• De maand december is inmiddels aangebroken, wat betekent dat ook de deadline voor de vierde editie van Story of the Year is verstreken.
    Maar liefst negen users zijn erin geslaagd om hun verhaal af te ronden en de gehele maand december kan er gestemd worden op jullie favoriete verhaal.

    Deelnemende verhalen:

    Krolock met Her voice
    xShaw met Warheroes
    DociIe met Schemering
    Pickett met H_NGM_N
    Sahariel met The Unseen World
    Plato met Verblind door liefde
    Flowerpowers met Septem World of Magic
    Maethor met Russisch Terracotta
    Tatooine met And yet we die

    Wij hopen dat jullie in deze feestelijke maand de tijd kunnen vinden om de verhalen (uit) te lezen en jullie stem uit te brengen. De poll vinden jullie hier!



    Natuurlijk willen wij ook even vooruitkijken naar de volgende editie van SOTY.
    Als crew zijnde vonden wij het namelijk een leuk idee om jullie er voor het komend jaar nog meer bij te betrekken. En wel met het volgende: De Thema's en Genres.

    In de voorgaande edities hebben wij al meerdere thema's en genres voorbij zien komen:

    • Fantasy
    • History
    • Sci-Fi
    • Horror/ Thriller
    • Komedie
    • Detective
    • Avontuur/ Reisverhalen
    • Alternative Universe
    • Oorlog

    Nu is het dus weer de tijd om iets nieuws te verzinnen. Onze vraag aan jullie luidt dan ook als volgt:

    • Welke thema('s) zouden jullie het komend jaar willen zien? Zet ook vooral jouw motivatie, waarom dit thema gekozen moet worden, erbij!

    Verder willen wij ook graag willen weten of jullie nog feedback en/of opmerkingen hebben voor ons als SOTY- team. Wij willen natuurlijk dat de volgende editie een nog groter succes wordt!


    Alvast bedankt!
    Het SOTY- team


    De officiële crewpagina

    Moet het een thema zijn die je ook kunt aanklikken bij het begin scherm als je een nieuwe story begint?


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Moet het een thema zijn die je ook kunt aanklikken bij het begin scherm als je een nieuwe story begint?


    Nee hoor, daar ben je niet aan gebonden ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind 'Mythes' wel een leuk thema. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Ik vind 'Mythes' wel een leuk thema. ^^

    Oeh leuk ^^
    Ik ga ook even nadenken.

    Spiritualiteit maybe?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 12:00 ]

    DociIe schreef:
    (...)
    Oeh leuk ^^
    Ik ga ook even nadenken.


    ~My Mind Is Free~

    Navigator schreef:
    Ik vind 'Mythes' wel een leuk thema. ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou gewoon weer Fantasy of Science-fiction doen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 14:37 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ooh of dystopie is ook een leuk genre. c;

    Of een andere subgenre binnen de fantasy. Hier staan er een paar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben zo nieuwsgierig wat alle uitslagen zullen worden! *O*
    Succes aan alle deelnemers!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 14:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hm, eigenlijk vind ik het leuker zonder thema. OP uiteraard wel verplicht, maar ik denk dat dat ook voor meer deelnemers en verhalen gaat zorgen (al moet ik zeggen dat ik versteld sta hoeveel het er dit jaar zijn)! Ook kan inspiratie op die manier veel meer de vrije loop gaan zonder te bang te moeten zijn dat je verhaal opeens niet meer genoeg binnen het thema past of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 15:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind 'royalty' wel een leuk thema! Dat kan dan over een koning gedaan, of over iemand die met een prins gaat trouwen, een weggelopen prinses, iemand die ontdekt dat hij/zij een volk moet leiden, ... Een dergelijk verhaal kan zich in de verleden tijd, het heden of de toekomst afspelen. Het kan op waargebeurde feiten zijn gebaseerd of volledig fictie. Het kan ook gaan over iemand die niet van koninklijk bloed is, maar bevriend met een koning(in) ofzo (:

    Clichés met een originele wending: dit is niet echt een thema, maar ik denk dat iedereen zich er wel iets bij kan voorstellen. Mijn enige motivatie is dat ik al enkele maanden zo'n verhaal wat aan het uitwerken ben, maar nog niet ben begonnen met schrijven omdat ik wil weten of het in een nieuw SOTY thema past of niet (;


    The soul needs autumn.

    Misschien is sport wat?

    Saorsa schreef:
    Ik vind 'royalty' wel een leuk thema! Dat kan dan over een koning gedaan, of over iemand die met een prins gaat trouwen, een weggelopen prinses, iemand die ontdekt dat hij/zij een volk moet leiden, ... Een dergelijk verhaal kan zich in de verleden tijd, het heden of de toekomst afspelen. Het kan op waargebeurde feiten zijn gebaseerd of volledig fictie. Het kan ook gaan over iemand die niet van koninklijk bloed is, maar bevriend met een koning(in) ofzo (:

    Clichés met een originele wending: dit is niet echt een thema, maar ik denk dat iedereen zich er wel iets bij kan voorstellen. Mijn enige motivatie is dat ik al enkele maanden zo'n verhaal wat aan het uitwerken ben, maar nog niet ben begonnen met schrijven omdat ik wil weten of het in een nieuw SOTY thema past of niet (;

    Dit klinkt ook wel leuk. ^^

    Het is niet zo zeer een genre denk ik, maar moderne/vernieuwde versies van klassieke verhalen (e.g. Romeo & Julia, pride & prejudice)?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Het is niet zo zeer een genre denk ik, maar moderne/vernieuwde versies van klassieke verhalen (e.g. Romeo & Julia, pride & prejudice)?

    Omg ja dit is ook leuk