• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]



    I want to play a game.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 17:48 ]


    Heaven is a place that we all have

    Helloo


    26 - 02 - '16

    Heel onorigineel MT zodat ik het niet vergeet en nieuwe berichten zie (:

    MT


    I live for the applause, you will die for it.

    Zijn er nog meer games zoals Life is strange?
    En dan niet met HR en BTS aankomen zetten, want die heb ik. Ook niet die nieuwe game door dezelfde makers als HR en BTS, want die word voor ps4 en dat heb ik niet xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ook ff een heel onoriginele MT zidat ik de beruchten zie


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    RichardSHarmon schreef:
    Zijn er nog meer games zoals Life is strange?
    En dan niet met HR en BTS aankomen zetten, want die heb ik. Ook niet die nieuwe game door dezelfde makers als HR en BTS, want die word voor ps4 en dat heb ik niet xd

    Heb je LiS al uitgespeeld?

    Nythe schreef:
    (...)
    Heb je LiS al uitgespeeld?

    Bijna, hahah.
    Ik ga hem sowieso nog een keer spelen voor mijn gamekanaal, maar ik zoek nog meer spellen zoals dat c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Bijna, hahah.
    Ik ga hem sowieso nog een keer spelen voor mijn gamekanaal, maar ik zoek nog meer spellen zoals dat c:

    Cool (:
    Ik wil hem ook nog een keer spelen. Maar wil eerst nog andere spellen doen.
    En welke spellen zijn HS en BTS? Als dat net zulke spellen zijn ben ik er wel benieuwd naar.

    Nythe schreef:
    (...)
    Cool (:
    Ik wil hem ook nog een keer spelen. Maar wil eerst nog andere spellen doen.
    En welke spellen zijn HS en BTS? Als dat net zulke spellen zijn ben ik er wel benieuwd naar.

    Heavy Rain en Beyond: Two souls. Deze zijn voor de ps3 en ge-wel-dig! Al zijn deze spellen ook meer behendig zijn, nadenken en goede keuzes maken. In HR speel je vier personen en als er een of meerdere sterven, blijf je doorspelen met de andere die nog leven.
    BTS is gericht op 1 persoon, maar hier switch je telkens tussen verleden, heden en toekomst. Hier speel je eigenlijk twee zielen, want je speelt ook nog het ongeboren tweelingbroertje van de hoofdpersoon. Maar, even een disclaimer, HR heeft dus niet zulke keuzes die je kunt maken als LiS(hoewel... er zijn er wel een paar die critical zijn). BTS heeft er wel een paar.
    Trailer HR
    Trailer BTS


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Heavy Rain en Beyond: Two souls. Deze zijn voor de ps3 en ge-wel-dig! Al zijn deze spellen ook meer behendig zijn, nadenken en goede keuzes maken. In HR speel je vier personen en als er een of meerdere sterven, blijf je doorspelen met de andere die nog leven.
    BTS is gericht op 1 persoon, maar hier switch je telkens tussen verleden, heden en toekomst. Hier speel je eigenlijk twee zielen, want je speelt ook nog het ongeboren tweelingbroertje van de hoofdpersoon. Maar, even een disclaimer, HR heeft dus niet zulke keuzes die je kunt maken als LiS(hoewel... er zijn er wel een paar die critical zijn). BTS heeft er wel een paar.
    Trailer HR
    Trailer BTS

    Ik zal eens de gameplay kijken, gezien ik geen PS heb )':

    Is er trouwens echt niemand die de Jack the Ripper dlc van AC Syndicate heeft gespeeld?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    MT :o


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Rivailles schreef:
    Is er trouwens echt niemand die de Jack the Ripper dlc van AC Syndicate heeft gespeeld?

    Is die er? Dat lijkt me echt gaaf.

    Nythe schreef:
    (...)
    Is die er? Dat lijkt me echt gaaf.


    Yes. Het was m'n geld echt waard.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."