de stripclub gekomen. ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Top! Had je wellicht een idee hoe hun band kan zijn?

    @Philip, Dani is via de bende in de stripclub gekomen. ;p


    Weet ik ofc haha maar ik heb t nu over t drugs dealen gedeelte sissy


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet helemaal niets van een bende. :'D


    She's imperfect but she tries

    Om het een beetje overzichtelijk te houden, heb ik maar een lijstje voor Mayhem gemaakt. Als je — je geroepen voelt bij een van de relaties of zelf een leuk idee hebt; let me know. c:

    —— Mayhem
    • Iemand waar ze het totaal niet mee kan vinden / Waar haar opvliegende kant extra snel naar boven komt.
    • Iemand die ze genoeg vertrouwd om (iets) te weten over haar mishandelende moeder / moeilijke jeugd. Bij voorkeur een (beste) vriend(in).
    • Iemand waarmee ze een zus/zus broer/zus relatie heeft. Beschermend en such. Dat kan Mayhem wel gebruiken.
    • Een ex of in ieder geval iemand waar ze van heeft gehouden.
    • Iemand waarmee ze leuk kan feesten / losgaan.
    • Last but not least; iemand die echt om haar geeft en ook doorheeft dat ze serieuzere problemen heeft dan ze doet vermoeden. Dit kan eventueel ook wel bij één van de bovenstaande gecombineerd, but just sayin'.

    Other than that zoek ik eigenlijk zoveel mogelijk. c: Andere relaties zijn ook heel welkom. Al is Mayhem niet van de onenightstands; ténzij ze er niet helemaal bij was.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    Om het een beetje overzichtelijk te houden, heb ik maar een lijstje voor Mayhem gemaakt. Als je — je geroepen voelt bij een van de relaties of zelf een leuk idee hebt; let me know. c:

    —— Mayhem
    • Iemand waar ze het totaal niet mee kan vinden / Waar haar opvliegende kant extra snel naar boven komt.
    • Iemand die ze genoeg vertrouwd om (iets) te weten over haar mishandelende moeder / moeilijke jeugd. Bij voorkeur een (beste) vriend(in).
    • Iemand waarmee ze een zus/zus broer/zus relatie heeft. Beschermend en such. Dat kan Mayhem wel gebruiken.
    • Een ex of in ieder geval iemand waar ze van heeft gehouden.
    • Iemand waarmee ze leuk kan feesten / losgaan.
    • Last but not least; iemand die echt om haar geeft en ook doorheeft dat ze serieuzere problemen heeft dan ze doet vermoeden. Dit kan eventueel ook wel bij één van de bovenstaande gecombineerd, but just sayin'.

    Other than that zoek ik eigenlijk zoveel mogelijk. c: Andere relaties zijn ook heel welkom. Al is Mayhem niet van de onenightstands; ténzij ze er niet helemaal bij was.


    Adam is wel erg beschermend, maar vindt vriendschappen moeilijk. Misschien kan Mayhem hem een beetje loskrijgen (:. Uitgaan is wel echt zijn ding, als je het iets vindt natuurlijk!


    chaos makes the muse

    Chivalry schreef:
    Om het een beetje overzichtelijk te houden, heb ik maar een lijstje voor Mayhem gemaakt. Als je — je geroepen voelt bij een van de relaties of zelf een leuk idee hebt; let me know. c:

    —— Mayhem
    • Iemand waar ze het totaal niet mee kan vinden / Waar haar opvliegende kant extra snel naar boven komt.
    • Iemand die ze genoeg vertrouwd om (iets) te weten over haar mishandelende moeder / moeilijke jeugd. Bij voorkeur een (beste) vriend(in).
    • Iemand waarmee ze een zus/zus broer/zus relatie heeft. Beschermend en such. Dat kan Mayhem wel gebruiken.
    • Een ex of in ieder geval iemand waar ze van heeft gehouden.
    • Iemand waarmee ze leuk kan feesten / losgaan.
    • Last but not least; iemand die echt om haar geeft en ook doorheeft dat ze serieuzere problemen heeft dan ze doet vermoeden. Dit kan eventueel ook wel bij één van de bovenstaande gecombineerd, but just sayin'.

    Other than that zoek ik eigenlijk zoveel mogelijk. c: Andere relaties zijn ook heel welkom. Al is Mayhem niet van de onenightstands; ténzij ze er niet helemaal bij was.


    Ik denk dat Chris wel geschikt kan zijn voor de broer/zus relatie en eventueel gecombineerd met het laatste puntje? Hij staat op pagina 2, voor als je hem even door wilt lezen. Ook heb ik Ellie (pagina 3) voor je, al zou ik niet weten wat voor relatie de twee kunnen hebben. Heb jij toevallig een idee?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Chivalry schreef:
    Om het een beetje overzichtelijk te houden, heb ik maar een lijstje voor Mayhem gemaakt. Als je — je geroepen voelt bij een van de relaties of zelf een leuk idee hebt; let me know. c:

    —— Mayhem
    • Iemand waar ze het totaal niet mee kan vinden / Waar haar opvliegende kant extra snel naar boven komt.
    • Iemand die ze genoeg vertrouwd om (iets) te weten over haar mishandelende moeder / moeilijke jeugd. Bij voorkeur een (beste) vriend(in).
    • Iemand waarmee ze een zus/zus broer/zus relatie heeft. Beschermend en such. Dat kan Mayhem wel gebruiken.
    • Een ex of in ieder geval iemand waar ze van heeft gehouden.
    • Iemand waarmee ze leuk kan feesten / losgaan.
    • Last but not least; iemand die echt om haar geeft en ook doorheeft dat ze serieuzere problemen heeft dan ze doet vermoeden. Dit kan eventueel ook wel bij één van de bovenstaande gecombineerd, but just sayin'.

    Other than that zoek ik eigenlijk zoveel mogelijk. c: Andere relaties zijn ook heel welkom. Al is Mayhem niet van de onenightstands; ténzij ze er niet helemaal bij was.


    Edin voor los gaan? Ik denk dat edin evt ook wel een luisterend oor kan zijn voor haar problemen maar ik denk niet dat hij heel behulpzaam zal wezen omdat zijn mening erg gesloten is en moeilijk om mensen kan geven.

    Mss als ze gaan feesten verkoopt hij haar wel x pillen?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben even de rollen aan het bekijken! (:
    Misschien dat Ivy via de stripclub waar ze werkt in aanraking komt met de bende, zou dat mogelijk zijn? Doordat haar ouders haar zo streng (christelijk) hebben opgevoed, is ze heel rebels en doet alles wat God verboden heeft. Ze is niet vies van roken, (veel) drinken en af en toe wat gebruiken. En onenightstands zijn geen probleem voor haar, vandaar dat ze waarschijnlijk geen probleem heeft met strippen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Ik ben even de rollen aan het bekijken! (:
    Misschien dat Ivy via de stripclub waar ze werkt in aanraking komt met de bende, zou dat mogelijk zijn? Doordat haar ouders haar zo streng (christelijk) hebben opgevoed, is ze heel rebels en doet alles wat God verboden heeft. Ze is niet vies van roken, (veel) drinken en af en toe wat gebruiken. En onenightstands zijn geen probleem voor haar, vandaar dat ze waarschijnlijk geen probleem heeft met strippen.


    Ik denk dat ze edin sws wel kent als broertje van Dani die daar werkt. Hij zit er vaak daar samen met Dani naast haar werktijd omdat t erg tocht in kraakpand


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, ik heb het bedacht:

    Ik zoek dus:
          • Iemand met wie Ivy een (eventueel korte) relatie heeft gehad, iemand van wie ze oprecht heeft gehouden
          • Als het mogelijk is, iemand die ze al lang(er) kent en met wie ze een vriendschap op heeft gebouwd
          • Collega's in de stripclub (in ieder geval Dani?)
          • Een fling/flirt (eventueel iemand van de stripclub?)
          • Een echte vriend(in) met wie ze (vrijwel) alles kan bespreken
          • Nog meer ideeën?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.