• Hi guys! Ik heb al een tijdje een idee voor een RPG liggen en vroeg me af of hier animo voor zou zijn? Ik zat zelf nog een beetje te twijfelen hoe ik mannelijke characters hier in kan vermengen? Aangezien het vrouwelijke geslacht nu vooral centraal staat. En zou Artemis zelf ook speelbaar zijn of een NPC? Ik ben er nog niet helemaal uit, als jullie eventueel toevoegingen hebben dan hoor ik het graag! (:

    Ik had dit in gedachte:
    Is jou ooit verteld dat je als een vrouw vecht? Voel je dan heel, heel, heel erg gevleid. Voor vrouwen, zeker jonge, sterke, onsterfelijke vrouwen, zijn in staat om vrij goed te vechten. Ze kunnen levensbedreigende ziektes verslaan, mythologische Griekse monsters neerhalen en oorlogen winnen. Hoe? Ze leggen de eed af.

    "Ik beloof trouw te blijven aan de Godin Artemis. Ik zal mij afzweren van het gezelschap van mannen, het eeuwige maagdelijkheid aanvaarden, en meedoen met the Hunt."

    Elk meisje – nimf, sterfelijke, half bloed – die de eed aflegt, doet gelijk mee met the Hunters. Ze wordt een dienaar van Artemis, reizend met de godin over het land en zeeën om op beesten en monsters te jagen. Als beloning voor hun dienstbaarheid, krijgen ze toegenomen kracht, snelheid, nauwkeurigheid en onsterfelijkheid.

    Maar er hangt wel een prijskaartje aan.

    Artemis is de godin van de maagdelijkheid; ze verafschuwt romantiek en het huwelijk met mannen. Elk meisje dat haar toetreedt is verboden om met een man te zijn; ze moeten alle relaties opzij zetten en alle gevoelens zodat ze in the Hunt mogen blijven, om hun eeuwige jeugd te behouden.

    Sommigen volgen deze regel gemakkelijk, ze zetten hun relaties opzij zonder er bij na te denken en blijven loyaal aan hun godin. Maar voor andere Hunters is het makkelijker gezegd dan gedaan. Twijfel, lust, verraad en muiterij blijven hangen in hun hart, waardoor ze naar een manier zoeken om zowel hun geliefden en hun onsterfelijkheid te behouden. Het plan wat ze uiteindelijk bedenken is één van ware verraad en ware ambitie.

    Zij moeten de Godin zelf doden.

    Sommigen zijn echt bereid, en gek genoeg, om het te doen. Anderen zijn onzeker, hun verdeelde loyaliteiten botsen. En er zijn meisjes die loyaal blijven aan Artemis, die bereid zijn om alles maar dan ook alles te doen om haar te beschermen.

    Welkom bij The Hunt.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    I would join hehehe


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik zou erover nadenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lijkt Me leuk!

    Lijkt me ook leuk!
    Misschien kunnen de mannen slaven / dienaren zijn van die vrouwen?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 16:27 ]

    Dit lijkt me wel leuk


    Never grow up, it's a trap.

    I would join (:


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Waar speelt het zich af :P


    I rotten to the core, who could i ask for more?