• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Articuno — Allemantheia
    Trikru — KellyMentzij
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    xKingRulesz
    Tallata
    Bcollienr1 — KimmieStylinson


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Moltres
    AdoreDelano
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Rayquaza — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Meganium
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Raccoon
    Falquan — EwijnDelahaye
    DreamyHoran


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Ninuturu — Ninuturu
    Buizel — Axolotl_
    Nortia — Naeryss


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Noord-Hollanddonderdag 11 augustus

    POLLS
    In welk Pokémon GO team zit jij?
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?
    Is de gekte en hype rondom Pokémon Go te overdreven?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!


    BUGS
    //

    Ook handig:
    Pokémappie
    Pokéfind CP calculator

    Tot pagina 9 (voor mij) Dratini aangepast

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 16:06 ]

    Er zit een Pokéstop tegenover mijn appartement die ik vanaf het balkon kan pakken, maar de WiFi is echt pauper enzo.


    26 - 02 - '16

    Ik heb het geluk dat er voor mijn werk een pokestop zit. Hier is trouwens mijn team op dit moment:


    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 0:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Articuno schreef:
    (...)
    Dat dacht ik wel. Er zou een update komen waarin je gerichter naar pokemon kon zoeken met een radar achtig iets.


    Vaporeon


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hmm, ik snap niets van deze update.. kan geen specifieke pokemon meer zoeken door er op te tikken. Ik ga als ik in de ochtend wakker ben wel even opzoeken hoe het werkt.

    Het pokemon transfer knopje zit wel heel erg verstopt.. gaat wennen worden om niet helemaal naar beneden te scrollen.

    En je kan zovaak je wil je avatar aanpassen. Wat leuk (:

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 1:56 ]

    De nieuwe patch gaat een bitch zijn, waarschijnlijk is er ook niet meer te zien hoeveel KM je moet lopen voor een ei. Het is dus een verassing :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    De nieuwe patch gaat een bitch zijn, waarschijnlijk is er ook niet meer te zien hoeveel KM je moet lopen voor een ei. Het is dus een verassing :o

    Whut? Oo Dat is echt zwaar rot --' waarom zouden ze dat doen dan? --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jethro schreef:
    (...)
    Whut? Oo Dat is echt zwaar rot --' waarom zouden ze dat doen dan? --'


    To fuck with us


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap helemaal niks van deze update, waar zijn die voetstapjes gebleven? Hoe moet je nu weten of je in de buurt van een Pokémon komt? :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mismagius schreef:
    Ik snap helemaal niks van deze update, waar zijn die voetstapjes gebleven? Hoe moet je nu weten of je in de buurt van een Pokémon komt? :')

    De voetstapjes werkten sowieso niet, dus ze hebben het gewoon uit het spel gehaald. Als het goed is staan ze wel van dichtst bij naar verste weg.

    Net terug uit Kijkduin. Het zat er helemaal vol en overal stonden lure's aan. Ben meteen van level 17 naar 19 gegaan en heb er 12 nieuwe soorten Pokemon bij. En dat in 2 uur. :3

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 23:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    To be honest. Ik vind die nieuwe layout echt heel mooi!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Door die GPS hackers zitten alle gyms bij mij vol gestauwd met onmogelijke Pokemon... Beetje jammer dat sommige mensen het zo aan moeten pakken.


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Hoe krijg je de update?


    What would Emma do?

    ^ ik kreeg de update vanzelf via de playstore. Ik weet niet of je Android of IOS hebt, maar een kijkje in de play/appstore is vast handig. (:

    Owlsome schreef:
    Door die GPS hackers zitten alle gyms bij mij vol gestauwd met onmogelijke Pokemon... Beetje jammer dat sommige mensen het zo aan moeten pakken.

    Ja, dat is erg jammer. Hopelijk doen ze daar snel iets tegen, want zo is spelen een stuk minder leuk.

    Pokévision werkt helaas ook niet meer door deze update.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 1:09 ]

    Valor is bae

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 1:43 ]


    You dare to gaze upon me?