• Toen het idee werd voorgedragen en de geruchten door de school begonnen te stromen, had niemand het voor mogelijk gehouden. Een jaar naar een echte Amerikaanse high school, een jaar naar school tussen de muggles, om te zien hoe alles daar gaat. Het ultieme muggle studies project. Het werd echter al snel meer dan een project voor dit specifieke vak: toen de studenten die het vak niet hadden gekozen hoorden dat een selecte groep leerlingen uitgekozen zou worden om deze bijzondere reis te maken, wilden zij ook kans maken om dit te doen.

    Een petitie werd gestart, ouders werden ingelicht en uiteindelijk heeft de school besloten de “prijs” onder alle leerlingen te verloten. De leerlingen worden naar een boarding school gestuurd – zo begeven ze zich constant tussen de “normale” mensen – en volgen de vakken die ze op Hogwarts zouden volgen onder het mom van “speciale – extra – vakken”, terwijl ze vakken als Wiskunde, biologie en English literature volgen.

    Onder deze leerlingen vallen zowel de befaamde Marauders, en de characters die we zo goed kennen, als de personages die wij zelf willen bedenken. Benieuwd hoe ze het redden zonder zichzelf te verraden?

    CHARACTERS
    Witches & Wizards:
    - Lily Evans - Alina Valenko - PecuIiar |1,1|
    - Marlene McKinnon - Gabriëlle Wilde - Supine |1,6|
    - Alice Longbottom - Caitlin Stasey - Jayfeather |1,9| (R)
    - Isla Eilidh DeForest - x - Velaris |1,11|
    - x - x - Growlithe
    -
    -

    ~ James Potter - Aaron Taylor-Johnson - JamesPotter (R)
    ~ Remus Lupin - Andrew Garfield - Growlithe |1,9|
    ~ Sirius Black - x - Dameron (R)
    ~ x - x - Nairn (R)
    ~ Cale Anthony Seaton - x - Supine |1,9| (R)
    ~ Preston Royce Alcott - Arthur Daniyarov - Syioxisia |1,10| (R)
    ~

    MUGGLES:
    - Gabrielle Fay Cunningham - Magdalena Zalejska - JudithSuzann |1,7|
    - Phoenix Gabriëlle Di Mercurio - Kelsey Calemine - Camhanaich |1,5|
    - Chanelle Isolde Rhyne - Barbara Palvin - DSprayberry |1,5|
    - Josephine Victoria Junebug Masters - Georgie Henley - Nairn |1,11|
    - Elizabeth Mary Green - Alexis Ren - Peculiar |1,6|
    - Rebecca Keegan Chamberlain - Phoebe Tonkin - Velars |1,8|
    - Veranique Wren Kytson - Pauline Hoarau - Syoxisia |1,11| (R)
    -

    ~ Brian McElroy - Dylan O'Brien - Aerodactyl |1,1|
    ~ Isaiah Gideon Smeath - Daniel Bederov - aestivate |1,6|
    ~ Michelangelo Dante Bocelli - Joe Sugg - Ruelle |1,9|
    ~ Oliver James Bennett - Johnny Depp - Peculiar |1,8|
    ~ Gabriël Alex Hamilton - Lucky Blue Smith - Supine |1,8| (R)
    ~ Elijah Dashiell Graines - x - naestivate |1,9|
    ~ Dallas Sylvester Wood - Paddy Mitchell - Syoxisia |1,11| (R)
    ~ Christian Benjamin Donovan - x - DSprayberry |1,11|

    SPORTS:
    Cheerleading:
    - Captain: Elizabeth Mary Green
    - Gabriella Fay Cunningham

    Football:
    - Captain: Isaiah Gideon Smeath
    - Dallas Sylvester Wood

    Soccer:
    Vrouwenteam:
    - Chanelle Isolde Rhyne
    Mannenteam:
    - Michelangelo Dante Bocelli

    Dans:
    - Josephine Victoria Junebug Masters

    Hockey:
    - Captain: Rebecca Keegan Chamberlain

    Lacrosse:
    - Christian Benjamin Donovan

    Atletiek:
    - Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    - Dallas Sylvester Wood

    Wedstrijdzwemmen:
    - Elizabeth Mary Green

    SCHOOLCLUBS (clubs mogen zelf gemaakt worden, ze worden alleen hier gedumpt voor ordelijkheid):
    Leerlingenraad:
    - Vice-president: Josephine Victoria Junebug Masters
    - Voorzitster: Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    - Partyplanner: vrouwelijk personage van Nairn
    - Brian McElroy

    Schoolkrant:
    - Redacteur // fotograaf: Michelangelo Dante Bocelli
    - Editor // Illustrator: Oliver James Bennett

    Filmclub:
    - Veranique Wren Kytson
    - Lily Evans (later)

    European Club:
    - Mede-oprichtster: Phoenix Gabriëlle Di Mercurio
    - Elizabeth Mary Green
    - Chanelle Isolde Rhyne
    - Michelangelo Dante Bocelli

    OVERIG (hier kan je alles bij verzinnen):
    - Klassenvertegenwoordiger: Brian McElroy
    - Hogwarts Prefect: Lily Evans
    - Hogwarts Prefect: Preston Royce Alcott


    IC RULES:
    Voor wizards:
    ~ De stokken mogen mee – onder één voorwaarde: De eerste fout die ze ermee maken bij de muggles, betekent meteen dat ze alleen nog gebruikt mogen worden tijdens de lessen en moeten worden ingeleverd bij de docenten.
    ~ Contact met muggles wordt – natuurlijk – aangemoedigd, maar het is ten strengste verboden hen iets te vertellen over de magische wereld.
    ~ Vraagt een muggle naar de extra vakken die je volgt, verwijs hem of haar door naar de begeleidende docent, maar ga in geen geval verhalen verzinnen, dit om verwarring te voorkomen.
    ~ Quidditch en andere magische buitenschoolse activiteiten worden alleen uitgevoerd op de dagen waarop ze gepland staan, en worden in geen enkel geval door de leerlingen zelf opgezet zonder speciale toestemming.

    Algemeen:
    ~ Lichten uit doordeweeks om 23:00, in de weekenden (vrijdag en zaterdagavond, zondagen alleen na belangrijke sportevenementen) is er geen curfew.
    ~ Na 21:00 geen mensen van het tegenovergestelde geslacht meer in de kamers.
    ~ Als er iemand van het tegenovergestelde geslacht in je kamer is, is de deur ten alle tijden open.
    ~ Ontbijt is van 7:00 – 8:00 op maandag – vrijdag, op zaterdag en zondag van 7:00 – 10:00. Lunch is doordeweeks op eigen gelegenheid en hangt natuurlijk af van je rooster, in het weekend begint dit om 13:00 en eindigt om 15:00. Voor het avondeten is iedereen doordeweeks aanwezig om 18:00. Mocht je buiten deze tijden willen eten, moet je het zelf klaarmaken. De keuken sluit doordeweeks om 1:00 ’s nachts en opent om 6:00 ’s ochtends. In het weekend is de keuken 24/7 open.
    ~ Als je ziek bent of om welke andere reden dan ook je les niet kunt bijwonen, dien je de docent hier zelf van op de hoogte te brengen.
    ~ Huisdieren zijn niet toegestaan (met uitzondering van “speciale” huisdieren van de Hogwarts studenten).


    OOC RULES:
    ~ Reserveringen blijven vier dagen staan;
    ~ Alleen ik (PecuIiar) maak topics aan.
    ~ Er is geen woordenminimum, maar probeer geen oneliners te schrijven. Als je merkt dat je hier moeite mee hebt, vraag je medespelers om tips!
    ~ Geen gezeik OOC.
    ~ Offtopic zoveel mogelijk in het praattopic en anders tussen haakjes.
    ~ 16+ is toegestaan.
    ~ Personages van anderen besturen mag alleen met toestemming
    ~ Geef het duidelijk aan als je een tijdje niet kan reageren en parkeer je personage ergens.
    [/face]

    INVULLEN:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus (voor wizards):
    Afdeling (voor wizards):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Vakken:
    Magische vakken (voor wizards):
    Speciale positie:
    Extra:

    KAMERINDELING:
    x

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 11:32 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Allemaal prima c:

    Ik zet het erbij zodra ik mn laptop heb, dus waarschijnlijk vanavond want ik zit nu nog in het (vandaag toevallig niet zo) zonnige spanje (:

    Een groot deel van de marauders is nog vrij!


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een muggle jongen reserveren alsjeblieft? ;)

    Ik FC Mimi Elashiry. ;3


    Your make-up is terrible

    Yessss!


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat moeten de muggles bij speciale positie zetten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat kan van alles zijn, van captain van het voetbalteam, tot klassenvertegenwoordiger!


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Dat kan van alles zijn, van captain van het voetbalteam, tot klassenvertegenwoordiger!

    Klassenvertegenwoordiger it is c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe gewoon beiden hahaha
    Witch girl en Muggle boy :Y)

    FC is voor de meid Amanda Steele (dit kan nog veranderen tho) en voor de jongen zoek ik nog.
    Is er ook een schoolkrant? Zo ja, zou mijn jongen daar fotograaf van mogen zijn?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 12:00 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Nee, ik hou het bij mijn muggle c:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 12:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allemaal prima!
    En ja, leuk idee! Schoolkrant is goed ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik neem toch geen wizard! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb dit idee met een ontzettend warrig vakantiehoofd en de hulp van JamesPotter in elkaar geflanst. Ik wil het zo leuk mogelijk maken voor iedereen, dus als je een leuke suggestie hebt of een voorkeur of een verzoek - hoe gek ook - zeg het ! Ik ben waarschijnlijk heel veel details vergeten, en wil het graag horen :)


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja, welke tijd speelt het zich af? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oef, helemaal niet aan gedacht. Ik zat met een beetje een moderne high school in mn hoofd, maar gewoon in de marauders era kan ook... voorkeuren?


    Spinning around, I'm weightless.

    Mij maakt het niet uit, hahah. Mijn personage kan zowel in 2016 als in 1970 hahah.

    Oh en een praattopic? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.