• Hoi,

    Als ik opzoek ga naar verhalen maar niet goed weet waar te beginnen dan gebruik ik de zoekfunctie. Je kan echter maar één genre aanduiden en soms is dat best lastig. Bijvoorbeeld: Ik wil graag een misdaad detective lezen met onbekende personen. Als ik misdaad aanduid krijg ik er ook alle verhalen over One Direction, Harry Potter, ... bij. Als ik onbekende personen neem, krijg je dan weer alle mogelijke genres. Je krijgt dus eigenlijk veel te veel overbodige resultaten.

    Kan hier misschien iets aan gedaan worden? Misschien dat je op twee/drie genres kan sorteren?
    (Voor zover ik weet is deze vraag nog niet gesteld geweest, via de zoekfunctie in dit topic zag ik trouwens dat de meeste vragen over de zoekfunctie van enkele jaren geleden zijn)


    The soul needs autumn.

    Ik gebruik het nooit meer, maar een goed idee! Waar ik zelf tegenaan liep was dat er voornamelijk inactieve verhalen langskwamen. Misschien dat hier ook een optie voor kan komen? (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 9:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja klopt! Dat zou inderdaad fijn zijn!

    Dat klinkt zeer handig en heel logisch, ik ben voor!


    I wanna be a wizard!

    Voor!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben ook voor!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Voor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor! ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Dit moet echt op Q komen.

    Lothar schreef:
    Ik gebruik het nooit meer, maar een goed idee! Waar ik zelf tegenaan liep was dat er voornamelijk inactieve verhalen langskwamen. Misschien dat hier ook een optie voor kan komen? (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh dit vind ik ook een erg handig idee!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Voor! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Voor


    chaos makes the muse

    yes please <3_<3

    Voor!


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Founder schreef:
    Dat klinkt zeer handig en heel logisch, ik ben voor!


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon