• Ik zou eigenlijk handig vinden als ergens in op quizlet notities kunnen hebben.
    Want soms wil ik handige website's opslaan die voorbeeld nuttig zijn met schrijfttips.
    Ook andere dingen opslaan voorbeeld je hebt iets ontdekt wil graag opschrijven dat niet direct vergeet;
    We kunnen al notities maken bij een hoofdstuk van verhaal maar, deze notities zijn apart zoals onthouden of schrijftips opslaan dat niet verliest.
    Ook nog andere handig dingen voor in de notities want ik gebruik voor gedichten voor iets op te slaan met handig informatie.
    Ik dacht waarom kunnen we ergens op quizlet geen notities gebruiken voor andere dingen behalve de hoofdstuken ?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:45 ]

    Notities bedoel je? Die heb je bij de stories zelf, niet bij hoofdstukken.
    Je kan het ook gewoon opslaan in een document op je telefoon/computer of als bladwijzer doen?


    Your make-up is terrible

    Je zou een inactieve story kunnen maken met al de dingen die je wil onthouden en bewaren. Ik zet ook alle dingen die ik wil bewaren in een story met voor elk iets een ander hoofdstuk. Sites, topics, afbeeldingen...

    Ken je het programma Evernote? Je kunt het gratis op je computer zetten. Als je het installeert komt er een knopje in je browser en als je er gewoon op klikt, dan slaat het die pagina, filmpje, afbeelding op. Dat is mijn handigste hulpmiddel tijdens het schrijven. Het is mijn bibliotheek/databank met al mijn bruikbare fragmenten en andere dingen. Je hebt meteen alles bij de hand. Bovendien bevat het ook een zoekfunctie, dus je hoeft niet eerst tien minuten allerlei hoofdstukken aan te klikken om te vinden waar het ook alweer ergens stond.

    https://evernote.com/intl/nl/

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 15:48 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Assassin schreef:
    Notities bedoel je? Die heb je bij de stories zelf, niet bij hoofdstukken.
    Je kan het ook gewoon opslaan in een document op je telefoon/computer of als bladwijzer doen?


    Dat kan maar, is een voorstel :)
    Niet iedereen geeft eigen computer of telefoon stel als ergens anders bent .
    Voorbeeld dat je twee weken bent bij de moeder om te gaan slapen terwijl de notities bij de vader is.
    Dan kan je twee weken niet naar je notities omdat ergens anders is en er niet aan kunt

    MagicInOurHeart schreef:
    (...)

    Dat kan maar, is een voorstel :)
    Niet iedereen geeft eigen computer of telefoon stel als ergens anders bent .
    Voorbeeld dat je twee weken bent bij de moeder om te gaan slapen terwijl de notities bij de vader is.
    Dan kan je twee weken niet naar je notities omdat ergens anders is en er niet aan kunt


    Ik ben precies zo'n verkoopster, maar met dat programma kun je er gewoon aan. Het programma zelf staat op je computer, maar er is ook een internetaccount aan verbonden en hierdoor kan je aan de inhoud die normaal op het programma van je computer staat, gewoon door in te loggen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MagicInOurHeart schreef:
    (...)

    Dat kan maar, is een voorstel :)
    Niet iedereen geeft eigen computer of telefoon stel als ergens anders bent .
    Voorbeeld dat je twee weken bent bij de moeder om te gaan slapen terwijl de notities bij de vader is.
    Dan kan je twee weken niet naar je notities omdat ergens anders is en er niet aan kunt


    Google Drive is altijd de oplossing. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb even je titel verbeterd. ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2016 - 22:19 ]


    What would Emma do?

    Als je per se op Quizlet iets wil gebruiken, gebruik dan een inactieve creatie? Een story en blogpost lijken me daar ideaal voor. Voor de rest kan je in iedere browser favoriete websites opslaan als bladwijzer en zelfs mooi in mapjes sorteren. Bepaalde browsers laten het zelfs toe dat wanneer je erop inlogt en iets daarop opslaat zoals een bladwijzer en je op een ander apparaat gaat en daarop inlogt, je daar ook aan die bladwijzers kan. Voor de rest zijn Google Drive en Dropbox mijn persoonlijke favorieten als je op andere apparaten aan bepaalde documenten wil geraken. ^^

    Maar ik vind het niet zo interessant om 'notities' te maken voor Quizlet. Zeker omdat er zovele (betere) andere opties zijn. Maar dat is mijn persoonlijke mening.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik gebruik gewoon mijn blog als ik notities wil maken ^^


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.