• Praattopic
    rollentopic




    Greenwood High

         
         
    Een highschool. 2016. Een speciale school in New York voor alle sporttalentjes. Paardrijden, voetbal, hockey, allerlei sporten zijn hier mogelijk. Het Greenwood College staat vooral bekend om haar ruime aanbod en zolang de leerling genoeg presteert is het mogelijk in een schooljaar verlof te nemen voor wedstrijden. Alle leerlingen staan onder toezicht van een mentor en een coach, de mentor is voor alle zaken wat leren betreft en de coach begeleidt de leerling in zijn of haar sporttraining. De leerlingen mogen natuurlijk gerust uitgaan, maar als hun sport- en leerprestaties daaronder lijden is er kans dat ze geschorst worden.
         
         
    Rollen
    Naam – leeftijd – faceclaim – pagina – username.
    Paardrijden
    Alyssa Miller –17 jaar – Alyssa – 1.1 – xShaw
    Lisa Jackson - 16 jaar - Lisa - 1.2 - Lisadragonrider


    Voetbal
    Leon Sidehill - 16 jaar - Leon - 1.1 - xShaw
    Abbony "Abby" Silverline - 17 jaar - Abbony - 1.4 - Verloren
    Connor Halsey - 17 jaar - Connor - 1.2 - Growlithe
    - Ivy Beatrix Costanza - 17 jaar - Ivy - 1.3 - httpLAURA

    Dansen
    - Yulia Tarasova - 16 jaar - Yulia - 1.1 - Polovina
    - Willow Emily Adams - 16 jaar - Willow - 1.1 - Verloren
    - Spencer Ophilia Smith - 17 jaar - Spencer - 1.2 - Growlithe

    Hockey
    - Reservering Growlithe jongen
    - Reservering Peter_Hale meisje
    - Thalia Zoey Lauren - 16 jaar - 1.4 - Peculiar

         
         
    Invullijst
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Sport:
    Extra:
         
         
    Regels
    – Schrijf minstens 200 woorden per post, oftewel 7 regels.
    – Naamsveranderingen doorgeven.
    – Alleen xShaw maakt nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven.
    – Geen ruzie, alleen in de RPG zelf is dit toegestaan.
    – Maximaal 2 personages per persoon.
    – Maximaal 3 personages per sport.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Haha is goed :P


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Lisa Jackson



    Meisje~ 16 jaar ~ FC: Ryan Newman

    We rijden nu al richting de school, ik hoop dat papa mijn goed set (het is die ene op die bank) heeft gepakt en mijn doos met verzorgingsspullen. Als het goed is heeft hij het wel gedaan, ik vertrouw hem volkomen. Ik bedenk me net wat ik moet doen als ik daar aankom. Moet ik me dan eerst ergens melden of kan ik meteen naar de stallen om Star daar te laten? Ik zie het wel als ik daar aankom. Ik kijk naar achter naar de trailer. Ik kan zoem dat ze rustig is, mooi zo. Het zou niet fijn voor haar zijn als ze gestresst is. Ik zie de school steeds dichterbij komen en word dan een beetje zenuwachtig. Ik ken helemaal niemand, alleen mijn paard, maar ik kan niet heel de tijd bij haar blijven natuurlijk. Ik zie een bordje met stallen naar rechts. Papa volgt het bordje en we komen inderdaad bij de stallen uit. Hij parkeert de auto. Ik stap uit en loop naar de trailer. Ik kan zien dat papa ook uitstapt om mijn spullen te pakken. Ik maak de trailer Open en haal Star eruit. Ik aai over haar manen en bedenk wat ik nu moet doen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 9:31 ]

    Alyssa Miller


    Het was een vrij lange rit geweest naar de school en toen ze daar aankwamen stapte ze al lichtelijk vermoeid uit. 'Kom maar,' mompelde ze rustig, toen ze de trailerklep losmaakte en daarna ook de trailerstang. De merrie dribbelde rustig de klep af en hinnikte ook eenmaal schel. 'We gaan niet terug knapperd,' zuchtte ze. 'Ik heb zo mijn verplichtingen en jij moet dus maar met mij mee,' zei ze rustig tegen de merrie. Ze liep het stallenblok in en volgens de inleidende e-mail hadden ze, alvast naambordjes opgehangen voor de eigen paarden.Zoekend liep ze de eerste gang in, maar daar was geen naambordje met To the Stars and Back erop te bekennen. De volgende gang was direct raak. De eerste beste stal aan haar linkerhand was die van To the Stars and Back. Een gul opgestrooide, ruime stal, perfect voor de kieskeurige merrie. Ze haalde het halster van het hoofd van de merrie en hing het aan de haak bij de stal. Vervolgens sloot ze de staldeur en liep ze naar de auto, om allerlei spullen eruit te halen, zoals haar sporttas, maar ook haar dressuurzweep en springzweep en haar cap. Haar moeder bracht de setjes naar de kast, met nummer 7, zoals haar ook in de e-mail was verteld.

    Leon Sidehill


    Toen hij uitstapte bij de halte Greenwood High stond hij voor een enorm groot complex, maar dit was maar alleen de voorkant, een reusachtig gebouw wat hoogstwaarschijnlijk het hoofdgebouw was, waar alle theorie werd gegeven van alle sporten en wat algemene vakken als Engels en Nederlands, die ze hier helaas nog steeds hadden. Hij sjokte met zijn grijze Eastpack over een schouder het gebouw in. Bij de receptie of de balie, net wat je beter vond, maar er hing een bordje balie, zat een oud vrouwtje, in de zestig, met grijs, half krullend haar. 'Leon Sidehill,' zei hij zelfverzekerd, want als het vrouwtje bot zou worden zou hij ook niet bepaald aardig reageren. 'Lokaal 192, eerste verdieping. Daar is je mentor,' zei ze, terwijl ze met haar oude, rimpelige handen een sleutel overhandigde, waarschijnlijk van het kluisje. Hij zuchtte eens diep. Als de mentor net zo'n iemand was als dat oude mens bij de receptie, dan werd hij echt per direct gek... Met korte pasjes sjokte hij de trap op, niet goed wetend wat hij moest. Gewoon naar binnen gaan? Voorzichtig klopte hij aan bij lokaal 192 en opende vervolgens de deur. Er zat een jonge man, met zwarte krulletjes te werken. 'Oh hallo!' zei hij vriendelijk. 'En jij bent?' vroeg hij daarna. 'Leon Sidehill,' zei hij ietwat meer ontspannen, aangezien de man best aardig is. 'Ik ben Matthias Hallow, aangenaam. Jullie mentor,' zei hij vriendelijk, wijzend op een plek, waar hijzelf aarzelend ging zitten.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:36 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Lisa Jackson



    Meisje~ 16 jaar ~ FC: Ryan Newman

    Ik pak de uitgeprinte mail uit mijn zak en vouw het papiertje Open. Er staat dat ik Star naar de stal moet brengen en daar haar naam zoeken, ook heb ik kast nummer 3. Ik loop naar het stallenblok, waar ik de stal zoek waar Star op staat geschreven. Na even zoeken zie ik dat de stal tegenover die van To the stars en back is, dat is echt een lange naam. Er staat een heel mooi paard in.
    Ik maak dr staldeur open en loop er met Star in. Ik haal de halster van haar hoofd en hang die aan een haak. Ik aai over haar manen en doe dan de staldeur dicht. Ik loop naar de auto waar mijn vader mij, mijn spullen aangeeft. Ik pak de spullen aan en loop samen met hem naar de kast, waar ik nummer 3 zoek. Ik leg mijn spullen erin en papa legt de andere spullen erin. Papa loopt weer weg naar de auto en ik zwaai hem uit. Ik zie dat er een meisje bij nummer 7 staat. Ik loop naar haar toe. 'Hallo, ben je ook nieuw hier?' Ik kijk haar aan met een glimlach, ze lijkt me wel aardig.

    Calvin Pryce
    17 ~ Hockey ~ FC: Liam Hemsworth


    Er kwam direct een geur van paardenpoep, sigaretten en pizza op me af. Niet heel prettig dus, behalve misschien de pizza. Ik keek om me heen en zag dat de jongen die naast me zat in de bus ook is uitgestapt. Great. Ik liep over een soort pad richting de school, ondertussen keek ik opmerkzaam om me heen, zoekend naar een hockeyveld. 'De hockeyvelden zijn achter het gebouw,' zei iemand achter me. Ik draaide me om en keek recht in de ogen van een jonge man, die me vrolijk aan keek. 'Hoe weet u dat ik ga hockeyen?' vroeg ik voorzichtig. De man keek me lachend aan en wees naar mijn hockeystick. Tuurlijk... 'Ik ben Josh Oakers,' zei de man, 'hockeycoach.' Hij glimlachte vrolijk, ik mocht hem wel. 'Ik ben Calvin Pryce.' 'Je moet je hier aan de balie melden,' legde Oakers uit. 'Die vrouw stuurt je door naar je lokaal.' Ik bedankte de coach en liep naar binnen.
    Daar zag ik een oude vrouw achter de balie zitten. 'Calvin Edward Pryce,' zei ik. 'Lokaal 054.' Ze gaf me een kluissleutel en ging door waar ze mee bezig was.
    Ik liep naar het lokaal toe en opende een klemmende deur. In het lokaal zat een vrouw van een jaar of 30 en er zaten een paar leerlingen. 'Ik ben Calvin Pryce,' zei ik tegen de vrouw. 'Mijn naam is Maria Volier, ik ben je mentor,' zei de vrouw met een licht accent. 'Zoek maar een plek uit, straks als ook de anderen er zijn.' Ze zette een streepje achter mijn naam. Blijkbaar was het op voornaam gealfabetiseerd, want na mij kwam een jongen die Connor Halsey heette op de lijst. Nou ja wat maakte het ook uit, ik ging aan een lege tafel in het midden van de klas zitten en wachtte op de laatste leerlingen.



    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 7:45 ]


    How you doin'

    Zijn er nog mensen die wat gaan schrijven? (Sorry ik ben gewoon ongeduldig ^^) :Y)


    How you doin'

    Cotton schreef:
    Zijn er nog mensen die wat gaan schrijven? (Sorry ik ben gewoon ongeduldig ^^) :Y)


    Ik wacht op iemand :D

    Alyssa Miller


    Een meisje begroette haar vriendelijk en vroeg of ze nieuw was. 'Uh... Ja hoi, ik ben nieuw. Ik ben Alyssa Miller. We werden om elf uur in het lokaal verwacht toch?' vroeg ze uiteindelijk. Ze was niet zo'n sociaal persoon en wilde het liefste alles op eigen houtje oplossen, zodat ze niets hoeft te vragen. 'Ben zo terug,' meldde ze uiteindelijk, waarna ze richting To the Stars and Back liep. 'Hé knapperd, ik zet je even buiten, zodat we na de introductie met mentor enzovoorts lekker kunnen rijden!' Haar ogen glunderden bij de gedachte alleen al. Ze was dol op haar merrie, die geen stap verkeerd zette. Nou ja? Geen stap verkeerd? Als ze er zelf zin in heeft. Bij Alyssa was ze nog relatief braaf, maar wanneer ze een andere ruiter een sprongetje met haar liet maken resulteerde het in de meeste gevallen op vliegles. Bij haar was ze nog te vertrouwen, maar als ze zich op haar teentjes getrapt voelt liet ze dat met rijden ook echt weten. Spontaan bokken voor de waterbak, ineens heel hard schudden of als ze een keer ontspannen een rondje zonder zadel wilde, zomaar haar neus naar beneden trekken. Het was ondanks dat soort dingetjes, nog wel haar beste vriendin. Ze klikte het touw los en sloot de paddock, waarna ze terugliep naar het meisje. 'Ben ik weer,' zei ze met een glimlach. 'Moest even mevrouw de merrie buiten laten spelen, zodat ze straks haar energie grotendeels kwijt is,' vulde ze zichzelf aan.

    Leon Sidehill


    De zwarte krulletjes en de twinkelende ogen van zijn nieuwe mentor bevielen hem niet echt. Hij was best aardig,maar een beetje overgemotiveerd. Oké, dat kon Leon ook zijn, want hij mocht tenslotte op school zijn hobby beoefenen, maar er waren toch echt grenzen. Nieuwsgierig keek hij naar de deur, met de hoop dat hij niet de enige was die voetbal volgde op deze school. 'Eigenlijk, Leon,' de stem van zijn mentor verbrak de stilte. 'Hoelang voetbal je eigenlijk al?' nieuwsgierig keken diezelfde twinkelende ogen hem recht aan. '6 jaar meneer,' antwoordde hij kort, waardoor hij misschien onbeleefd overkwam,hij wist het niet. Hij kon soms zeker kort door de bocht zijn, maar dat kon ook juist handig zijn.

    Mobielpost, sorry als Leon kort is. Leon is namelijk later toegevoegd dus woordentellertje was weg...

    [ bericht aangepast op 25 aug 2016 - 22:40 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Lisa Jackson



    Meisje~ 16 jaar ~ FC: Ryan Newman

    'Uh... Ja hoi, ik ben nieuw. Ik ben Alyssa Miller. We werden om elf uur in het lokaal verwacht toch?' Vroeg ze. 'Ik ben Lisa Jackson. Als het goed is, moeten we inderdaad om elf uur bij het lokaal zijn' Zeg ik terug tegen haar. 'Ben zo terug,' zegt ze en ze loopt weg, richting mijn paard, waarschijnlijk staat die van haar daar ook ergens. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en kijk of er nog berichten zijn, niks. Het is half elf, dat zie ik op het klokje van mijn mobiel. Ik stop mijn mobiel terug en vlak daarna komt Alyssa weer terug.
    'Ben ik weer,' zegt ze met een glimlach. 'Moest even mevrouw de merrie buiten laten spelen, zodat ze straks haar energie grotendeels kwijt is,'
    Ik kijk haar met een glimlach aan. 'Ik ken het.' Zeg ik met een lachje. 'Ze heeft vanochtend ook al veel gerend dus ik denk dat ze grotendeels van haar energie al kwijt is.' Lach ik.
    'trouwens, het is nu half elf, we kunnen alvast naar het lokaal gaan?' Vraag ik aan haar. Ik dacht dat we hierna mochten gaan rijden, maar dat weet ik niet zeker, ach ja. Ik zie het straks wel.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 8:27 ]

    Ik reageer morgen!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Calvin Pryce
    17 ~ Hockey ~ FC: Liam Hemsworth


    De vrouw die zich net had voorgesteld als Maria Volier keek de klas rond. Er zaten een stuk of vijf jongens en één meisje in het lokaal. 'Nou, dan moeten we maar wachten hé,' zuchtte de vrouw. 'Heeft iemand iets leuks te vertellen?' Ze keek de klas rond zoals ze ook zou doen bij kinderen uit groep 3. Een jongen begon een saai verhaal over zijn hond die vorig jaar overleden was omdat hij zo dom was geweest hem twee zakken chips te voeren. Mijn gedachten dwaalden af naar buiten. Op het plein stonden een aantal kinderen bij elkaar te kletsen. Buiten het hek waren een aantal mensen, ik kon niet zien of het leraren of leerlingen waren, aan het roken. 2 meisjes stonden bij het stallenblok te praten.
    'En jij, meneer Pryce, heb jij nog wat te vertellen?' vroeg Volier ineens. Ik draaide me om naar haar en zuchtte diep. 'Niet echt,' mompelde ik. 'Ik heb nou niet bepaald een hond die ik dood laat gaan door chips en verder ben ik niet interessant.' De vrouw zuchtte diep en de jongen van het hondverhaal keek schamend en boos tegelijk naar beneden. 'Dat is nou niet bepaald aardig, Calvin,' zei de vrouw boos. 'Maar, heb je geen familieleden om iets over te vertellen? Desnoods hoe het met je moeder gaat ofzo.' Hoe durfde ze? Ik kon mezelf nog net tegenhouden om naar voren te lopen en haar een klap in haar gezicht te geven. 'Mijn moeder is dood,' zei ik zo rustig mogelijk. 'Het spijt me, maar ik wil het niet over haar hebben.' 'Oh,' mompelde de vrouw, terwijl ze schamend wegkeek. 'Dat wist ik niet. Nou, dan hoef jij niks te vertellen nu.' Het klonk als een soort prijs, zoals ze het zei. Ik had nou niet bepaald het idee dat ik haar mocht. Gelukkig kwam er een jongen de klas in lopen en was alle aandacht nu op hem gericht.




    How you doin'