• The City of Madness — Praattopic






    Ver in het zonnige Miami lijkt alles geweldig. Het is een oord vol nieuwe kansen en een plek waar er geen zorgen lijken te zijn. Feesten, zonnen aan het strand en misschien liefdes. Niets lijkt er slecht te zijn aan de stad. Althans het lijkt toch zo maar niets is minder waar. Zoals overal zijn er hier ook mensen ongelukkig, hebben ze wel problemen waar ze van weg proberen te vluchten, problemen die niet aan de buitenwereld blootgesteld mogen worden omdat ze dan kwetsbaar zijn voor iedereen. En wat word de druppel die hun emmer laat overlopen of hebben ze nog geen weet van hun problemen of zien ze nog niet hoe een simpele begroeting hun grootste hel zou kunnen worden?

    Miami een bruisende stad gelegen in zuidoostelijk Florida in Miami-Dade County aan de rivier de Miami. Iedereen die er woont is anders, heeft een ander verleden en een andere toekomst.

    What's your story?

    V E R H A A L L I J N     
    In deze RPG volgen we een groep jongvolwassenen mensen die op één of andere manier elkaar kennen of elkaar nog moet ontmoeten. Iedereen heeft een ander verhaal dit kan zowel een vrolijk verhaal zijn als een duister verhaal, al kan de toekomst altijd onvoorspelbaar zijn. De ene studeert aan een universiteit, de andere probeert het kleine beetje geld dat hij heeft te verdienen door drugs dealing. Jij bepaald het zelf.

    Het is nu een warme zomer aan de kust van Miami het perfecte weer voor wat te chillen aan het strand of een feestje te vieren aan het zwembad. Wat stoers te doen met wat vrienden of onschuldige mensen te misleiden. Er is een boel te beleven en een boel die er nog te beleven valt.
    De jongeren wonen voornamelijk aan het kustgebied van Miami, iets verderop in de donkere stegen heb je een welbekende stripclub waar zowel man als vrouw welkom zijn en iets mogen drinken aan de bar, ook word er binnenkort een groot strandfeest gehouden, de perfecte plek voor een geweldig feest of de perfecte plek voor wat slachtoffers?


    T H E      S Q U A D
    Ik heb heel even op jullie profielen gespiekt, voor je naam. Als je deze liever niet in het topic hebt — laat het me maar weten.
    USERNAME
    Heathens
    Camhaneich
    Chivalry
    sloane
    Poshlost
    Miall
    _patch
    Westwick
    Canagan
    NlRVANA
    Philip
    Douceur
    CharliePuth
    Malec
    SphinxX
    Mignon
    Divo
    NAAM
    Nichelle
    Camilla
    Gabriëlle
    Floor
    Michelle
    Matty
    Isa
    Sofie
    Jennifer
    Yu
    Naomi
    Anne-Fleur
    Naomi
    Denize
    -
    Lotte
    Jacco
    PERSONAGES
    Christian, Ellie
    Amaryllis
    Mayhem
    Amelia
    Mia
    Ivy
    Jade
    Nina
    Dani
    Roghan, Vaelery
    Joshua (Edin)
    Adam
    Shane
    Tyler
    Julian
    Maximus
    Bentley

    R E G E L S
    — Huisregels van Quizlet.
    — Het woordenminimum is 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    — Alleen ik (Heathens) maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    — 16+ is toegestaan, maar geef dit wel boven je post in het rood aan.
    — Geen Mary Sues of Gary Stu's. Iedereen heeft flaws.
    — Reservaties blijven 4 dagen staan, uitstel vragen is mogelijk.
    — Er is geen limiet aan personages, zorg ervoor dat je iedereen actief houd.
    — Bespeel niet de personage's van anderen zonder toestemming.
    — Geef username veranderingen door en ook als je langer dan een week niet kan reageren.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 16:49 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Als iemand nog een relatie met Ellie/Chris wilt, laat het maar weten of stuur een pb! c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Philip schreef:
    Ik ga morgen relatie lijstje maken voor Edin. Als iemand nog iets wilt... C: check p3

    Edit: column begrijp ik niet hoe je maakt (cat)


    [ columns]
    [ nextcol]
    [/ columns]

    ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    [ columns]
    [ nextcol]
    [/ columns]

    ^^


    Zover kom ik dus ongeveer maar ik snap niet wanneer haha. Maar mss probeer ik t binnenkort nog x als ik rol maak :p ik houd lekker de basic opmaak bij Edin


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    x

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 12:40 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Nina (pagina 3) zoekt:
    - iemand waar ze mee botst
    - iemand die het niet kan snappen dat ze geen alcohol drinkt
    - een goede vriend/vriendin
    - friend with benefits
    - flirt (man of vrouw)

    Ik zal denk ik morgen een eerste indrukkenlijstje maken, maar hoor graag welk karakter jullie vinden passen bij een van de bovenstaande!


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    Nina (pagina 3) zoekt:
    - iemand waar ze mee botst
    - iemand die het niet kan snappen dat ze geen alcohol drinkt
    - een goede vriend/vriendin
    - friend with benefits
    - flirt (man of vrouw)

    Ik zal denk ik morgen een eerste indrukkenlijstje maken, maar hoor graag welk karakter jullie vinden passen bij een van de bovenstaande!


    Nina werkt ook in de club, he? Ik drnk dat Ivy best geschikt is voor #2, gezien zij veel en vaak drinkt en zo :3 Eventueel te combineren met #1?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Nina werkt ook in de club, he? Ik drnk dat Ivy best geschikt is voor #2, gezien zij veel en vaak drinkt en zo :3 Eventueel te combineren met #1?

    Oeh goed idee, dat kan best wat spanningen opleveren!


    I was an angel living in the garden of evil

    Amaryllis basistraits staan erop, dat betekent dat ze klaar is voor relaties!
    Ik zal het binnenkort nog even uitschrijven c:
    In principe moet ik alles nog en sta dus ook overal voor open. Ik hoor het graag van jullie!

    Synopsis
    Ze is een jonge vrouw uit de harde stad St Louis, die sindskort een appartement in de stad huurt. Zij woont hier met haar nichtje, Amelia. Wat Amelia echter niet weer dat achter haar saaie "kantoorbaan" een compleet ander leven schuilt. Amaryllis is namelijk de dochter van het hoofd van een bekende maffiafamilie, die Amerika teistert. Haar voornaamste baan ligt in de wapenhandel, ze is praktisch geboren voor deze positie. Een jeugd heeft de dame hierdoor nooit gehad, het was altijd keihard doorwerken. Enerzijds is het talent er altijd geweest, ze kan erg sluw en manipulatief zijn. Anderzijds vindt ze haar positie vervelend, omdat ze erin geforceerd is, en er moeilijk uitkan. Achter wat zich laat zien als een harde dame met grootste plannen schuilt toch een meisje die nooit écht geluk heeft gekend in dingen anders dan die haar zijn opgedragen. Ze is een soort gekwelde ziel en zoekt naast haar baan wat geluk in het alledaagse leven.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Sort off relatielijstje maar ik ben een beetje breindood dus als mensen andere ideeen hebben voor Edin (p3) of iets leuks weten dan hoor ik dat graag c:



    Dames:

    Mia Asrid Thorbjorg

    Is in overleg.

    Amelia Renée Wellington

    We were closer than Bonnie & Clyde. Closer than the moon is to the sun and yet, we lost each other in the midnight skies.

    Amelia en Edin waren vroeger op school vrienden, hoewel dit bruut beindigt werd toen Edin en zijn zus, Dani wegliepen. Sinds dien hebben de twee elkaar niet meer gezien en is Edin haar door de korte jaartjes heen een beetje uit zijn geheugen verloren.

    Amaryllis Regina Sanchez

    Barking dogs don't bite. Unfortunate for me, she doesn't bark.

    Deze twee gaan elkaar nog leren kennen in de RP. Amaryllis gaat zeer waarschijnlijk een toekomst in de maffia voorzien voor Edin.

    Mayhem Calipane

    I can handle you around me, because your past fucked you up as much as it did to me.

    Ook al haat Edin het om over gevoelens en allerlei andere emotionele dingen te praten, kan hij het accepteren van Mayhem. Dit is enkel omdat zijzelf een even rot jeugd heeft gehad als hijzelf had, waardoor hij zichzelf in haar herkent. Hij verkoopt dan ook soms wel eens een pil aan het meisje, gezien hij van mening is dat het hem geholpen heeft en dus ook bij haar zou doen.

    Ellie Elysia Davis

    Ik denk dat hij wel eens gedealt heeft waar haar bandje stond de spelen op een festival e/d.

    Ivy Wynter Keegan

    Got Ideas?

    Nina James MCQueen

    Ik denk dat de twee elkaar wel kennen vanuit de stripclub waar zijn zus werkt?

    Dani Mae Robbertson

    I don’t want to talk about the things they’ve done to me, cause if I do; I will never stop crying.

    Dani is Edins enige leidraad in het leven. Het meisje is dan ook de enige familielid die hij nog over heeft en heeft dan ook een hoop voor haar over. Hij was daarom ook meteen mee weg gelopen toen zijn zus het aanbood, hoewel hij daar nu enorm veel wroeging in koestert. Naar zijn mening is het hen schuld dat ze haar lichaam moet verkopen aan allerlei mannen en verafschuwt het idee dan ook. Hij doet dan ook zijn best om aan geld te komen zodat hij haar daar weg kan krijgen, wat veel ruzies tussen de twee oplevert. Dit komt puur uit bezorgdheid, hoewel hij dit wederzijds niet tolereert. Hij wilt niet dat zijn zus zorgen over hem maakt en wijst haar dan ook direct af als ze deze zorgen hardop uitspreekt.

    Jongens

    Shane Braylen Irwington


    Misschien kennen Edin en Shane elkaar van de straat gezien ik begrijp dat Shane nu op straat woont? Denk echter dat ze elkaar niet echt zulle mogen.

    Christian Matthew Davis

    Hij werkt in de stripclub waar zijn zus werkt. Edin spendeert daar veel tijd met zijn zus omdat het in de kraakpand enorm tocht. Denk wel dat ze elkaar kennen?

    Tyler Aleksei Lazarev

    I don’t know what his deal with me is, but I’m not sure if I want to know.

    Tyler is een van de weinige uit de bende die zich wel eens ontfermt over Edin. Edin weet zelf echter niet precies wat hij er mee aan moet, hoewel hij de jongen diep van binnen wel dankbaar is.

    Adam Ivan King

    Idk atm. Got idea’s?

    Maximus Hayes

    Ik denk dat die twee elkaar kennen van de stripclub? Ik denk dat Edin het wel fijn vind dat hij zo betrokken is met zijn strippers; ofwel het team, hoewel hij het liefst zijn zus er toch weg ziet.

    Bentley Samuel Westwood

    Ik denk dat ook Edin, Bentley wel kent van de stripclub en mss heeft Bentley, Edin wel eens geholpen als hij in de lappen lag? Gezien hij verpleegkundige opleiding doet en Edin niet een vermogen heeft om als hij iets heeft naar de arts te gaan waardoor hij Bentley eens toevertrouwd heeft?

    Roghan Culkin Caomhánagh


    Komt wanneer innerlijk is.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 16:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Sort off relatielijstje maar ik ben een beetje breindood dus als mensen andere ideeen hebben voor Edin (p3) of iets leuks weten dan hoor ik dat graag c:



    Dames:

    Mia Asrid Thorbjorg

    Is in overleg.

    Amelia Renée Wellington

    We were closer than Bonnie & Clyde. Closer than the moon is to the sun and yet, we lost each other in the midnight skies.

    Amelia en Edin waren vroeger op school vrienden, hoewel dit bruut beindigt werd toen Edin en zijn zus, Dani wegliepen. Sinds dien hebben de twee elkaar niet meer gezien en is Edin haar door de korte jaartjes heen een beetje uit zijn geheugen verloren.

    Amaryllis Regina Sanchez

    Barking dogs don't bite. Unfortunate for me, she doesn't bark.

    Deze twee gaan elkaar nog leren kennen in de RP. Amaryllis gaat zeer waarschijnlijk een toekomst in de maffia voorzien voor Edin.

    Mayhem Calipane

    I can handle you around me, because your past fucked you up as much as it did to me.

    Ook al haat Edin het om over gevoelens en allerlei andere emotionele dingen te praten, kan hij het accepteren van Mayhem. Dit is enkel omdat zijzelf een even rot jeugd heeft gehad als hijzelf had, waardoor hij zichzelf in haar herkent. Hij verkoopt dan ook soms wel eens een pil aan het meisje, gezien hij van mening is dat het hem geholpen heeft en dus ook bij haar zou doen.

    Ellie Elysia Davis

    Ik denk dat hij wel eens gedealt heeft waar haar bandje stond de spelen op een festival e/d.

    Ivy Wynter Keegan

    Got Ideas?

    Nina James MCQueen

    Ik denk dat de twee elkaar wel kennen vanuit de stripclub waar zijn zus werkt?

    Dani Mae Robbertson

    I don’t want to talk about the things they’ve done to me, cause if I do; I would never stop crying.

    Dani is Edins enige leidraad in het leven. Het meisje is dan ook de enige familielid die hij nog over heeft en heeft dan ook een hoop voor haar over. Hij was daarom ook meteen mee weg gelopen toen zijn zus het aanbood, hoewel hij daar nu enorm veel wroeging in koestert. Naar zijn mening is het hen schuld dat ze haar lichaam moet verkopen aan allerlei mannen en verafschuwt het idee dan ook. Hij doet dan ook zijn best om aan geld te komen zodat hij haar daar weg kan krijgen, wat veel ruzies tussen de twee oplevert. Dit komt puur uit bezorgdheid, hoewel hij dit wederzijds niet tolereert. Hij wilt niet dat zijn zus zorgen over hem maakt en wijst haar dan ook direct af als ze deze zorgen hardop uitspreekt.

    Jongens

    Shane Braylen Irwington


    Misschien kennen Edin en Shane elkaar van de straat gezien ik begrijp dat Shane nu op straat woont? Denk echter dat ze elkaar niet echt zulle mogen.

    Christian Matthew Davis

    Hij werkt in de stripclub waar zijn zus werkt. Edin spendeert daar veel tijd met zijn zus omdat het in de kraakpand enorm tocht. Denk wel dat ze elkaar kennen?

    Tyler Aleksei Lazarev

    I don’t know what his deal with me is, but I’m not sure if I want to know.

    Tyler is een van de weinige uit de bende die zich wel eens ontfermt over Edin. Edin weet zelf echter niet precies wat hij er mee aan moet, hoewel hij de jongen diep van binnen wel dankbaar is.

    Adam Ivan King

    Idk atm. Got idea’s?

    Maximus Hayes

    Ik denk dat die twee elkaar kennen van de stripclub? Ik denk dat Edin het wel fijn vind dat hij zo betrokken is met zijn strippers; ofwel het team, hoewel hij het liefst zijn zus er toch weg ziet.

    Bentley Samuel Westwood

    Ik denk dat ook Edin, Bentley wel kent van de stripclub en mss heeft Bentley, Edin wel eens geholpen als hij in de lappen lag? Gezien hij verpleegkundige opleiding doet en Edin niet een vermogen heeft om als hij iets heeft naar de arts te gaan waardoor hij Bentley eens toevertrouwd heeft?

    Roghan Culkin Caomhánagh


    Komt wanneer innerlijk is.

    Ja, denk dat hij en Nina elkaar kennen via het werk in de stripclub.


    I was an angel living in the garden of evil

    Philip schreef:
    Sort off relatielijstje maar ik ben een beetje breindood dus als mensen andere ideeen hebben voor Edin (p3) of iets leuks weten dan hoor ik dat graag c:



    Dames:

    Mia Asrid Thorbjorg

    Is in overleg.

    Amelia Renée Wellington

    We were closer than Bonnie & Clyde. Closer than the moon is to the sun and yet, we lost each other in the midnight skies.

    Amelia en Edin waren vroeger op school vrienden, hoewel dit bruut beindigt werd toen Edin en zijn zus, Dani wegliepen. Sinds dien hebben de twee elkaar niet meer gezien en is Edin haar door de korte jaartjes heen een beetje uit zijn geheugen verloren.

    Amaryllis Regina Sanchez

    Barking dogs don't bite. Unfortunate for me, she doesn't bark.

    Deze twee gaan elkaar nog leren kennen in de RP. Amaryllis gaat zeer waarschijnlijk een toekomst in de maffia voorzien voor Edin.

    Mayhem Calipane

    I can handle you around me, because your past fucked you up as much as it did to me.

    Ook al haat Edin het om over gevoelens en allerlei andere emotionele dingen te praten, kan hij het accepteren van Mayhem. Dit is enkel omdat zijzelf een even rot jeugd heeft gehad als hijzelf had, waardoor hij zichzelf in haar herkent. Hij verkoopt dan ook soms wel eens een pil aan het meisje, gezien hij van mening is dat het hem geholpen heeft en dus ook bij haar zou doen.

    Ellie Elysia Davis

    Ik denk dat hij wel eens gedealt heeft waar haar bandje stond de spelen op een festival e/d.

    Ivy Wynter Keegan

    Got Ideas?

    Nina James MCQueen

    Ik denk dat de twee elkaar wel kennen vanuit de stripclub waar zijn zus werkt?

    Dani Mae Robbertson

    I don’t want to talk about the things they’ve done to me, cause if I do; I would never stop crying.

    Dani is Edins enige leidraad in het leven. Het meisje is dan ook de enige familielid die hij nog over heeft en heeft dan ook een hoop voor haar over. Hij was daarom ook meteen mee weg gelopen toen zijn zus het aanbood, hoewel hij daar nu enorm veel wroeging in koestert. Naar zijn mening is het hen schuld dat ze haar lichaam moet verkopen aan allerlei mannen en verafschuwt het idee dan ook. Hij doet dan ook zijn best om aan geld te komen zodat hij haar daar weg kan krijgen, wat veel ruzies tussen de twee oplevert. Dit komt puur uit bezorgdheid, hoewel hij dit wederzijds niet tolereert. Hij wilt niet dat zijn zus zorgen over hem maakt en wijst haar dan ook direct af als ze deze zorgen hardop uitspreekt.

    Jongens

    Shane Braylen Irwington


    Misschien kennen Edin en Shane elkaar van de straat gezien ik begrijp dat Shane nu op straat woont? Denk echter dat ze elkaar niet echt zulle mogen.

    Christian Matthew Davis

    Hij werkt in de stripclub waar zijn zus werkt. Edin spendeert daar veel tijd met zijn zus omdat het in de kraakpand enorm tocht. Denk wel dat ze elkaar kennen?

    Tyler Aleksei Lazarev

    I don’t know what his deal with me is, but I’m not sure if I want to know.

    Tyler is een van de weinige uit de bende die zich wel eens ontfermt over Edin. Edin weet zelf echter niet precies wat hij er mee aan moet, hoewel hij de jongen diep van binnen wel dankbaar is.

    Adam Ivan King

    Idk atm. Got idea’s?

    Maximus Hayes

    Ik denk dat die twee elkaar kennen van de stripclub? Ik denk dat Edin het wel fijn vind dat hij zo betrokken is met zijn strippers; ofwel het team, hoewel hij het liefst zijn zus er toch weg ziet.

    Bentley Samuel Westwood

    Ik denk dat ook Edin, Bentley wel kent van de stripclub en mss heeft Bentley, Edin wel eens geholpen als hij in de lappen lag? Gezien hij verpleegkundige opleiding doet en Edin niet een vermogen heeft om als hij iets heeft naar de arts te gaan waardoor hij Bentley eens toevertrouwd heeft?

    Roghan Culkin Caomhánagh


    Komt wanneer innerlijk is.


    Ik heb ook geen idee wat voor relatie Edin en Adam zouden kunnen hebben, ik zet vanavond mijn lijstje erop dus ik zal nog even nadenken (:


    chaos makes the muse

    Wil iemand een relatie met Bentley?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Divo schreef:
    Wil iemand een relatie met Bentley?


    ME. Mayhem. Staat op pagina 2. Kan ook nog van alles gebruiken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Divo schreef:
    Wil iemand een relatie met Bentley?

    Amaryllis? ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Divo schreef:
    Wil iemand een relatie met Bentley?


    Ivy?

    @Philip (Naomi): ik denk dat Edin en Ivy elkaar misschien wel kennen via de club?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.