• Ola, ole, guys,

    Het is een tijdje geleden dat de site is uitgekomen en afgemaakt (er zullen vast wel wat dingen aan toegevoegd worden door de jaren), maar ik vroeg me af wie er nog meer op deze site zitten. Mijn nieuwsgierigheid wint het nu eenmaal van me oke. (joehoe)
          De site is van Assassin/Nikki (en Dauth/Mitchell), misschien dat jullie er van gehoord hebben. Het is RPGRealm genoemd. Het is, persoonlijk mijn mening, een mooie in elkaar gezette site, maar het is jammer dat er niet zoveel mensen/users op actief zijn. Het zou leuk zijn om ook op andere sites eens te RPG'en. Wat is jullie mening hierover en wat zijn jullie usernames?


    Nikki • Assassin
    Lucca • Lolita
    K • TheFlash
    Maia • Morgue
    Lieke • Trees
    Jarne • Nauwelaerts
    Britt • Hecuba
    Sarita • Atiras
    Vera • Ruella
    Belle • Delahaye
    Aimée • Blurryface
    Laura • Rhaegar



    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 17:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, Mitchell is even een bbcode bug aan het fixen.


    Okii c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als we samen weer op het forum komen, wordt het gezelliger. Anders blijft het inderdaad stil. ;]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Swampert schreef:
    Als we samen weer op het forum komen, wordt het gezelliger. Anders blijft het inderdaad stil. ;]

    Dat bedoel ik. Als er niks aan wordt gedaan, blijft het inderdaad stil. A better forum starts with you! Or something.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik. Als er niks aan wordt gedaan, blijft het inderdaad stil. A better forum starts with you! Or something.

    Real smooth. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Britt - Hecuba, al ben ik heel lang niet online geweest hehe


    Spinning around, I'm weightless.

    De site is weer beschikbaar. ;3


    Your make-up is terrible

    Sableye schreef:
    @ OpgeroldEten: Ze moeten ergens beginnen. Ik geloof niet dat Quizlet meteen heel actief was vol met users, hehe. Ergens is een begin. Mag ik toch je username voor als je weer actief wordt op het forum?
    @ Aerodactyl: Ja, klopt. Is zo weer over.


    Dat weet ik en ik bedoel er ook niks slechts mee. Ik weet hoeveel werk Nikki en Mitchel in de site hebben gestoken. Het is alleen dat wanneer je elke keer online komt en er zijn geen nieuwe berichten dan ga je automatisch ook minder vaak kijken.
    Als er wat meer mensen op komen dan kom ik ook vaker kijken.
    Mijn username was Atiras mocht ik mezelf herinneren.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2016 - 0:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik verslijt al twee accounts omdat ik op het eerste niet ingelogd geraakte. Het huidige is Nauwelaerts.


    Queer zijn is gewoon alles

    OpgeroldEten schreef:
    (...)
    Dat weet ik en ik bedoel er ook niks slechts mee. Ik weet hoeveel werk Nikki en Mitchel in de site hebben gestoken. Het is alleen dat wanneer je elke keer online komt en er zijn geen nieuwe berichten dan ga je automatisch ook minder vaak kijken.
    Als er wat meer mensen op komen dan kom ik ook vaker kijken.
    Mijn username was Atiras mocht ik mezelf herinneren.

    Vandaar dit topic, om mensen op te trommelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ook een account... Zal alleen even moeten graven voor de naam, want die ben ik vergeten oepsss :/


    26 - 02 - '16

    Dat moment dat ik blijkbaar al sinds 29 april 2015 een account heb, wow kan me dit zo niet herinneren


    Can't control my second personality

    Ik heet daarop ook Ruelle :3
    Zelf heet ik Vera


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik zwerf daar ook nog rond als Delahaye :Y)


    Stenenlikker

    Involved schreef:
    Dat moment dat ik blijkbaar al sinds 29 april 2015 een account heb, wow kan me dit zo niet herinneren


    Hahaha, I feel you.


    Your make-up is terrible

    MT, ik zit nog niet op die site, maar misschien dat ik me ooit ga registeren.


    i wanna die with you once or twice.