• Sword Art Online - EU Server
    On November 6th 2022, 10.000 gamers were trapped in the VRMMORPG Sword Art Online.
    Despite the warning, over 2.000 players have already died in this game, yet it still hasn’t been cleared. They aren’t even halfway through and some are losing hope.
    Some still fight to clear the game and go back to their lives in the real world, but as time passes, more and more people are starting to accept this world as their new reality and start to settle for a life in Aincrad.
    Among some players, there is even a concern if they will ever clear the game in this rate…

    All information can be found in THIS STORY.
    When you make a profile, it is essential that you read it.
    If you have any questions, please ask me and I will explain things for you.


    Players
    Aquila • Sarah • Aquila & Raziël
    Ilvermorny • Marthe • Sora & Aster
    Daveed • ??? • Ukiyo
    Gibigianna • ??? • ???
    Heathens • ??? • ???
    Nairn • Michelle 'Mies' • Athena
    ItachiUchiha • Lars • Larafin
    Zevnik • ??? • ???


    Vacation
    Aquilae • Geen vakantie, wel herexamens eind augustus
    Heathens • 22-29 juli


    Topics
    Rollentopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2016 - 20:25 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ola. Asters persoonlijkheid is er ongeveer, dus als er iemand ideeën heeft voor relaties, lemme know. ^^


    help

    Hey hey, als er iemand eventuele relaties wilt aanleggen met Larafin, ik sta ervoor open. :D
    Verder, mijn irl naam is ook Lars. Cx


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    MT! Ik ga trouwens vanaf vrijdag tot de 29e op vakantie, en de kans is groot dat ik dan niet kan posten.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik ben Michelle (of Mies of zo). Ik ga niet op vakantie haha (:
    Als iemand ook eventuele relaties wilt met Nena, let me know!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik ben Marthe, by the weeyz. Forgot to mention that (:


    help

    Aster is af. ^^ Ik ben alleen niet zeker of onehanded sword skill en dagger skill één skill is of elk afzonderlijk.

    Hij staat open voor relaties. (: Ik zal zo snel mogelijk Sora proberen af te werken! Sorry dat het zo lang duurt. D:

    Wanneer wordt het speeltopic trouwens geopend? (:


    help

    Ik had graag in de loop van deze week gestart


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Hey Alexis is af

    Iemand interesse in een relatie met haar? :)

    Alexis :

    •Kaida Sumiko•
    •Frontliner•
    •In a guild•
    •Green player•


    Avatar Name •
    Kaida Sumiko
    • Kaida ~ Japanse meisjesnaam ~ Kleine Draak
    • Sumiko ~ Japanse meisjesnaam ~ Uitgesproken kind


    Real Name •
    Alexis 'Kaida' Krause
    •Alexis ~ Engels-gemengde naam~ Beschermer van de mensheid
    •Kaida ~ Japanse meisjesnaam ~ Kleine draak
    •Krause ~ Amerikaans-Engelse naam ~ Familienaam


    Age •
    •20 jaar (19 toen de game verkocht werd)
    • Geboren op 17 mei
    • Sterrenbeeld is een Stier


    Personality •

    Positieve eigenschappen

    • Eerlijk
    •Sociaal
    • Humoristisch
    •Betrouwbaar
    •Doorzettend
    •Ambitieus
    •zelfverzekerd


    Negatieve eigenschappen

    •Brutaal
    •Eigen wil
    • Sarcastisch
    •Af en toe Stemmingswisselingen
    •Ochtendhumeur
    •Kan gevoelloos/gewetenloos overkomen
    •Af en toe hyper



    Real Life History •
    Kaida is een jongedame die is geboren in Schotland, en ze heeft 2 oudere broers. Ze was een tijdje verhuist voor haar vaders werk toen ze een jaar of 7 was naar Japan, toen ze 11 jaar was zijn ze weer terug verhuist. In Japan heeft ze het gamen leren kennen zoals het nu is. Samen met haar oudere broers kon ze zich urenlang verliezen in games, en ze speelde alle soorten games.

    Appearance •





    — Lengte • 1,75 m
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Wenkbrauwen. • Rechte, donkerbruine wenkbrauwen die smaller worden richting de punt
    — Oogkleur • Alexis heeft Heterochromie. Dat is een afwijking waardoor je 2 verschillende oogkleuren hebt. Alexis haar rechteroog is felgroen, terwijl haar linkeroog felblauw is.
    — Bril of lenzen • Geen
    — Neus • Dunne, rechte neus
    — Lippen • Volle, zachtroze lippen.
    — Huidskleur • Blank
    — Kenmerken • Haar verschillende oogkleuren
    — Haarkleur • Bruin, met lichtbruine/donkerblonde highlights
    — Haartype • Golvend, tot een stukje over haar schouder
    — Haarstijl • Meestal weggestopt in een staart, knot of vlecht
    — Stem • licht Schots accent, is bij haar normale spraak redelijk te horen. Als ze heel boos word, komt haar Schotse temperament en accent naar boven
    — Handicaps • geen
    — Kledingstijl • .Vaak iets waarmee ze praktisch kan bewegen. Dit komt erop neer dat ze bijna altijd haar armor aanheeft.
    — Favoriete kledingstuk • Heeft ze niet echt.
    — Accessoires • Klein kettinkje om haar hals. Is haar dierbaar want het is een cadeau van haar broer.
    — Tatoeages • Twee tattoos. beide van wolven, eentje op haar linkerarm en eentje op haar rechterarm. Weet bijna niemand.
    — Piercings • geen


    Level •
    Level 68. Bijna level 69

    Skills •

    Active skills (combat etc)

    •Howling octave
    •Lighting fall
    •Savage Fulcrum
    •Vorpal Strike
    •Battle healing
    •Parry


    Passive skills (Out of combat etc)
    •Cooking
    •Hearing
    •Lockpicking
    •Searching/Tracking


    Residence •
    •Ze heeft een huis gekocht op hetzelfde level als de HQ van HOPE, zodat ze dicht in de buurt is, mocht er wat zijn.

    Status •

    •In 'Hunters of the Promised' Guild

    Game History •
    Ze is samen met een van haar broers begonnen in SAO. Doordat hij onbezonnen bezig was, is ze hem bijna kwijt geraakt tijdens een van de eerste clearings. Haar broer is een Blacksmith begonnen, en is een van de betere blacksmiths die er te vinden zijn. Zelf gaat ze ook naar hem toe als ze wat nodig heeft. Ze heeft toen ze rond de level 50 was een tijdje gespeeld als solo, aangezien ze niet meer in haar guild wilden zitten, omdat de andere guildleden haar kleinerden. Daardoor had ze de neiging roekeloos te spelen, om te kunnen bewijzen dat ze goed genoeg was. Later toen ze een hoog genoeg level was, is ze bij HOPE terecht gekomen. Haar oude guildmembers hebben een hekel aan haar en dat laten ze haar vaak genoeg merken als ze haar bijvoorbeeld op straat tegenkomen. Dit gaat van opmerkingen tot haar uit proberen te dagen tot een duel.

    Relationships •
    Who's in?

    Extra •
    -Alexis is Biseksueel
    -Angsten: Naalden, extreme hoogtes, kleine ruimtes
    -likes: Vrienden, Familie, eten
    -dislikes: Arrogante mensen, PK'ers,
    -afkomst: Schots


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Aster staat open. ^^


    help

    Ilvermorny schreef:
    Aster staat open. ^^


    Ik lees zijn rol even :) dan gooi ik wel wat suggesties rond :P
    of heb jij al wat suggesties?


    Best friends ? of iets in die richting? aangezien ze bij elkaar in het guild zaten?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 20:55 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Aquila (Freyja) en Raziël staan ook open voor relaties als iemand wilt


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Aquilae schreef:
    Aquila (Freyja) en Raziël staan ook open voor relaties als iemand wilt


    Ik lees hun rollen even (:
    heb jij eventueel suggesties voor relaties met betrekking op Alexis?


    suggesties
    Freyja ~ Misschien dat ze elkaar kennen van de frontlines, en misschien vriendinnen?
    Raziël~ Same als Freyja, Dat ze elkaar kennen van de frontlines, en dat ze misschien vrienden zijn?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 21:24 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    I did not know this existed.

    Iemand voor Ukiyo?


    kindness is never a burden.

    LearnToPlay schreef:
    (...)

    Ik lees zijn rol even :) dan gooi ik wel wat suggesties rond :P
    of heb jij al wat suggesties?


    Best friends ? of iets in die richting? aangezien ze bij elkaar in het guild zaten?


    Hmm, not sure. Aster was al niet zo sociaal toen hij in HOPE zat, hahaha. De enige waarmee hij nog een klein beetje overeen kon komen, was Ukiyo. (: Maar ze kenden elkaar in ieder geval dus wel, denk ik. ^^ Heeft ze een speciale rang, of is ze gewoon lid?


    help

    Ilvermorny schreef:
    (...)

    Hmm, not sure. Aster was al niet zo sociaal toen hij in HOPE zat, hahaha. De enige waarmee hij nog een klein beetje overeen kon komen, was Ukiyo. (: Maar ze kenden elkaar in ieder geval dus wel, denk ik. ^^ Heeft ze een speciale rang, of is ze gewoon lid?


    Ze is gewoon lid, maar het zit in haar karakter om een allemansvriend / sociaal te zijn vandaar


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.