• Ik zoek een trailer voor mijn ASOIAF/Game Of Thrones Verhaal.
    Als je de reeks/serie niet kent is het verder geen probleem, dan kan ik wel een handje helpen en uitleggen.

    Samenvatting:

    We leven in het koninkrijk Westeros, een groot gebied bestuurd door Koning Baratheon. het land is verdeeld in gebieden wat bestuurd wordt door Lord's en Lady's. Op de troon zitten is altijd gevaarlijk, mensen willen ook de macht en proberen die dan ook te grijpen. Dat gebeurd als Koning Robert plots overlijd. Zijn zoon Joffrey komt op de troon,maar het geval is dat Joffreyv helemaal niet zijn wettige erfgenaam is. Joffrey is een product uit incest van de Koningin en haar broer. Als dan door Joffrey een belangrijke man uit het noorden wordt vermoord, Ned Stark, begint de strijd om de troon.
    Veel mensen claimen de troon als hun eigen;

    HIER BEGINT HET VERHAAL
    Ook Gladys Baratheon, de jongere zus van de overleden koning en haar oudere broer Stannis willen de troon. Ze bundelen hun krachten samen om de troon te veroveren, maar dat gaat niet zo simpel.

    De familie van de koninging, de Lannisters, willen namelijk de troon behouden en zet hun grote leger in om de oorlog aan te gaan. Gladys Baratheon heeft geen keus maar te gaan trouwen om haar leger te versterken. Ze trouwt met de zoon van Ned Stark, Robb. Maar als ze eenmaal in het noorden is beland en ze minder steun heeft van haar broer die ergens anders is, raakt ze afgeleid door bepaalde zaken die er niet toe horen te doen in tijden van oorlog.

    Gladys ondervindt echter , nu haar broer weg is, dat er ook andere manieren zijn om de oorlog te winnen. Gladys wordt bruter. Zij en haar broer krijgen ruzie.
    Dit is echter niet haar enige probleem. Gladys valt op een andere man, Theon,ze pleegt overspel en doet er alles voor om dit geheim te houden. Als het geheim uit komt kan dit wel eens haar dood kosten, of het verliezen van de oorlog.


    Gladys maakt drastische beslissingen, met de gevolgen van dien.


    *redelijk lange samenvatting



    Personen:
    Gladys Baratheon - Morgana uit (Merlin)* serie
    Stannis Baratheon
    Robb Stark
    Theon Greyjoy.

    Sfeer: Donker, boeiend, mysterieus
    Voorkeur muziek : Mumford and Sons - Broken Crown
    Kleuren: Geen filter of zwart wit.

    Laat me het weten als je een trailer voor me wilt maken, dan kan ik alvast wat filmpjes sturen ;)
    Als je dat liever zelf doet is ook prima!


    Beloning = 3 of 4 credits

    [ bericht aangepast op 23 juli 2016 - 21:50 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Shireen schreef:
    (...)

    AH. Dat van Renly was wel handig om te weten ja :')
    Die muziek zat ik ook al mee, YouTube heeft gewoon een beetje moeite met goede geluidskwaliteit want in Final Cut Pro hoor ik t allemaal prima (heb ik vaker last van).

    Wil je de quote van Cersei er wel in houden en dat ik alleen het beeld verander of helemaal eruit halen?


    Helemaal als dat kan. Gladys wordt een beetje cru maar niet zo erg als Cersei zegmaar.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    GoodGrief schreef:
    (...)

    Helemaal als dat kan. Gladys wordt een beetje cru maar niet zo erg als Cersei zegmaar.


    alrighty rue


    how dare you speak of grace

    Retry:



    Ik heb de quote van Renly er wel in gelaten, maar hem wel zo ge-edit dat hij niet van Renly hoeft te zijn (maar van ieder random persoon), omdat hij een mooi bruggetje maakte naar Robb Stark c:

    Als je nog andere aanmerkingen hebt hoor ik het wel!


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Retry:



    Ik heb de quote van Renly er wel in gelaten, maar hem wel zo ge-edit dat hij niet van Renly hoeft te zijn (maar van ieder random persoon), omdat hij een mooi bruggetje maakte naar Robb Stark c:

    Als je nog andere aanmerkingen hebt hoor ik het wel!




    Geen aanmerkingen meer! Ik wcht wel nog even de andere trailers af, want dat vind ik wel zo eerlijk


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    GoodGrief schreef:
    (...)



    Geen aanmerkingen meer! Ik wcht wel nog even de andere trailers af, want dat vind ik wel zo eerlijk


    Of course :Y)


    how dare you speak of grace

    Hoe vergaat het de anderen ? Kan ik nog helpen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Kun je mij trouwens waarschuwen als je de story begint? It's rly interesting c:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Kun je mij trouwens waarschuwen als je de story begint? It's rly interesting c:


    Ja zou ik zeker doen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...