• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Articuno — Allemantheia
    Trikru — KellyMentzij
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    xKingRulesz
    Tallata
    Bcollienr1 — KimmieStylinson


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Moltres
    AdoreDelano
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Rayquaza — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Meganium
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Raccoon
    Falquan — EwijnDelahaye
    DreamyHoran


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Ninuturu — Ninuturu
    Buizel — Axolotl_
    Nortia — Naeryss


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Noord-Hollanddonderdag 11 augustus

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?
    Is de gekte en hype rondom Pokémon Go te overdreven?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!


    BUGS
    //

    Ook handig:
    Pokémappie
    Pokéfind CP calculator

    Tot pagina 9 (voor mij) Dratini aangepast

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:06 ]

    Thymbraeus schreef:
    Enyoloras - Team Valor it is *O*


    Whooh, welkom bij team Valor!


    Your make-up is terrible

    Mechelen is hier zo leuk voor!


    What would Emma do?

    Zet mij erbij met team mystic!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Resultaat een dagje Mechelen: een 5 km ei uitgekomen, drie nieuwe pokemons, +60 pokeballs en een stuk of tien pokemons die ik al had x)


    What would Emma do?

    Misschien is het al wel gezegd, maar in Groningen staan bij de Media Markt buiten fatboys met oplaadpalen voor mobieltjes erbij, speciaal voor Pokémon go :'). Er is daar ook een gym of pokestop in de buurt, want er zaten superveel mensen haha. Het is de ideale locatie voor jongens wiens vriendin het niet spelen. Zij kunnen buiten Pokémon Go spelen, terwijl de vriendinnen de Primark in kunnen haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Misschien is het al wel gezegd, maar in Groningen staan bij de Media Markt buiten fatboys met oplaadpalen voor mobieltjes erbij, speciaal voor Pokémon go :'). Er is daar ook een gym of pokestop in de buurt, want er zaten superveel mensen haha. Het is de ideale locatie voor jongens wiens vriendin het niet spelen. Zij kunnen buiten Pokémon Go spelen, terwijl de vriendinnen de Primark in kunnen haha.


    hahaha wtf dit heb ik nog helemaal niet gezien en ik pokemon go hier toch al enkele weken. Ik heb gisternacht erg genoten, want ik ging met vier vrienden op pad in het midden van ons kaas-en-wijn-avondje voor een pokewalk. De meesten van hen zijn echt nog een laag level, dus die waren helemaal excited bij nieuwe pokemon en toen hebben we uiteindelijk een supersterke gym overgenomen omdat mijn vriendje een heel sterke vaporeon heeft en toen hebben we er allemaal een pokemon ingegooid, waardoor we uiteindelijke een gym kregen met een heel erg uiteenlopende cp (een vriendin had er per ongeluk haar magikarp van 13cp in gegooid, terwijl de hoogste 1400 nogwat was haha)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Deze vond ik wel grappig



    Heb alles weer bijgewerkt en een nieuwe site toegevoegd waarin je kan berekenen hoeveel CP je evolutie ongeveer gaat krijgen en wat de max CP is.


    26 - 02 - '16

    Ik heb gisteren mijn mooie #TeamMystic T-shirt ontvangen. Fuck yeah. Team Mystic for life.



    Gekocht op eBay: http://www.ebay.com/itm/162139950257

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 20:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik heb gisteren mijn mooie #TeamMystic T-shirt ontvangen. Fuck yeah. Team Mystic for life.


    Gekocht op eBay: http://www.ebay.com/itm/162139950257

    Ik heb er ook een besteld geloof ik, via Alieexpress c:

    // Aerodactyl went Trikru!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb eindelijk mijn eeveelution


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Er is ondertussen ookal een APK versie 0.31.0 voor Android opgedoken op internet, met deze update kun je je avatar aanpassen en wat knoppen zijn veranderd. En het voetstappen systeem de voetjes zijn weggehaald.

    Of dit de daadwerkelijke aankomende update is weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 22:24 ]

    Er zijn hier echt geen pokestops en pokemon yay. -,-


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dratini schreef:
    Ik heb eindelijk mijn eeveelution

    Welke heb je?
    Lapras schreef:
    Er is ondertussen ookal een APK versie 0.31.0 voor Android opgedoken op internet, met deze update kun je je avatar aanpassen en wat knoppen zijn veranderd. En het voetstappen systeem de voetjes zijn weggehaald.

    Of dit de daadwerkelijke aankomende update is weet ik niet.

    Dat dacht ik wel. Er zou een update komen waarin je gerichter naar pokemon kon zoeken met een radar achtig iets.

    I'm so sad. Ik kan helaas tot 6 augustus geen Pokémon meer spelen aangezien mijn MB's op zijn.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.