• Hier kunnen we bespreken wanneer er bijv. vakanties zijn, en wat we gaan doen.
    Hier kun je je inschrijven: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178911

    En hier begint het avontuur: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178912&page=last&message=232#


    Never grow up, it's a trap.

    Lisadragonrider schreef:
    Iemand waar Elisa naar toe kan?


    Ze kan naar Mimmi toe, die voor het lokaal aan het wachten is en zich nu doodverveelt.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Waar blijft Rumple???? ;)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 10:27 ]


    Never grow up, it's a trap.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Net na mijn geweldige mention? pffffff


    Excuses excuses


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Polovina schreef:
    (...)

    Ze kan naar Mimmi toe, die voor het lokaal aan het wachten is en zich nu doodverveelt.


    Oke dan stuur ik haar er zo heen

    Ik ben er morgen heel de dag niet. Ben met mijn school (alleen 1e klas) naar de Efteling (yeah)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 19:15 ]

    Nog even en Levi gaat de stand bijhouden betreft "wie verstoort het vaakst mijn rust". :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dus... Nogmaals mijn vraag...

    Kan ik een samenvatting krijgen EN hoe kan ik er het beste inkomen?

    Hey ik heb hier een topic als de eerste niet meer kan: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179013


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    Hey ik heb hier een topic als de eerste niet meer kan: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179013

    Waar staat het verplichte woordenaantal?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Rode_Duivels schreef:
    Dus... Nogmaals mijn vraag...

    Kan ik een samenvatting krijgen EN hoe kan ik er het beste inkomen?

    Oké, daar gaat-ie:...
    Het is dus een school vol met speciale leerlingen van Quizlet(Je personage HOEFT niet speciaal te zijn) . Er gebeuren allerlei dingen, met bijv. De leraar zwaardvechten, de andere leraren en er gebeurt al helemaal veel met de leerlingen.
    Je karakter kan uit elke wereld komen. Dus bijv. Hp, OUAT, Vampire Dairies, Percy Jackson en nog veel meer.
    Je mag ook je eigen wereld verzinnen.

    En hoe je er het beste in kan komen...
    Misschien dat hij/zij zich verslapen heeft?? Want het is al midden op de dag. verder moet je het ook een beetje lezen.
    Ik hoop dat je mee gaat doen! (Y)

    P.S Als je vragen hebt, kan je altijd iets in mijn gastenboek schrijven.


    Never grow up, it's a trap.

    Het verplichte woordenaantal is 200, behalve als je er ECHT een goede reden hebt. 'Ik heb geen inspiratie' is geen goede reden.


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    (...)
    Oké, daar gaat-ie:...
    Het is dus een school vol met speciale leerlingen van Quizlet(Je personage HOEFT niet speciaal te zijn) . Er gebeuren allerlei dingen, met bijv. De leraar zwaardvechten, de andere leraren en er gebeurt al helemaal veel met de leerlingen.
    Je karakter kan uit elke wereld komen. Dus bijv. Hp, OUAT, Vampire Dairies, Percy Jackson en nog veel meer.
    Je mag ook je eigen wereld verzinnen.

    En hoe je er het beste in kan komen...
    Misschien dat hij/zij zich verslapen heeft?? Want het is al midden op de dag. verder moet je het ook een beetje lezen.
    Ik hoop dat je mee gaat doen! (Y)

    P.S Als je vragen hebt, kan je altijd iets in mijn gastenboek schrijven.


    Oh zo dankje!

    Is het eigenlijk oke als ik door het rpg heen Levi een soort "gave" laat ontwikkelen waardoor hij minder vatbaar wordt voor andermans krachten o.i.d? Iedereen is zo op vergeleken met hem, gezien hij nu niet bepaald met zwaarden kan gaan staan zwaaien x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Is het eigenlijk oke als ik door het rpg heen Levi een soort "gave" laat ontwikkelen waardoor hij minder vatbaar wordt voor andermans krachten o.i.d? Iedereen is zo op vergeleken met hem, gezien hij nu niet bepaald met zwaarden kan gaan staan zwaaien x)

    Dat is prima!! Het levert vast wel wat hilarische situaties op xD


    Never grow up, it's a trap.

    BastetCat schreef:
    (...)
    Dat is prima!! Het levert vast wel wat hilarische situaties op xD


    Thanks ^^ Dat denk ik ook wel, haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."