• De Kwaadaardige Club

    we're going to set the world on fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘


    why should we hide our
    d a r k      s i d e ?
          Weet je, mensen hebben de gewoonte om de wereld op te delen in Goed en Kwaad. Het zij zo dat het Goede altijd overwint. Natuurlijk.
          Wij kunnen van onszelf zeer zeker beweren dat wij niet bij het Goede horen. Niet omdat we niet zo lief zijn, maar omdat het Goede ook zo cliché klinkt, snap je? Wij hebben enkel voor het Kwaad gekozen om te laten zien dat dat ook wel kan winnen. Makkelijk.


          En zo geschiedt het. Er wordt een club opgericht, op het eerste gezicht een beetje zielig tot je de leden leert kennen. Leden die allemaal iets meegemaakt hebben en wraak willen op de aarde.
          Enkel een groepje tieners, wat is daar nou zo gevaarlijk aan? Oh, dat zul je snel ondervinden. Zet een voet in 'het Huis', het grote hoofdkwartier, en kom erachter dat niets is zoals het lijkt. Ieder kan iets, heeft een gave die misschien niet helemaal natuurlijk is. Deze speciale mensen, zij hebben ook een doel met deze 'krachten'.

          Zie de wereld voor ons buigen.

    hell is empty. all the devils are here.

    Het Huis

          De kamerindeling:
    Kamer 1
    • Bouncing
    • Cal
    • Ander
    • Olive
    Kamer 2
    • Nicotine
    • Puck
    • Christian
    • Leslie
    Kamer 3
    • Pan
    • Joey
    • Iratus
    • Cadi
    Kamer 4
    • Avis
    • Jackson
    • Dawn
    • Cam
    Kamer 5
    • Cole
    • Gaia
    • Roxy
    • Claus
    Kamer 6
    • Clymene
    • William
    • Fiona
    • Tibo
    • Cynder

          In de story heb ik ergens ooit verzonnen dat mijn personage, Iratus, het huis heeft gemaakt met haar illusies. Maar Iratus is enorm veranderd sindsdien, en zoals haar krachten nu werken zou ze dat huis nooit zomaar kunnen maken. Dus laten we zeggen dat het is gestolen. De oude bewoners zijn vermoord en niemand is erachter gekomen wie dat heeft gedaan. Of dat het überhaupt is gebeurd. Het huis is vervolgens met een aantal valse contracten overgegaan naar de Club, en nu wonen we er, gebruiken we het als hoofdkwartier. Door deze indeling werkt het trouwens ook niet helemaal dat iedereen een eigen kamer heeft - pech, mensen.
          Also, we hebben geld. Veel geld. Wil iemand een personage met goede hackerkwaliteiten maken?

    Het huis
    De woonkamer
    De badkamer
    De keuken
    De tweede badkamer
    De bieb
    Computerruimte: Het internet had geen leuke plaatjes, heel sad. Dus laten we aannemen dat er in deze ruimte een stuk of vijf computers staan op bureaus. Het is een saaie kamer met witte muren, de bureaus van licht hout en de computers dingen met dunne schermen en fijne toetsenborden.
    De slaapkamers: Vier vrij grote en mooie bedden, vier kledingkasten, een donkerhouten vloer en grijze muren die natuurlijk altijd onder geklad kunnen worden met pennen, potloden en graffiti.

          BELANGRIJK! Oké, ik ben de hele tijd vaag aan het doen over de locatie van het Huis. Maar het is dus gelegen in het (verzonnen) dorpje Naud, dat ligt in de buurt van Wales in Engeland.


    Regels

    • Geen gescheld/disrespect tegen over elkaar en elkaars personages.
    • Geen 16+.
    • Overleg met elkaar: je mag alleen je eigen personages gebruiken, die van de ander alleen met toestemming van diegene.
    • Als je je uitschrijft ben je zo goed als figurant en mag iedereen dus met je personage doen wat hij/zij wil. Inactiviteit betekent niet dat je automatisch uitgeschreven bent, dit moet vrijwillig zijn, meld dit in het praattopic.
    • Minimaal vijftig woorden per post.
    • Bestuur maximaal vijf personages.
    • Geen perfecte personages.
    • Nieuwe topics alleen door Iratus. Zitikhierfoutzegdatdaneven.


    "you're a child of the devil."
    "i'm a beautiful angel which jumped out of heaven."

    why should i apologize for the monster i have become? no one ever apologized for making me this way.



    Invullen

    • Naam
    • Leeftijd (van 6 tot 18 jaar)
    • Geslacht
    • Karakter
    • Uiterlijk
    • Verleden
    • Relaties
    • Gave
    • Extra


    Rollen (VOL!)

    naam • gave • faceclaim • username • pagina

    Girls:
    • "Iratus" Quinn Alena Eaves • Illusies • Barbara Palvin • Autophobia • 1.1
    • Nicotine "Nicolette" MariGold • Telekinese • Anna Speckhart • JoSnape • 1.1
    • Gaia Claudia Pulchra • Leegte • Emily Rudd • Anaticula • 1.13
    • Fiona "Maria" Alderman • Hacken • Miranda Kerr • Choctaw • 1.8
    • "Bouncing Ball" Aevy Thalia Allison Child • Zwarte magie • Georgie Henley • Forvo • 1.2
    • Olive Emi "Twist" Jackson • Geen • Emily Bador • Forvo • 1.4
    • Sophamoara "Cadi" Sarabi Kane • Geest • ? • Sophamoara • 1.2
    • Parva "Avis" Cuckoo • Manipuleren door te zingen, praten met vissen, dingen sterk aan voelen komen • Kristine Froseth • Forvo • 1.8
    • Leslie "FireFly" Mortem • Empathie • Aly Antorcha • JoSnape • 1.7
    • Dawn Mary Anderson • Teleportatie • Olivia Frischer • Autophobia • 1.8
    • Roxy "Rox" Scarlet Woods • De elementen vuur en aarde • Kaya Scodelario • Pua • 1.7
    • Clymene Amazon • Magische voorwerpen • Mackenzie Foy • Toy • 1.12
    • Cynder Amazon • Draak • Mackenzie Foy • Pua • 1.15

    Boys:
    • Joey Mortem • Laat mensen pijn voelen op afstand • Cameron Dallas • JoSnape • 1.2
    • Jackson "Nausithous" Ogygia • Het weer beïnvloeden • Maciej Grubich • JoSnape • 1.7
    • Robin Kay Goodfellow "Puck" • Gedachten en dromen vervormen • Robbie Kay • Forvo • 1.2
    • William Foster • Het weer beïnvloeden • - • MeeuwMeneer • 1.7
    • Cole Ayden Cael • Nacht, donker en angst • ? • Sophamoara • 1.4
    • Tibo Michael Sully • Gedaanteverwisseling • Anton Yelchin • USS_Enterprise • 1.7
    • Cameron Dylan Black • Inspelen op zwaktes/angsten, emoties aanpassen • ? • Sophamoara • 1.7
    • "Cal" Asher Levi Cain • Bloed • ? • Sophamoara • 1.9
    • Ander Itai Pierce Elwood • De tijd • Hugh Vidler • Autophobia • 1.13
    • Peter Pan/Peter Edmund Goodfellow • ? • Robbie Kay • Forvo • 1.9
    • Christian de Vil • Gedachten lezen • ? • Toy • 1.12
    • Claus Blackwood • Telekinese • ? • Toy • 1.12


    Archief & Stuff

    Story
    Rollentopic
    Speeltopic 1 || VOL
    Speeltopic 2 || VOL
    Speeltopic 3 || Actief
    Praattopic || VOL
    Praattopic 2 || Actief


    yeah, you're right. we're a sad group of idiots. and now shut up, i have to get my gun and you're wasting my time.

    the best thing you could do is master the chaos in you. you are not thrown into the fire, you are the fire.

    ✘ ✗ ✘ ✗ ✘

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 20:02 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    MT

    Ik reageer zodadelijk


    i wanna die with you once or twice.

    Abo

    Martyr

    Ik ben zo juist gemarteld door Jo, is wat Quinn zei. Nu voel ik het zelf. Het maakt me woedend. Het maakt me zo woedend. Maar de pijn is niet zo erg als ik hem gekend heb. Ik kan met alle zekerheid zeggen dat het breken van beloftes meer pijn doet dan dit. En geloof me, ik heb dat echt al heel vaak gedaan. Niet dat het op dit moment wat uitmaakt. Want het doet pijn, zo een ontzettende pijn. Dan plots besef ik me dat mijn gezicht geen seconde vertrokken is. Geen seconde. Is het onmenselijk? Nee, ik denk het niet, misschien omdat ik me er ergens wel op voorbereid had.
    'Denk je dat je me hier mee bang kan maken? Dat je me hier mee ongekende pijn laat voelen?!' wil ik naar Jo schreeuwen, maar het enige wat ik doe is moeizaam glimlachen naar Quinn.
    'Wat?' weet ik uit te brengen, omdat ik haar niet eens verstaan heb.


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'Ik vroeg - laat maar. Of... Ik bedoel... Wat zei je net, voordat je 'wat' zei.'
    Ik was ervan overtuigd dat hij er geen touw aan vast kon knopen. Ikzelf ook niet, trouwens.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2016 - 21:40 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    (het is niet verboden dat Setha "per ongeluk" wakker wordt.)

    Martyr

    Ik kijk haar net te lang aan, net te lang om een teken aan haar te geven dat ik niet oplet.
    'O ja,' mompel ik. 'Ja inderdaad.' Geen idee of ik nu een heel raar antwoord geef, maar het kan me niet echt wat schelen. Als Jo maar gewoon ophoudt...


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    Mijn wenkbrauwen vliegen een seconde de lucht in. Alle alarmbellen in mijn hoofd rinkelen, dit is niet normaal, zo afwezig is hij nooit, nee, eigenlijk is juist Martyr degene die alert is.
    'Oké,' zeg ik achterdochtig. Is er iets dat ik gemist heb, over het hoofd heb gezien?
    Jo Sparrow.
    De woede borrelt op, als lava, de messen zoeken hun weg al naar haar toe voordat ik er erg in heb.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Jo Sparrow
    Ik houd mijn blik sterk op Martyr gericht, de pijn word elk moment sterker,
    "Ik word gek van het geluid, haal haar tong eruit!"
    De woorden komen in me op, ze zullen voelen...
    Ik gebruik de kracht zoals het voelt alsof Martyr zijn tong eruit word gesneden.
    Meteen voel ik een mes in mijn arm vliegen, een gil verlaat mijn mond en ik val naar achter, meteen haal ik het mes uit mijn arm.
    "Zie je die tranen Jo, die moet je goed onthouden, die zijn van pijn"
    Ik knijp mijn ogen dicht waardoor er een traan langs mijn wang naar beneden glijd.
    Setha
    Langzaam open ik mijn ogen, "Tibo?" vraag ik voorzichtig als ik ga zitten.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2016 - 19:39 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Martyr

    Ik kijk verbaasd naar Quinn.
    'Dankjewel, denk ik,' stamel ik, want wat zeg je als iemand net messen naar iemand heeft gegooid?


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'Heeft Jo je dan net... Wat ze ook bij mij deed?' vraag ik, al weet ik ergens al dat dat het geval is.
    Ik wil van dit onderwerp af! Ik wil niet dat andere mensen zich in deze kant van mijn leven wikkelen, zich ermee bemoeien, en het kapot maken.
    'Martyr?' vraag ik voorzichtig. Ik heb de stilte opgemerkt.
    'Wat is hier aan de hand! Martyr! Geef antwoord! Geef alsjeblieft antwoord!'
    Wat doet hij?
    Ik zette een stap naar voren en mijn hand schoot uit.
    'Martyr!'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    'Wat?' roep ik naar haar, terwijl ik de neiging om mijn vingers te drukken tegen mijn pijnlijke wang. Ik haal diep adem en durf haar niet eens aan te kijken.
    'Sorry,' fluister ik dan. 'Sorry, ik had het verdient. Sorry. Maar je verdient iemand die beter is dan ik,' zucht ik,'je verdient iemand die je niet eerst in het gezicht moet slaan voordat hij zich niet meer gedraagt als een idioot.'


    i wanna die with you once or twice.

    Jo Sparrow
    I Hate you al!


    Langzaam doe ik mijn ogen open, de pijn weg denkend. Mijn ogen gaan van zwart naar blauw. Ik sta vermoeid op en kijk naar buiten, Martyr en Iratus. Fijn...
    Wat was er zonet gebeurt?
    Ik kijk naar het mes in mijn handen, die.... die was van Iratus? Ze heeft me geprobeerd te vermoorden! Kreng!
    Ik kijk om me heen, niet mijn kamer maar hij is wel ok.
    Ik ga langzaam zitten op eens toel en kijk naar mijn arm, het was gelukkig niet een diepe wond en was het bloeden opgehouden. Waar ben ik eigenlijk mee bezig? Mijn huisgenoten vermoorden? Man ze moesten eens weten wat ik allemaal kan! Ik heb het ze nog nooit laten zien, nog niet lang geleden dachten ze dat ik powerloos was. De sukkels, vertrouw noooit een Sparrow...
    Toch voel ik me extreem slap, vast omdat ik me een beetje heb ingespannen daarnet. Ik kan magie gebruiken maar het is wel vermoeiend en een echt mensenlichaam kan het niet goed aan, je bezwijkt van de pijn die je iemand anders geeft. Daarom doe ik het ook niet lang, als ik het serieus 10 min achter elkaar doe dan begeeft mijn lichaam het zelf.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Iratus

    Ik rol met mijn ogen. 'Dat heb je al eens gezegd. Geloof ik. En toen zei ik dat het me niets uitmaakt wat ik wel of niet verdien.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Martyr

    Ik kijk haar aan.
    'En ik zal het blijven zeggen, ik zal het blijven zeggen totdat je het eindelijk begrijpt.' Ik zucht. 'Ik meen het. En mijn maakt het wel uit.'


    i wanna die with you once or twice.

    Iratus

    'Ik bepaal zelf met wie ik om ga, en waarom, dank je. Denk je dat het mij uitmaakt. Ik heb je zojuist, gezoend, dacht je dat ik dat deed voor Truth or Dare of zo!' val ik gefrustreerd uit. Mijn blik is koel. 'Maar als jij zo over jezelf denkt heb ik misschien de verkeerde keuze gemaakt, toen ik de straat op rende. Maar weet, alsjeblieft, dat ik het geen verloren moeite vond. Voor een zeldzaam moment was ik gelukkig.'


    i wanna vincent van gogh cry in a corner