• Elke keer als ik verliefd op iemand word, wil ik altijd bij de jongen zijn, praten we supervaak tot hij dan ook op mij word....

    dan loopt het elke keer mis...

    zodra we samen zijn , word ik afstandelijk voel ik me niet op mijn gemak bij hem,weet ik niet wat ik moet zeggen en lijkt het helemaal niet alsof we samen zijn, laat staan vrienden zijn. En zodra het dan uit is krijg ik weer gevoelens! zo heb ik 6 jaar lang een knipperlicht relatie gehad met een jongen, ik was altijd degene die het aanvroeg of uitmaakte... En toch bleef hij mij kansen geven....

    Nu zijn wij twee heel goede vrienden!

    Maar onlangs was ik verliefd op een andere jongen, we ware super open tegen elkaar op chat en in het echt en waren supergoede vrienden! en zodra we samen waren werd het langs mijn kant weer stil en ongemakkelijk... Terwijl hij eigenlijk verder wou gaan in een relatie (niet verkeerd denken, gewoon kussen). we zijn ruziënd uiteengegaan... En nu zijn we weer goede vrienden!

    Nu durf ik eigenlijk niet meer een relatie te beginnen omdat het altijd slecht eindigt....

    is er iets mis met mij?

    Kots schreef:
    (...)




    Your make-up is terrible

    StrawberryShake schreef:
    (...)
    Dan ben ik als veertienjarige ook ouderwets of zo, lol :')


    Het is je eigen keuze en mijn eigen mening. :Y)


    26 - 02 - '16

    Wrong topic whoops

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik denk dat het feit dat je nog niet klaar bent voor kussen genoeg zegt dat je nog niet klaar voor een relatie bent. c;

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 19:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fuzzypants schreef:
    (...)

    Het is je eigen keuze en mijn eigen mening. :Y)

    Nee, ik bedoel dat ik dezelfde mening als jou deel ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    StrawberryShake schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoel dat ik dezelfde mening als jou deel ^^


    Oh oeps, my bad. Verkeerd gelezen c;
    Hahah. Nice C:


    26 - 02 - '16

    Dat is niet het einde van de wereld. Je bent nog maar 12 en het leven is nog maar net begonnen.

    En 6 jaar een knipperlicht relatie terwijl je 12 bent...? Damn.

    Jeffmelon schreef:
    Dat is niet het einde van de wereld. Je bent nog maar 12 en het leven is nog maar net begonnen.

    En 6 jaar een knipperlicht relatie terwijl je 12 bent...? Damn.

    inderdaad, da real shit man :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    StrawberryShake schreef:
    (...)
    inderdaad, da real shit man :')


    Fuzzypants schreef:
    Sorry, noem mij maar ouderwets, maar 13 jaar oud vind ik (te) jong om een te kunnen spreken van een serieuze relatie. ;x


    Hier ben ik het dus echt mee eens haha. In mijn klas hoor ik nu voor het eerste jaar dat iemand een serieuze relatie heb en wij zijn allemaal 16, 17 en zelfs dat is nog niet eens laat. Je hebt nog tijd zat, gewoon lol maken met vriendinnen

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 20:21 ]


    chaos makes the muse

    Rivailles schreef:
    Misschien ben je gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Je bent nog jong hè. Toen ik 12 was speelde we nog allemaal verstoppertje op het schoolplein, dus komt wel goed.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Fuzzypants schreef:
    Sorry, noem mij maar ouderwets, maar 13 jaar oud vind ik (te) jong om een te kunnen spreken van een serieuze relatie. ;x

    Dít. Zelfs een niet-serieuze relatie. Kom op, man.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2016 - 21:28 ]


    Ex astris, sciencia

    Als jij je niet gemakkelijk voelt bij het hebben van een relatie, dan doe je dat toch lekker niet? Zoals al eerder gezegd is, ben je twaalf; er is tijd zat om weer een relatie te beginnen en dat hoeft echt niet binnen de komende jaren. Toen ik twaalf was, vond ik die kriebels in mijn buik ook ontzettend spannend, maar ik had helemaal geen behoefte om daar ook maar iets mee te doen. De tijd dat je een 'echte' relatie krijgt, komt nog wel, zodra je daar klaar voor bent en dat kan gebeuren op je veertiende, je zestiende of je twintigste; dat maakt helemaal niets uit.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    Heaven is a place that we all have

    Haha, Latrice is wel erg populair in dit topic.


    Your make-up is terrible