• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    Merenutas schreef:
    (...)

    Ja, je hebt gelijk. Maar stel dat als ze niet met wapens konden vechten zou het dan wel goed zijn? En als er nou wel een logische verklaring was, maar die niet hebben vermeld zouden ze het dan NOG moeten veranderen.


    Het is sowieso al beter als ze niet overal goed in zijn. Kijk, persoonlijk vond ik het best irritant dat mensen gingen beweren dat ze beter kunnen zwaardvechten dan Levi. Is dat omdat ik wil dat hij de beste is? Nee, absoluut niet. Het is omdat hij veel meer ervaring heeft. Gewoonweg omdat hij ouder is. Het is dan dus ook niet logisch. Als het wel logisch is (bijvoorbeeld met een kind van Apollo die nooit zijn doel mist), dan heb ik er al geen problemen mee. Het is dan alleen wel zo dat er wel een bepaalde zwakte tegenover moet staan, naar mijn idee. Dus in het geval van het Apollokind dat nooit mist, zou hij als zwakte kunnen hebben dat hij 1 op 1 niet kan vechten. Zo balanceer je het al heel erg. Hoe machtiger jouw personage dan is, hoe "fataler" de zwakte die er tegenover staat dan eigenlijk moet zijn. Alleen in dit rpg is meer dan eens het geval dat personages meerdere krachten hebben (die soms inderdaad niet eens aansluiten op de wereld waar ze vandaan komen), maar er vervolgens geen zwakte tegenover hebben staan.

    Dit is tenminste mijn mening. Ik hoop niet dat het nu een heel betoog is geworden :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gezien, ze is heel mooi uitgewerkt trouwens (Y)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rivailles schreef:
    (...)

    Het is sowieso al beter als ze niet overal goed in zijn. Kijk, persoonlijk vond ik het best irritant dat mensen gingen beweren dat ze beter kunnen zwaardvechten dan Levi. Is dat omdat ik wil dat hij de beste is? Nee, absoluut niet. Het is omdat hij veel meer ervaring heeft. Gewoonweg omdat hij ouder is. Het is dan dus ook niet logisch. Als het wel logisch is (bijvoorbeeld met een kind van Apollo die nooit zijn doel mist), dan heb ik er al geen problemen mee. Het is dan alleen wel zo dat er wel een bepaalde zwakte tegenover moet staan, naar mijn idee. Dus in het geval van het Apollokind dat nooit mist, zou hij als zwakte kunnen hebben dat hij 1 op 1 niet kan vechten. Zo balanceer je het al heel erg. Hoe machtiger jouw personage dan is, hoe "fataler" de zwakte die er tegenover staat dan eigenlijk moet zijn. Alleen in dit rpg is meer dan eens het geval dat personages meerdere krachten hebben (die soms inderdaad niet eens aansluiten op de wereld waar ze vandaan komen), maar er vervolgens geen zwakte tegenover hebben staan.

    Dit is tenminste mijn mening. Ik hoop niet dat het nu een heel betoog is geworden :')

    100% mee eens, als je machtig bent moet je altijd een paar zwaktes hebben,
    Zoals je zag bij Jo dat Rumple haar uitschold, dat vond ze erg, ga haar daarmee 'bedreigen' heb je haar zo....


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rivailles schreef:
    (...)

    Het is sowieso al beter als ze niet overal goed in zijn. Kijk, persoonlijk vond ik het best irritant dat mensen gingen beweren dat ze beter kunnen zwaardvechten dan Levi. Is dat omdat ik wil dat hij de beste is? Nee, absoluut niet. Het is omdat hij veel meer ervaring heeft. Gewoonweg omdat hij ouder is. Het is dan dus ook niet logisch. Als het wel logisch is (bijvoorbeeld met een kind van Apollo die nooit zijn doel mist), dan heb ik er al geen problemen mee. Het is dan alleen wel zo dat er wel een bepaalde zwakte tegenover moet staan, naar mijn idee. Dus in het geval van het Apollokind dat nooit mist, zou hij als zwakte kunnen hebben dat hij 1 op 1 niet kan vechten. Zo balanceer je het al heel erg. Hoe machtiger jouw personage dan is, hoe "fataler" de zwakte die er tegenover staat dan eigenlijk moet zijn. Alleen in dit rpg is meer dan eens het geval dat personages meerdere krachten hebben (die soms inderdaad niet eens aansluiten op de wereld waar ze vandaan komen), maar er vervolgens geen zwakte tegenover hebben staan.

    Dit is tenminste mijn mening. Ik hoop niet dat het nu een heel betoog is geworden :')


    Dit is het eigenlijk precies wat ik bedoel hahah


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    JoSnape schreef:
    Gezien, ze is heel mooi uitgewerkt trouwens (Y)

    Thanks


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik heb even Victoria veranderd, wanneer je de kroonprinses word van Schotland in de mensenwereld is het stiekem gewoon onlogisch.
    Dank je voor het me eigenlijk helder maken :P

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Dit is het eigenlijk precies wat ik bedoel hahah


    Okay mooi haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Cicatrice schreef:
    (...)

    Dit is het eigenlijk precies wat ik bedoel hahah

    Zullen we er dan vanaf nu rekening mee houden?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mijn personage heeft geen magie en kent geen vechtkunsten xD Ik ga zo hard verliezen in gevechten xD

    Rode_Duivels schreef:
    Mijn personage heeft geen magie en kent geen vechtkunsten xD Ik ga zo hard verliezen in gevechten xD


    Jouw personage is normaal in een wereld waar alles abnormaal is, wat jouw personage in die wereld waarschijnlijk abnormaal maakt en de rest niet :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Jouw personage is normaal in een wereld waar alles abnormaal is, wat jouw personage in die wereld waarschijnlijk abnormaal maakt en de rest niet :')


    *laat hersenen werken maar snapt er niets van en zegt "Hey, how do you doin'?"*

    Haha ja inderdaad xD

    Rode_Duivels schreef:
    (...)

    *laat hersenen werken maar snapt er niets van en zegt "Hey, how do you doin'?"*

    Haha ja inderdaad xD


    Humor is ook een wapen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga Joey helpen, er komt een meisje die ook geen krachten heeft, maar haar ouders geloven er wel in aangezien haar moeder een lichte heks is en
    omdat ze een keer een konijn uit een hoed toverde moet ze ineens naar de Quizlet High School met tovenaars.

    En overig nieuws:
    Ik heb een idee, ik ga gewoon de dochter van een held maken :P

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 19:45 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Ik ga Joey helpen, er komt een meisje die ook geen krachten heeft, maar haar ouders geloven er wel in aangezien haar moeder een lichte heks is en
    omdat ze een keer een konijn uit een hoed toverde moet ze ineens naar de Quizlet High School met tovenaars.

    En overig nieuws:
    IK HEB EEN IDEE, IK GA DE DOCHTER VAN EEN HELD MAKEN xd


    Haha leuk!!! xD

    Rode_Duivels schreef:
    (...)

    Haha leuk!!! xD



    Het enige wat ze kan als heks is op een bezem rond vliegen :P


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'