• DIT TOPIC GAAT OVER GAMES. ALLE PLATFORM USERS ZIJN WELKOM HIER. WIL JE IN HET LIJSTJE? VERTEL ONS WELK CONSOLE JE GEBRUIKT. LAAT ONS OOK WETEN WAT JE BIJBEHORENDE ID IS EN WAT VOOR GAMES JE SPEELT.

    Raja | PS4 PS3 PC
    Virtuoso | PS4
    Fuzzypants | PC
    Parley | XBOXONE PC
    Akutagawa | PS4 PC
    Nakamura | PS3 PC
    HalfBloodPrince | PC
    Nythe | PC
    Blurryface | PS3 PS4
    Bayley | PS4 PS3 XBOXONE XBOX360 PC
    Vex | XBOXONE PC
    SPECS | PC
    Wolfram | PS1 PS2 XBOX 360 PC
    Daithi | PC
    Apocalyptic | PS3 PS4
    Auror | PS4 PC
    Silvera | PC
    Kuroshitsuji_Me | PS1 PS2 XBOX360 PC
    Bloodborne | PS4 XBOX360 PC
    MrsNeymessi | PS3 PS4
    AriChibi | XBOX360 PC
    LittleOwlet | PS3 PC
    Aerate | PS3 PC
    Iwan | XBOX 360 PC
    Aquilae | PC
    Pelekai | PS4 PC
    ChocolateShake | PC
    Sempre | PS2 XBOX 360
    Aegon | PS4
    Spoderman | XBOXONE
    Soco | PS4 PS3 PC




    [ bericht aangepast op 23 feb 2017 - 15:35 ]

    MAAR HET VERVEELT ZO SNEL UGH


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een xbox 360 en een playstation 2. En ik ben echt dol op games zoals Assassins Creed, Skyrim en Fabel.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aerate schreef:
    MAAR HET VERVEELT ZO SNEL UGH


    pegi 18 doelgroep maybz


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Ik verveelde me een klein beetje, dus heb even screenshots gemaakt van mijn huidige characters in ESO. Voor wie geïnteresseerd is in mucho crappy screens: (cat)


    Mijn main, Místral. Nodig toe aan een nieuw armour. :Y)


    Mijn eerste alt, Alva Saturnine. Ik ben nu te lui om haar te levelen, but she's gonna be the sexiest tank on the block.


    Gg-Allin, gebaseerd op het echte, dode persoon GG Allin. Van hem ga ik ook een tank maken die basically alleen met zijn vuisten vecht. Zonder armour. :'D

    Ben serieus te lui geweest om mooie screens te maken. Misschien komen ze nog. Ooit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh ik zie nu pas dat er een game topic is. :9~
    Als het mag wil ik ook wel op het lijstje, ik heb al bijna een jaar een PS4. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rivailles schreef:
    Is er trouwens echt niemand die de Jack the Ripper dlc van AC Syndicate heeft gespeeld?


    Ik heb hem een poosje geleden gespeeld. Vond het mijn geld wel waard. Jacob in z'n 40's is hartstikke hot trouwens. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dragonstone schreef:
    (...)

    Ik heb hem een poosje geleden gespeeld. Vond het mijn geld wel waard. Jacob in z'n 40's is hartstikke hot trouwens. c:


    Agreed haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    M'n Sim gaat maar niet dood ugh


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rivailles schreef:
    (...)

    Agreed haha


    Heb je ook al als Lydia Frye gespeeld?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dragonstone schreef:
    (...)

    Heb je ook al als Lydia Frye gespeeld?


    Nopee. Ben nu net opnieuw begonnen met Syndicate. Heb alleen hiervoor dus nog Jack the Ripper gespeeld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Nopee. Ben nu net opnieuw begonnen met Syndicate. Heb alleen hiervoor dus nog Jack the Ripper gespeeld.


    Ik ben ook weer opnieuw begonnen. Heeft iemand trouwens tips om al die muziek doosjes te vinden? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind het normaal altijd zo vervelend in ESO dat armours van iron en steel zo afschuwelijk lelijk zijn, maar deze vind ik wel mooi gelukt? Thanks, dyes!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nice! Het lijkt eigenlijk meer op medium dan op heavy armour :p. Ik heb voor mijn bosmer nightblade nu een mooie dwarven heavy armour set gemaakt, zodat ik wat kan melee'en in dungeons, en die ziet er echt stoer uit :'). De medium armour van hetzelfde level ook eigenlijk. De 'basis' medium armour is namelijk echt kneuzig... dan draag je een tube top met mouwen :')


    Dit is mijn heavy (van een paar dagen geleden, hij is ondertussen al geverfd ;p)



    En dit is mijn medium:



    *starts playing 'The Wanderer'*



    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Had ik overigens al gezegd dat ik een boulevard in Fallout 4 had gemaakt? :')





    ...met een wc-hokje :'D




    En als iemand mijn personage, Tiffany McTitties, wilt zien: http://prntscr.com/bsuh3p

    Lang leve het plaatjeslimiet!

    http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/298734800432280898/8972C68FF1E0B86D7A96EDD2B6D814EDFF723687/

    Die jurk heeft overigens betere stats dan power armour, want ik ben een cheater :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 16:33 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Nice! Het lijkt eigenlijk meer op medium dan op heavy armour :p. Ik heb voor mijn bosmer nightblade nu een mooie dwarven heavy armour set gemaakt, zodat ik wat kan melee'en in dungeons, en die ziet er echt stoer uit :'). De medium armour van hetzelfde level ook eigenlijk. De 'basis' medium armour is namelijk echt kneuzig... dan draag je een tube top met mouwen :')


    Dit is mijn heavy (van een paar dagen geleden, hij is ondertussen al geverfd ;p)



    En dit is mijn medium:



    *starts playing 'The Wanderer'*




    Oeh, die armours vind ik ook erg vet ja! Wat ik graag doe voor mijn eigen armours is stijlen mixen, Khajit met Nord en Argonian etc etc. Zo krijg je naar mijn mening de mooiste en meest unieke armours. Heb je trouwens een set bonus? (dus bijv Law of Julianos, Twilight Embrace of Ashen Grip) Zo niet, dan wil ik best een heavy armour voor je maken, aangezien ik mijn blacksmithing skill omhoog moet krikken omdat ik Daedric, Ancient Elf en Barbaric motifs heb (en wat Xivykin en Mercenary dingetjes), en mijn level nog te laag is om die nu te maken. :Y)


    Dit geldt trouwens voor iedereen die ESO speelt en een nieuw armour wil. Hoger dan champion 40 kan ik nog niet though.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 18:01 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)