• Naam: Esmée

    Leeftijd: 17 (27 juli 1991)

    Woonplaats: Nederland

    Kort iets over mezelf:

    Mijn naam is Esmée. Ik heb donkerbruin half krullend haar tot halverwege mijn rug ern donkerbruine ogen. Ik woon al 17 jaar in hetzelfde boerengat in Nederland, waar ik vanuit mijn kamer mijn verhalen schrijf. Sinds 17 januari ben ik lid van Quizlet. Daarvoor had ik al wat verhalen gelezen en toen vond ik het wel tijd dat ik zelf wat ging schrijven. Mijn eerste verhaal is Your life with love, hope, luck and Bill. Persoonlijk vind ik hem echt mislukt, maar goed. Er moet altijd een eerste keer zijn. Nu ben ik bezig met Bill Kaulitz is nr. 142 of my murderlist. Deze vind ik geweldig om te schrijven. Vooral omdat er dingen in voorkomen over mijzelf. Uitspraken en gekke acties.

    Na schrijven hou ik ook erg veel van tekenen. Vooral van de jongens van Tokio Hotel. Neem maar een keer een kijkje in mijn fotoboek. Ook hou ik van muziek luisteren, dansen, reizen. Vooral Duitsland is super mooi en dat is niet door Tokio Hotel, want die kende ik toen nog niet.

    Fanfictions:

    Bill Kaulitz is nr. 142 of my murderlist
    Dancingqueen feat Tokio Hotel
    I’m not that girl you want to see
    Ik wens dat ik je nooit ontmoet had
    The girl with two faces
    What you don’t know…
    Your life with love, hope, luck and Bill

    Lopend verhaal:

    Bill Kaulitz is nr. 142 of my murderlist


    Think before you act.

    Jou Quizen zijn echt prachtig! (degene die ik maak toch maar de rest vast en zeker ook)


    The soul needs autumn.

    Jou lopende verhaal is zo mega mooi! Echt jammer dat ik te weinig tijd heb, maar als ik dan weer eens begin te lezen en ik loop dan achter, dan kan ik wel lekker door lezen :D (cool)