• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 10:08 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Kun je niet een leuke korte broek en shirt vinden? En waarom per se schouders en knieën bedekken? Je bent mooi hoor, je hoeft het niet te bedekken!


    Aw, dat is lief, dank je wel. Maar de reden waarom ik zo'n jurk aan ga doen is dat het verplicht is daar in Vaticaanstad, anders kom je niet binnen. Dus ik ben nog steeds druk op zoek naar iets.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Parley schreef:
    (...)

    Aw, dat is lief, dank je wel. Maar de reden waarom ik zo'n jurk aan ga doen is dat het verplicht is daar in Vaticaanstad, anders kom je niet binnen. Dus ik ben nog steeds druk op zoek naar iets.

    Wat? Nou, ik zou nooit van mijn leven een jurk aantrekken, hahah. Dus geen Vaticaanstad voor mij denk ik? Jammer, het stond wel op mijn lijst :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Parley schreef:
    (...)

    Aw, dat is lief, dank je wel. Maar de reden waarom ik zo'n jurk aan ga doen is dat het verplicht is daar in Vaticaanstad, anders kom je niet binnen. Dus ik ben nog steeds druk op zoek naar iets.



    Ik heb laatst een zwart jurkje gekocht bij de H&M in Rotterdam
    Het bedekt je schouders en komt bij mij precies tot aan mijn knieën (misschien net ietsje er boven)
    De precieze prijs weet ik niet meer maar duurder dan 20 euro was het zeker niet.


    "It means no worries, for the rest of your days"

    HAHA FUCK YOU MUSQUITO!


    What would Emma do?

    Kitten Academy op youtube is te zielig. Kon ik ze allemaal maar adopteren...

    Nu ben ik blij. c:


    Caution first, always.

    Hoofdpijn door de warmte

    Motten zijn mijn nieuwe favoriete beesten.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Parley schreef:
    Een jurk vinden voor het Vaticaan is lastig. Waarom kan ik niks mooi's vinden wat schouders en knieën bedekt, zwart is en betaalbaar. ZUCHT.


    Kun je niet een doek (ik weet zo het goede woord even niet) met je meenemen en die dan om je heen wikkelen? Toen ik naar Italië was, hadden alle meisjes van mijn groepje standaard zo'n doek mee in de tas, zodat we die gewoon om konden doen wanneer we de kerk in gingen, en weer af toen we naar buiten gingen. Ik weet niet hoelang je gaat?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol, oké ik ben nu erg afgeleid van het inpakken, maar serieus, hoe leuk is het als iemand die je kent en waarvan je weet dat ze over je geroddeld heeft etc. op de middelbare even flink wordt afgemaakt bij #WATWEETJIJ Bwhahahaha

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 23:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wanneer de buurvrouw nog buiten tegen haar honden staat te schreeuwen om deze tijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    No I'm not fine. I'm not okay. I'm feeling terrible, this breaks my heart :'c

    Okokokokok. Als ik het goed begrijp betekent het niets voor je dat we al ons hele leven bevriend zijn, zelfs een tijdje beste vrienden zijn geweest, en wil je iemand die onze vriendschap blokkeert en jou 'sista' noemt 'best friend' en weet ik het niet wat als getuige nemen voor je bruiloft. Ik mag wel mee met het uitkiezen van die jurk, maar ik weet om eerlijk te zijn niet meer of het wel een meerwaarde heeft als ik meega. Aangezien onze vriendschap dus niets meer betekent. Ik ben officieel vriendloos. This hurts. This really hurts. Een vriendschap van 20 jaar betekent dus helemaal niets meer. Aight. :C



    26 - 02 - '16

    RichardSHarmon schreef:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eenmaal trek je de conclusie; vriendschap is een illusie. :'c


    26 - 02 - '16