• Ik hoop dat dit goed staat

    Ik heb een idee voor een verhaal en ga het sowieso schrijven, maar ik zit te twijfelen of ik hem op Quizlet zou zetten. Ik heb altijd moeite om mijn verhaal aantrekkelijk te laten klinken, maar wil hem niet onnodig op internet zetten. Als ik dat doe wil ik toch wel graag wat vaste lezers.
    Dus nu is mijn vraag, als je dit zo leest (de spoiler) klinkt dat dan een beetje interessant en is het de moeite waard om hem op Q te zetten?
    Alvast bedankt voor de moeite ;)

    Ik zag het meisje staan. Donkerbruine, krullend haar. Sprekende groene ogen en een oprechte lach. Ze schonk het bier behendig in en zette het op het houten dienblad. Ze streek even haar zwarte rok recht, duwde de eigenwijze haarlokken terug op hun plek en haalde diep adem. Ze pakte het dienblad op, lachte en serveerde het bier bij de bestellers. Terwijl ze dat deed liep ze twee keer langs mijn tafel. Haar geur was zoet en boers. Alsof ze net uit het bos was komen wandelen. Ik snoof het op en het deed me denken aan Zwendenlijn. Mijn lieve Zwendenlijn. Het vuur vlamde op in mijn hart. Waarom was ze vertrokken!
    Waarom had ze mij verlaten. Ik had alles wat zij nodig had.
    Het meisje liep weer langs en wakkerde de woede nog meer aan. Dat kind irriteerde me. Ik fronste mijn wenkbrauwen en greep mijn toverstaf. Ik mompelde korte woorden. Ze deed me teveel denken aan Zwendenlijn. Door haar was mijn hart gebroken en daarom zou zij boette en zou ze nooit lief mogen hebben. Zachtjes vervloekte ik het meisje en verliet het café.





    Arno is een jongeman van 25 die vol in het leven staat, maar nadat zijn relatie is gestrand, mist hij toch een beetje avontuur in zijn leven. Perrongelijk stuit hij op het warrige meisje Dewi. Ze is nieuw in het dorpscafé en niemand weet waar ze vandaan komt. Al vanaf de eerste keer dat Dewi Arno in de ogen keek is hij verkocht, maar er is een probleem. Dewi is acht jaar jonger. Toch is de aantrekkingskracht te sterk en ligt het meisje al snel in zijn armen.
    Maar Dewi blijft warrig en vaag. Al snel word het Arno duidelijker dat ze niet is wie ze zegt dat ze is. En dan zijn er ook nog de vreemde letters op de rug van Dewi...

    Start: ?
    Eind: ?
    Genre: Fantasy, OP, Romantiek


    ~My Mind Is Free~

    Proberen kan toch geen kwaad? Je zet een verhaal nooit 'onnodig' op het internet, er zijn namelijk altijd wel mensen die het zullen lezen. Niet zo onzeker zijn, gewoon even proberen. Als je merkt dat het 'onnodig' is in je ogen, kan je het daarna altijd nog inactief zetten. Trouwens, elk verhaal is aantrekkelijk op een eigen manier, dat vind ik in ieder geval toch.


    16 - 09 - '17

    Je hebt altijd wel iemand die leest op Quizlet. Gewoon doen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zou het lezen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Histoire schreef:
    Je hebt altijd wel iemand die leest op Quizlet. Gewoon doen. (:


    i wanna die with you once or twice.