• Toen het idee werd voorgedragen en de geruchten door de school begonnen te stromen, had niemand het voor mogelijk gehouden. Een jaar naar een echte Amerikaanse high school, een jaar naar school tussen de muggles, om te zien hoe alles daar gaat. Het ultieme muggle studies project. Het werd echter al snel meer dan een project voor dit specifieke vak: toen de studenten die het vak niet hadden gekozen hoorden dat een selecte groep leerlingen uitgekozen zou worden om deze bijzondere reis te maken, wilden zij ook kans maken om dit te doen.

    Een petitie werd gestart, ouders werden ingelicht en uiteindelijk heeft de school besloten de “prijs” onder alle leerlingen te verloten. De leerlingen worden naar een boarding school gestuurd – zo begeven ze zich constant tussen de “normale” mensen – en volgen de vakken die ze op Hogwarts zouden volgen onder het mom van “speciale – extra – vakken”, terwijl ze vakken als Wiskunde, biologie en English literature volgen.

    Onder deze leerlingen vallen zowel de befaamde Marauders, en de characters die we zo goed kennen, als de personages die wij zelf willen bedenken. Benieuwd hoe ze het redden zonder zichzelf te verraden?

    CHARACTERS
    Witches & Wizards:
    - Lily Evans - Alina Valenko - PecuIiar |1,1|
    - Marlene McKinnon - Gabriëlle Wilde - Supine |1,6|
    - Alice Longbottom - Caitlin Stasey - Jayfeather |1,9| (R)
    - Isla Eilidh DeForest - x - Velaris |1,11|
    - x - x - Growlithe
    -
    -

    ~ James Potter - Aaron Taylor-Johnson - JamesPotter (R)
    ~ Remus Lupin - Andrew Garfield - Growlithe |1,9|
    ~ Sirius Black - x - Dameron (R)
    ~ x - x - Nairn (R)
    ~ Cale Anthony Seaton - x - Supine |1,9| (R)
    ~ Preston Royce Alcott - Arthur Daniyarov - Syioxisia |1,10| (R)
    ~

    MUGGLES:
    - Gabrielle Fay Cunningham - Magdalena Zalejska - JudithSuzann |1,7|
    - Phoenix Gabriëlle Di Mercurio - Kelsey Calemine - Camhanaich |1,5|
    - Chanelle Isolde Rhyne - Barbara Palvin - DSprayberry |1,5|
    - Josephine Victoria Junebug Masters - Georgie Henley - Nairn |1,11|
    - Elizabeth Mary Green - Alexis Ren - Peculiar |1,6|
    - Rebecca Keegan Chamberlain - Phoebe Tonkin - Velars |1,8|
    - Veranique Wren Kytson - Pauline Hoarau - Syoxisia |1,11| (R)
    -

    ~ Brian McElroy - Dylan O'Brien - Aerodactyl |1,1|
    ~ Isaiah Gideon Smeath - Daniel Bederov - aestivate |1,6|
    ~ Michelangelo Dante Bocelli - Joe Sugg - Ruelle |1,9|
    ~ Oliver James Bennett - Johnny Depp - Peculiar |1,8|
    ~ Gabriël Alex Hamilton - Lucky Blue Smith - Supine |1,8| (R)
    ~ Elijah Dashiell Graines - x - naestivate |1,9|
    ~ Dallas Sylvester Wood - Paddy Mitchell - Syoxisia |1,11| (R)
    ~ Christian Benjamin Donovan - x - DSprayberry |1,11|

    SPORTS:
    Cheerleading:
    - Captain: Elizabeth Mary Green
    - Gabriella Fay Cunningham

    Football:
    - Captain: Isaiah Gideon Smeath
    - Dallas Sylvester Wood

    Soccer:
    Vrouwenteam:
    - Chanelle Isolde Rhyne
    Mannenteam:
    - Michelangelo Dante Bocelli

    Dans:
    - Josephine Victoria Junebug Masters

    Hockey:
    - Captain: Rebecca Keegan Chamberlain

    Lacrosse:
    - Christian Benjamin Donovan

    Atletiek:
    - Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    - Dallas Sylvester Wood

    Wedstrijdzwemmen:
    - Elizabeth Mary Green

    SCHOOLCLUBS (clubs mogen zelf gemaakt worden, ze worden alleen hier gedumpt voor ordelijkheid):
    Leerlingenraad:
    - Vice-president: Josephine Victoria Junebug Masters
    - Voorzitster: Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    - Partyplanner: vrouwelijk personage van Nairn
    - Brian McElroy

    Schoolkrant:
    - Redacteur // fotograaf: Michelangelo Dante Bocelli
    - Editor // Illustrator: Oliver James Bennett

    Filmclub:
    - Veranique Wren Kytson
    - Lily Evans (later)

    European Club:
    - Mede-oprichtster: Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    - Elizabeth Mary Green
    - Chanelle Isolde Rhyne
    - Michelangelo Dante Bocelli

    OVERIG (hier kan je alles bij verzinnen):
    - Klassenvertegenwoordiger: Brian McElroy
    - Hogwarts Prefect: Lily Evans
    - Hogwarts Prefect: Preston Royce Alcott


    IC RULES:
    Voor wizards:
    ~ De stokken mogen mee – onder één voorwaarde: De eerste fout die ze ermee maken bij de muggles, betekent meteen dat ze alleen nog gebruikt mogen worden tijdens de lessen en moeten worden ingeleverd bij de docenten.
    ~ Contact met muggles wordt – natuurlijk – aangemoedigd, maar het is ten strengste verboden hen iets te vertellen over de magische wereld.
    ~ Vraagt een muggle naar de extra vakken die je volgt, verwijs hem of haar door naar de begeleidende docent, maar ga in geen geval verhalen verzinnen, dit om verwarring te voorkomen.
    ~ Quidditch en andere magische buitenschoolse activiteiten worden alleen uitgevoerd op de dagen waarop ze gepland staan, en worden in geen enkel geval door de leerlingen zelf opgezet zonder speciale toestemming.

    Algemeen:
    ~ Lichten uit doordeweeks om 23:00, in de weekenden (vrijdag en zaterdagavond, zondagen alleen na belangrijke sportevenementen) is er geen curfew.
    ~ Na 21:00 geen mensen van het tegenovergestelde geslacht meer in de kamers.
    ~ Als er iemand van het tegenovergestelde geslacht in je kamer is, is de deur ten alle tijden open.
    ~ Ontbijt is van 7:00 – 8:00 op maandag – vrijdag, op zaterdag en zondag van 7:00 – 10:00. Lunch is doordeweeks op eigen gelegenheid en hangt natuurlijk af van je rooster, in het weekend begint dit om 13:00 en eindigt om 15:00. Voor het avondeten is iedereen doordeweeks aanwezig om 18:00. Mocht je buiten deze tijden willen eten, moet je het zelf klaarmaken. De keuken sluit doordeweeks om 1:00 ’s nachts en opent om 6:00 ’s ochtends. In het weekend is de keuken 24/7 open.
    ~ Als je ziek bent of om welke andere reden dan ook je les niet kunt bijwonen, dien je de docent hier zelf van op de hoogte te brengen.
    ~ Huisdieren zijn niet toegestaan (met uitzondering van “speciale” huisdieren van de Hogwarts studenten).


    OOC RULES:
    ~ Reserveringen blijven vier dagen staan;
    ~ Alleen ik (PecuIiar) maak topics aan.
    ~ Er is geen woordenminimum, maar probeer geen oneliners te schrijven. Als je merkt dat je hier moeite mee hebt, vraag je medespelers om tips!
    ~ Geen gezeik OOC.
    ~ Offtopic zoveel mogelijk in het praattopic en anders tussen haakjes.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Personages van anderen besturen mag alleen met toestemming
    ~ Geef het duidelijk aan als je een tijdje niet kan reageren en parkeer je personage ergens.
    [/face]

    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus (voor wizards):
    Afdeling (voor wizards):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vakken:
    Magische vakken (voor wizards):
    Speciale positie:
    Extra:

    KAMERINDELING:
    x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 11:32 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    nevermind.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 17:35 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik zeur, sorry, maar christian is geen wizard maar een muggle :')


    take risks

    OLIVER JAMES BENNETT
    "MY DEMONS CAN'T SWIM IN WHISKEY BUT THEY SURE TRY."

          Oliver | From Olivier, a Norman French form of a Germanic name such as ALFHER or an Old Norse name such as Áleifr (see OLAF). The spelling was altered by association with Latin oliva "olive tree".
          James | Supplant
          BENNETT | Derived from the medieval English given name BENNETT.


         
    L E E F T I J D
          18 | 16 Oktober


         
    G E S L A C H T
          Mannelijk.



    THE EARTH WAS DRUNK, AND IT STUMBLED ALONG AS I WALKED STEADILY HOME FROM THE BAR."

    I N N E R L I J K

          VRIENDELIJK

          GESLOTEN

          PROBEERT MENSEN BUITEN TE HOUDEN

          STIL

          PROBEERT NIET TE VEEL OP TE VALLEN

          MYSTERIEUS

          HARDWERKEND

          CREATIEF

          MUZIKAAL

          DOWN TO EARTH

          TROUW

          GOEDE LUISTERAAR

    [/size]

    "THINKING OF YOU IS A POISON I DRINK OFTEN."

          AVONTUURLIJK

          PRAAT VEEL ALS HIJ ZICH OP ZIJN GEMAK VOELT

          ONRUSTIG

          TERUGGETROKKEN

          HOPELOZE ROMANTICUS

          KAN MOEILIJK STIL ZITTEN

          ENERGIEK ROND VRIENDEN

          DROMERIG

          WIL DAT IEDEREEN ZICH GOED VOELT

          STELT ZICHZELF ACHTER

          MOEILIJK TE DOORGRONDEN

          ONZELFZUCHTIG

          ZORGZAAM

    [/size]
    Oliver is de jongen die achter in de klas zit, maar de les niet per se verstoord. Hij houdt zich op de achtergrond en al zul je hem wel zien lachen met zijn - weinige - vrienden, als je zelf met hem probeert te praten merk je dat hij een muur om zich heen heeft opgetrokken, en hij doet zijn best om anderen buiten te sluiten.
    Oliver is ouder dan de meeste mensen in de jaarlaag, namelijk 18 jaar. Dit is, omdat hij na het verliezen van zijn zusje compleet ontspoorde en zijn schoolwerk volledig genegeerd heeft. Hij raakte - hoe ironisch ook - aan de drugs, en kwam 9/10 keer niet opdagen in de les. Dit is Olivers tweede jaar in deze jaarlaag, en hoewel hij hier zijn vrienden heeft zitten en zich meer op zijn gemak lijkt te voelen, zal je hem nog steeds eerder een sigaret zien roken ergens in het bos, dan met een groep vrienden in het grasveld voor de school hangen. Voor buitenstaanders ziet Oliver er niet per se uitnodigend uit, maar zijn vrienden weten dat hij een hart van goud heeft, hen altijd op de eerste plek zal zetten en altijd zal willen zorgen dat iedereen zich goed voelt. Hierbij cijfert hij zichzelf helemaal weg.
    Oliver is een hopeloze romanticus. Deels komt dit door zijn opvoeding - iedereen waar hij iets om gaf is wel eens slecht behandeld, en het grootste deel door zijn vader, en hij wil dit anders doen. Daarnaast is Oliver een ontzettende fan van film, en schrijft hij zelf veel muziek, waardoor hij een heel beeld heeft gevormd van hoe zijn perfecte romance eruit zou zien, en hoe hij zijn vriendje of vriendinnetje zou behandelen.


    "LOVE ME I'M BROKEN."

    L O O K S [FC: Francisco Lachowski]
          • – Looks
          LOOKS

          Donker haar

          Bleke huid

          Bruine ogen

    De Britse Oliver is van gemiddelde lengte, namelijk 1.83 meter. Hij heeft warrig, donker haar en een figuur wat iets aan de dunne // gespierde kant is. Dit is niet omdat hij niet genoeg eet, verre daarvan zelfs: Oli eet voor 10, maar zijn metabolisme zorgt ervoor dat dit niet te zien is. Hij draagt geen opvallende kleding, een spijkerbroek, meestal met een overhemd of hoodie.

          TATTOOS: Een miniscuul kruisje op zijn rechter bovenarm, voor zijn overleden zusje.

          PIERCINGS: Geen.

          SCHOENMAAT: 41



         

    Lengte — 183 centimeter
    Lichaamstype
          — Figuur • Gespierd
          — Tatoeages • Een miniscuul kruisje op zijn rechter bovenarm, voor zijn overleden zusje.
          — Piercings • Geen.
          — Littekens • Veel, over zijn hele lichaam maar vooral op zijn armen, van glasscherven van zijn vader als ze weer eens ruzie hebben.
          — Kenmerken • Oliver heeft zo goed als altijd warrig haar.

    Huid
          — Huidskleur • Blank

    Gezicht
          — Expressief gezicht • Als hij rond vrienden is.
          — Wenkbrauwen • Zwart // donkerbruin.
          — Wimpers • Lange, zwarte wimpers
          — Ogen • Bruin, met kleine goude stipjes.
          — Lippen • Halfvol en hebben een lichtroze kleur van nature
          — Wangen • Kuiltjes

    Haren
          — Haarkleur • Bruin
          — Haarlengte • Middellang
          — Haarstijl • Warrig

    Handen
          — Gebruikte hand • Links
          — Nagels • Gesloopt van het gitaar spelen.

    Stem
          — Accent • Brits
          — Volume • Lage, heldere stem.
          — Manier van spreken • Rond vrienden opgewekt en vaak snel, rond anderen zacht en duidelijk.



    "SONGS LIVE LONGER THAN KINGDOMS"

    V A K K E N


          ART

          DRAMA

          CALCULUS

          GOVERNMENT

          GEOGRAPHY


          ECONOMY


          MUSIC


          TRIGONOMY


          LATIN




    S P E C I A L E || P O S I T I E
          - Oliver twijfelt om een muziekclub/schoolband op te zetten, maar is bang dat hij dan te close raakt met de mensen om hem heen.
    - Hij doet de illustraties voor de schoolkrant


    E X T R A S
          CLUBS: Filmclub. Hij houdt zich echter erg op de achtergrond.
          EXTRACURRICULAR: Hij geeft les in een aantal instrumenten, buiten school.
          SEXUALITEIT: Oliver is bisexueel, maar maakt hier verder geen groot spektakel van.
          RELATIES:

    Oliver heeft toen hij jong was zijn moeder verloren aan een alcoholverslaving, waardoor hij samen met zijn zusje bij zijn vader kwam te wonen. Zijn vader raakte al snel depressief en verloor zijn baan, waarna hij in de drugs terecht kwam. Door een misverstand bij een deal, is zijn zusje aangevallen door een bende. Ze raakte zwaar gewond en kwam in het ziekenhuis terecht. Twee dagen later overleed ze aan haar verwondingen. Zijn vader - verslaafd aan de drugs en verpletterd door de depressie - begon Oliver te mishandelen. Hij is de school binnengekomen door middel van een beurs voor zijn tekenkunsten, en heeft deze kans met beide handen aangepakt. Hij verhuisde van een klein stadje in Engeland naar California, om zo zijn vader voorgoed te ontlopen op de felbegeerde kostschool. Na alles wat er gebeurd is heeft Oliver moeite met mensen vertrouwen en is hij erg bang om mensen waar hij close mee is kwijt te raken. Daarom probeert hij iedereen weg te duwen.

    foto's worden bijgewerkt derp

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 23:37 ]


    Spinning around, I'm weightless.

Oliver mist nog een paar quotes, maar z'n foto's kloppen weer ^^ Hij is nu echt (zo goed als) af.

Ik ga het aanpassen!


Spinning around, I'm weightless.

De kamerindelingen zijn veranderd, vertel me als er iets niet klopt! De regels en indeling van het huis staan inmiddels ook online.


Spinning around, I'm weightless.

Omg Oliver is perfect!

Oli is mijn baby <3


Spinning around, I'm weightless.

Ik heb niet veel tijd gehad de afgelopen dagen, maar zijn mijn wizard jongen zo snel mogelijk posten!


If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

Ik probeer in ieder geval Dallas' karakter zsm af te hebben!


That is a perfect copy of reality.

PecuIiar schreef:
De kamerindelingen zijn veranderd, vertel me als er iets niet klopt! De regels en indeling van het huis staan inmiddels ook online.

he shitty, minder oli en chris HAHA


take risks

PecuIiar schreef:
De kamerindelingen zijn veranderd, vertel me als er iets niet klopt! De regels en indeling van het huis staan inmiddels ook online.


Cale staat er nog bij, maar ik had ergens in het topic gezegd dat ik hem liet vallen!

Gabriël en Marlene ben ik nu aan het afmaken. (:


-

Nairn schreef:
Ik heb niet veel tijd gehad de afgelopen dagen, maar zijn mijn wizard jongen zo snel mogelijk posten!

ik hoop dat ie tegen vroeg wakker worden kan, aangezien hij bij Chris op de kamer slaapt en Chris iedereen wakker maakt :Y)


take risks

Supine schreef:
(...)

Cale staat er nog bij, maar ik had ergens in het topic gezegd dat ik hem liet vallen!

Gabriël en Marlene ben ik nu aan het afmaken. (:


Ga ik veranderen!

@Milou I KNOW :c Maar hij zit waarschijnlijk toch 24/7 bij chris op de kamer


Spinning around, I'm weightless.

EN ISAIAH IS GEWOON GESCHRAPT UIT HET LEVEN VAN OLI EN CHRIS, IK ZAL HET ONTHOUDEN HOOR HAHA

naestivate schreef:
EN ISAIAH IS GEWOON GESCHRAPT UIT HET LEVEN VAN OLI EN CHRIS, IK ZAL HET ONTHOUDEN HOOR HAHA


DAT KOMT VAST WEL GOED <3

RANDOMIZER IS EEN BITCH SORRY


Spinning around, I'm weightless.