• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 10:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus je zegt nu dat je eigen dochter liegt? Shit's getting real here.. Sounds like a job for detective Connor Ackerman.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Riven is ook een skill-loze champion.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Doe je Morgan de groetjes van me ? ^^


    Zal ik zeker doen (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh ik heb zo'n vreselijke hekel aan mijn beugel de laatste tijd, hij schiet bij de kiesringen alleen maar los!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stop! Ik vraag of je wilt stoppen met mij lastig te vallen, doe het dan ook, voor ik ga flippen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet je zelf ook eens stoppen. Pfff


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Guuuuys doe dit anders in PB.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    PhilDunphy schreef:
    Moet je zelf ook eens stoppen. Pfff

    Nu ben ik je echt zat. Hou gewoon op! Ik vraag of je wilt stoppen en je gaat tien keer harder door. Ik ben zo klaar met jou. Stop gewoon met mij lastig te vallen en zulke uitdagende berichten te plaatsen. Ga iemand anders lastigvallen. Damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tijd voor een lekkere douche :33


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Kan mijn Duitsland voetbalkit even binnenkomen? ;-;

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 22:11 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik dacht dat ik duidelijk was met mijn reactie. Blijkbaar niet.

    Mehh, kom terug :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adem in, adem uit.
    Je hebt al genoeg dingen aan je hoofd in je dagelijks leven, laat je niet gek maken. Gewoon afwachten wat er nu gaat gebeuren.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 22:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Duurt lang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cosplay spul is gekocht. Nu maar afwachten. Ik haat het om spullen via internet te bestellen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."