• Elke keer als ik verliefd op iemand word, wil ik altijd bij de jongen zijn, praten we supervaak tot hij dan ook op mij word....

    dan loopt het elke keer mis...

    zodra we samen zijn , word ik afstandelijk voel ik me niet op mijn gemak bij hem,weet ik niet wat ik moet zeggen en lijkt het helemaal niet alsof we samen zijn, laat staan vrienden zijn. En zodra het dan uit is krijg ik weer gevoelens! zo heb ik 6 jaar lang een knipperlicht relatie gehad met een jongen, ik was altijd degene die het aanvroeg of uitmaakte... En toch bleef hij mij kansen geven....

    Nu zijn wij twee heel goede vrienden!

    Maar onlangs was ik verliefd op een andere jongen, we ware super open tegen elkaar op chat en in het echt en waren supergoede vrienden! en zodra we samen waren werd het langs mijn kant weer stil en ongemakkelijk... Terwijl hij eigenlijk verder wou gaan in een relatie (niet verkeerd denken, gewoon kussen). we zijn ruziënd uiteengegaan... En nu zijn we weer goede vrienden!

    Nu durf ik eigenlijk niet meer een relatie te beginnen omdat het altijd slecht eindigt....

    is er iets mis met mij?

    Fuzzypants schreef:
    (...)


    LAAAAATRIIICEE.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 12:05 ]


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:


    Ik heb opeens zin om een Latrice fantopic aan te maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuzzypants schreef:
    Sorry, noem mij maar ouderwets, maar 13 jaar oud vind ik (te) jong om een te kunnen spreken van een serieuze relatie. ;x

    Om nog on topic te blijven: dit dus. Houd je gewoon bezig met school (en vrienden), een relatie is echt niet van belang nu hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Joh, toen ik op de middelbare zat begonnen de meesten pas met vriendjes rond hun 15e. Ik kreeg op mijn dertiende een vriendje en vond dat ik toen een echte en heel serieuze relatie had. Nu ik ouder ben zie ik dat het echt niets voorstelde en dat geeft niet. Wees lekker alleen, focus je op school en vriendschappen; veeeel belangrijker.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Toen ik zo oud was als jij (wow nu klink ik oud haha) was ik nog helemaal niet bezig met jongens.
    Richt je op school en op je vrienden. Een vriendje komt later wel.

    Hahahahahaha. Een serieuze relatie op je twaalfde. Laat me niet lachen. Besteed je tijd nuttig; lees bijvoorbeeld eens een boek, of leer een instrument bespelen, of besteed je tijd aan SCHOOL. Godallemachtig, waar gaat het heen met al die kinderen van tegenwoordig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat versta je onder een serieuze relatie?

    Ik denk dat je je niet druk moet maken om deze dingen.. Dingen als relaties komen vanzelf. Je ontwikkeld jezelf voortdurend op allerlei gebieden dus ook in relaties en gevoelens. Geef het tijd.

    Ik zag hierboven de tip lees een boek... Ik zeg doen!! Lezen is altijd leuk =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Voor een twaalfjarige kan het 'gevoel' van een serieuze relatie net zo serieus zijn als voor een twintigjarige hoor. Ik ben net zo verliefd geweest toen ik twaalf was als ik al die jaren erna ben geweest. Relaties die zo jong beginnen houden haast nooit stand, maar ik snap best dat je dat wel zou willen.

    Maar het klinkt niet alsof je al toe bent aan intimiteit, dus daar wil ik je wel voor waarschuwen. Doe niets waar je je niet goed bij voelt, er komt vanzelf een moment dat je wél verder wilt gaan met een jongen en het is helemaal niet ongewoon als dat nog een paar jaar duurt.;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zou ik mogen vragen wat jullie allemaal bedoelen met een "serieuze relatie?"

    Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor ;)


    Treat people with kindness

    Ik vind een relatie serieus als je samen over een toekomst nadenkt. (:

    En in veel gevallen heeft dat meer met de lengte van de relatie te maken dan met iets anders.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothar schreef:
    Ik vind een relatie serieus als je samen over een toekomst nadenkt. (:

    En in veel gevallen heeft dat meer met de lengte van de relatie te maken dan met iets anders.


    Niet alleen erover nadenken, maar ook erin investeren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet alleen erover nadenken, maar ook erin investeren.


    Ja, dit (:


    26 - 02 - '16

    Ja, dat is waar.


    Every villain is a hero in his own mind.