• SUMMER OF BLOOD




    Het is weer zomer en jongeren uit de hele wereld komen naar Californië om alles te vergeten en te genieten van een fijne vakantie. Het hotel is bekend voor de grote feesten die er georganiseerd worden maar ook voor de prachtige stranden die zich om hem heen bevinden. Elk jaar heeft het hotel weer een enorm succes.

    Dit jaar wordt het hotel weer geopend maar deze keer trekt hij niet alleen jongeren aan. Een ander soort ras heeft besloten om zijn zomer in het hotel door te brengen, namelijk vampiers. Enkele vampiers zullen dit jaar het hotel delen met andere mensen. Waarom ? Simpelweg omdat ze in het hotel alles kunnen vinden waar ze zin in hebben : bloed, jongeren en feesten. De vampiers zijn tot alles in staat maar moeten er wel voor zorgen dat niemand achter hun identiteit komt.

    INFO
    — [Ik zet hier jullie vragen en mijn antwoorden erbij]

    Hoe oud kan een vampier maximaal zijn ?
    Niet te veel boven de 10 000 graag.

    — Het hotel : komt.










    ROLES
    TIJDELIJKE STOP OP VROUWEN
    Vampires :
    — Reservering | Surrexit | vrouw
    — Reservering | Frisk | vrouw
    — Reservering | Frisk | man
    — Reservering | Zubat | man




    Humans :
    — Reservering | Sunrises | vrouw
    — Reservering | Heathens | vrouw
    — Reservering | Zevnik | vrouw
    — Reservering | Zevnik | vrouw




    LIST
    Naam
    Leeftijd [jongeren zijn meestal tussen 18 en 28, schrijf bij vampiers hun echte leeftijd en die waar op ze werden gebeten]
    Ras [vampier of mens ?]
    Nationaliteit
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relatie's
    Extra [likes, dislikes, feiten, hobby's/talenten, angsten, ...]


    RULES
    — Minstens 250 woorden.
    — Niemand buitensluiten.
    — 16+ is toegestaan, maar zet het wel bij je post.
    — Je mag maximum twee personnages hebben.
    — Je rol graag in de 72 uur afmaken.
    — Have fun !


    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:32 ]

    Sunrises schreef:
    Iedereen staat erbij, maar nu zijn er wel heel veel vrouwen dus daar staat nu een tijdelijke stop op (;.


    Ik wil mijn vrouwelijke tweeling ook wel veranderen in twee eiige tweeling? (1 man/1 vrouw)


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Sunrises schreef:

    Ik ga dit topic sowieso niet meteen beginnen maar het kan wel zijn dat dit tijdens je vakantie gebeurd.
    Je kan altijd inspringen ?


    Het lijkt me het best als ik hier nog eens naar kijk als ik terug kom van vakantie, en dan eventueel nog een rol neem als die nog nodig zijn. (:
    Wil niemand ophouden of iets dergelijks.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Panix >>>> Zevnik


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    @Zubat Oké bedankt (:
    @Zevnik Zoals jij wilt (;.
    @Chivalry Oké.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 21:58 ]

    Ik twijfel tussen Christian Williams en Stephen James als mijn mannelijke fc. Het hangt ervan af welk type personage ik ga willen en hoe de andere rollen zijn ^^


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Ik twijfel tussen Christian Williams en Stephen James als mijn mannelijke fc. Het hangt ervan af welk type personage ik ga willen en hoe de andere rollen zijn ^^


    Stephen James :9~


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 15:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2017 - 20:24 ]

    Ik twijf ook nog voor mijn fc, of 2 ?
    1.




    2.


    Sorry, ik doe denk ik toch niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sunrises schreef:
    Ik twijf ook nog voor mijn fc, of 2 ?
    1.




    2.




    1


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Ik zal deze avond of morgen mijn rol afmaken omdat ik vandaag de hele dag bij een vriendin ben (;.

    Ik wil me graag uitschrijven, ik ben erg druk at the moment en ik ga ook nog op vakantie.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.