• Wanna have the bunker?

    Dan moet je een manier bedenken om de vorige eigenaar eruit te verjagen.
    Het gaat zo:

    Piet: Mijn bunker.
    Jan: ik zet harde muziek op zodat Piet eruit vlucht. Mijn bunker.
    Hans: ik laat een leeuw vrij die Jan verjaagt. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben een levende doden en ben uit de doden wereld ontsnapt, met toevallig mijn dodenleger die jou uit de bunker ontvoerden. Mijn bunker!


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Ik gebruik mijn Donald Trump makser en zelfs een zombie als jij loopt gillend weg. Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik leen van Alice In Wonderland het groot word drankje en word een reus, dan loop ik terug en til je zo uit de bunker. Daarna mik ik je ver weg en maak ik mezelf weer kleiner.

    > Mijn bunker <


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Ik heb het drankje 'sneller' gevonden en race als Speedy Conzales, terug en gooi jou op volle snelheid eruit. Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik wandel onverwachts jouw bunker in, duw je er uit en sluit je buiten met allerlei moeilijke sloten. Mijn bunker.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik wandel een raam in, doe je sloten open, duw jou eruit, doe de sloten weer dicht, doe alle ramen dicht, mijn bunker.


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Terwijl jij je bezighield met de ramen heb ik de deur open gekregen en zet jou buiten.

    Mijn bunker.


    chaos makes the muse

    Ben een ervaren inbreekster en heb alle sloten open gekregen. Ik jaag jouw weg en zet een alarm op de deur. Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik weet het alarm uit te zetten en lok je naar buiten door lawaai te maken. Daarna zet ik allemaal spullen voor de deur.

    Mijn bunker.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Ik laat een Preswalski paard voorbij het raam gaan dat je vanzelf de rommel voor de deur weghaalt en naar buiten komt. Waar ik snel in glip als je niet kijkt.

    Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik mep je. Ik verbrand je daarna en ik leg Legoblokken voor de deur zodat iedereen die mijn bunker wilt afpakken op Legos stapt. Mijn bunker.


    Heaven is a place that we all have

    Ik doe hele sterke legerkisten aan en stap zo op de lego blokjes. Daarna geef ik je een schop onder je kont zodat je naar de ruimte vliegt en ik claim de bunker. Mijn bunker.

    Ik steek de bunker in de fik en bouw een nieuwe voor mezelf en schrijf mijn naam er op.
    Mijn bunker


    How you doin'

    Bedankt voor de renovatie. Haal jouw naam weg en schop je eruit.
    Mijn bunker.


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Door mijn misdirection zie je me niet aankomen, waardoor ik je de bunker uit schuif voordat je het überhaupt door hebt. Mijn bunker.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."