• Speeltopic
          THE CITY OF LOVE
    Paris is a place in which we can forget ourselves, reinvent, expunge the dead weight of our past.


    Parijs, een prachtige stad en tevens de hoofdstad van Frankrijk. Vele dingen zijn er te beleven, je kunt een bezoekje brengen aan de Eifeltoren of shoppen in des Champs-Élysées. Voor de kunstliefhebbers is er natuurlijk het Louvre en als je in het midden van de stad bent kun je ook eens de Arc de Triomph bezoeken, om zo heel de stad te overzien. Ook is er elke avond een bruisend uitgaansleven te vinden, met verschillende grote clubs waar exclusieve drankjes worden geserveerd. Al met al is het dus een ontzettend culturele stad waar voor ieder iets te beleven valt. Ook de verschillende culturen vanwege al de immigranten van vroeger, maken deze stad uniek.
    Maar toch, ondanks dat deze stad zo prachtig en uniek is leven de meeste mensen langs elkaar heen. Mensen hebben haast en vinden elkaar niet belangrijk, ze moeten op tijd op hun werk komen om carrière te kunnen maken. Excuses worden niet gemaakt aan elkaar als ze tegen elkaar opbotsen, nee mensen moeten verder. Aan de arme mensen op straat wordt vrijwel geen aandacht besteed, het is hun eigen schuld dat ze op straat leven, hadden ze maar een fatsoenlijke baan moeten nemen. Maar natuurlijk weet niemand de verhalen achter de daklozen en niemand weet de verhalen achter degene die haast hebben. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, zijn eigen leven. Mensen praten niet graag over hun leven en vooral de mensen in Parijs niet.

    We zoomen in op een aantal jongvolwassene die van over de hele wereld in Parijs zijn gaan wonen. We volgen hun dagelijkse leven in deze grote en overweldigende stad en hoe ze daar overleven. De een woont er pas net, de ander woont er al enkele jaren. De één komt er voor zijn droombaan, de ander moet zijn studie nog afmaken. Sommige zijn samen gekomen met iemand, terwijl andere helemaal alleen er naar toe zijn verhuisd. Iedereen heeft wel zijn eigen reden om naar deze prachtige stad te verhuizen. De jongvolwassene die we spelen, leven allemaal in dezelfde straat dichtbij het centrum. De een woont in een huurkamer van een oud stel, terwijl de ander een eigen huisje heeft. Iedereen heeft een eigen verhaal, maar ze zijn allemaal buren van elkaar. En in elke straat ontstaan er wel roddels, vrienden en vijanden.
    Est ce mon tour? Vient la douleur. Dans tout Paris, je m'abandonne, et je m'envole.
    ROLLEN

    Name~Username~FC~Page

    Boys
    Raphaël Diodore Mille~Maestane~Adrien Sahores~p. 4
    Julien Mathieu Blanchard~Micaela~Freddie Rayner~p. 5
    Boyd Andrew Williams~Douceur~Amadeus Serafini~p. 4
    Sébastien Ambroise Volkov~DSprayberry~Robert Laby~p. 6
    Name~PecuIiar~FC~Page
    Thomas "Tommy" Arthur Chambers~Childs~Penn Badgley~p. 4
    Estebe Beñat Arconada~naestivate~Jonathan Jaffe~p. 6
    Dakota Howlingwolf~Colophon~Arthur Gosse~p. 5
    Cesar Sadowski.~Kots~Daniel Bamdad~p. 5
    Name~sloane~FC~Page

    Girls
    Valdís Hulda Jóna Heimirsson~Maestane~Amanda Arcuri~p. 3
    Kayla Roselie Pierson~Ruelle~Maia Mitchell~p. 2
    Emmanuelle Ghyslaine Deschamps~Camhanaich~Carolina Sanchez~p. 3
    Emilia Fitzgerald~Westwick~Megan Fox~p. 2
    Alexandra Wilson~MrsHummels~Kelly Gale~p. 2
    Bridgett Nicole Founier~Douceur~Phoebe Tonkin~p.2
    Avalanté Pyper Volkov~PecuIiar~Blake Lively~p. 7
    Riley Kate Monaghan~Delacours~Bridget Satterlee~p. 4
    Andrea Roeman~Submarines~Andreea Diaconu~p. 4
    Bella Adélaïde Chevalier~Valor~Gigi Hadid~p. 5
    Adannaya "Dyana" Lesidi Garcon~Childs~Kylie Bunbury~p. 5

    INVULLIJST
    Naam personage:
    Bijnaam:
    Leeftijd (19 -25):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hoe lang woont hij/zij al in deze straat:
    Studie/werk:
    Relaties:
    Extra:

    REGELS
    • De huisregels Quizlet zijn ook hier van kracht.
    • Geen ruzie OOC. Personages mogen elkaar natuurlijk wel haten.
    • Denk twee keer na voordat je besluit om mee te doen, zodat het geen ééndags-rpg is.
    • Geef naamsveranderingen door.
    • Minimum 250 woorden per post
    16+ is toegestaan!
    • Have fun!

    Paris. City of love. City of dreams. City of splendour. City of saints and scholars. City of gaiety. Sink of iniquity. In two thousand years, Paris had seen it all.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 21:37 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    1965 schreef:
    (...)
    Eeeeeen, nu heb ik echt medelijden met hem.

    Straks wordt het nog een polyamorie :')

    Ik denk dat Estebe daar niet echt open zou voor staan :P

    naestivate schreef:
    (...)
    Ik denk dat Estebe daar niet echt open zou voor staan :P

    Hahah, ik denk ook niet dat Rapha er gek op zou zijn.


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    1965 schreef:
    (...)
    Hahah, ik denk ook niet dat Rapha er gek op zou zijn.

    Kan al niet wachten om te beginnen (yeah)

    Heb julien nog voor estebe, dunno of je wat zoekt?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Heb julien nog voor estebe, dunno of je wat zoekt?

    Ik ben slecht in relaties bedenken (huil)
    Morgen zal ik alle rollen eens doorlezen en wat ideetjes posten, oké?

    Avalanté's innerlijk staat ! Ik ga nu de honden uitlaten en de rol afmaken, maar zo weten jullie een beetje hoe ze wordt c:


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    (...)
    Ik ben slecht in relaties bedenken (huil)
    Morgen zal ik alle rollen eens doorlezen en wat ideetjes posten, oké?


    Tuurlijk, en anders kan ik ook wel wat verzinnen :3
    Ik denk igg wel aan een positieve relatie


    Aan niets denken is ook denken.

    Relatievoorstellen Avalanté;
    SÉBASTIEN AMBROISE VOLKOV • – Sébastien is haar broer, en de twee hebben een erg goede relatie.
    ESTEBE BEÑAT ARCONADA • – Estebe is naar parijs gekomen in het jaar dat Avalanté naar Rusland vertrok. Dit kan betekenen dat ze elkaar even gekend hebben of elkaar mis hebben gelopen. Either way, denk ik dat Avalanté en Estebe wel goed met elkaar om kunnen gaan? Ik zie ze zeker als vrienden.
    BELLA ADÉLAÏDE CHEVALIER • – Misschien kennen de twee elkaar al vanaf jongs af aan, en zijn ze erg goed bevriend?
    DAKOTA HOWLINGWOLF • – Ava zou hem waarschijnlijk erg aardig vinden, al zullen ze elkaar misschien niet erg goed kennen omdat hij nog niet zo lang in Parijs woonde toen zij vertrok?
    JULIEN MATHIEU BLANCHARD • – Misschien dat hij een keer iemand nodig heeft voor een opdracht voor zijn studie, en Ava hem daarbij zal helpen? Misschien kan ze hem hierna vaker helpen en bouwen ze zo een band op?
    CESAR SADOWSKI • – Vind ik moeilijk, heb jij een idee?
    ADANNAYA LESIDI GARCON • – Misschien heeft Ava haar een soort "opgevangen" toen Adannaya aankwam in Parijs? Tijdens haar vakanties in Parijs zal Avalanté een vaste klant zijn geweest in de patisserie, misschien dat ze zo een band op hebben gebouwd? Sinds ze echt terug is in Parijs zal ze echter veel minder langsgaan in de patisserie, omdat ze natuurlijk op haar eten moet letten.
    RAPHAËL DIODORE MILLE • – Heeft hij al een beste vriendin? Ik zie die twee namelijk wel als erg goede vrienden ^^
    RILEY KATE MONAGHAN • – De twee hebben elkaar waarschijnlijk net misgelopen, maar ik denk dat ze wel een goede vriendschap kunnen ontwikkelen nu Ava terug is?
    BOYD ANDREW WILLIAMS • – Heb jij een idee?
    THOMAS ARTHUR CHAMBERS • – Ik denk dat de twee goed overweg zullen kunnen?
    VALDÍS "VAL" HULDA JÓNA HEIMIRSSON • – Misschien hebben de twee elkaar ontmoet toen Valdís net aankwam, vlak voor Avalanté weg ging. De twee meiden konden het meteen goed vinden en hebben nog contact gehad terwijl Avalanté in Rusland was. Nu helpen de twee elkaar. Avalanté deelt haar contacten met Valdís, en Valdís stelt Avalanté voor als model bij haar contacten?
    EMMANUELLE GHYSLAINE DESCHAMPS • – YO CAM HEB JE SUGGESTIES
    ALEXANDRA WILSON • – Weet jij iets?
    EMILIA JULY FITZGERALD • – De twee zullen elkaar nog niet gezien hebben omdat Avalanté niet in Parijs was toen Emilia hier kwam wonen. Ik denk dat ze wel met elkaar overweg zullen kunnen.
    BRIDGETT NICOLE FOURNIER • – Misschien heeft Bridgett Avalanté een keer geschilderd terwijl Ava tourist in eigen stad speelde, en zijn ze zo aan de praat / bevriend geraakt?
    KAYLA ROSELIE PIERSON • – Ik zie de twee best wel beste vriendinnen zijn, een soort zussenrelatie misschien?


    Spinning around, I'm weightless.

    Wow, ik ben weer terug van Ierland!
    Hoop niet dat ik teveel gemist heb, haha. Zoek nog steeds wel relaties voor Emilia Fitzgerald, neurochirurg in opleiding, spontaan, intelligent, ambitieus, beetje bazig, kritisch, gevoelig en tolerant.
    Wie wil? (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik denk dat Estebe nu helemaal af is!
    Ik moet enkel nog zijn opleiding beschrijven.

    PecuIiar schreef:
    Relatievoorstellen Avalanté;
    THOMAS ARTHUR CHAMBERS • – Ik denk dat de twee goed overweg zullen kunnen?
    [/face][


    Blake en Penn hebben echt duizend gifs samen dus ze moeten wel een soort van relatie hebben inderdaad, haha. Goede vrienden? Eventueel lijkt zij op zijn ex waardoor hij een soort rare gevoelens voor haar heeft?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:50 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    PecuIiar schreef:
    Relatievoorstellen Avalanté;

    RAPHAËL DIODORE MILLE • – Heeft hij al een beste vriendin? Ik zie die twee namelijk wel als erg goede vrienden ^^
    VALDÍS "VAL" HULDA JÓNA HEIMIRSSON • – Misschien hebben de twee elkaar ontmoet toen Valdís net aankwam, vlak voor Avalanté weg ging. De twee meiden konden het meteen goed vinden en hebben nog contact gehad terwijl Avalanté in Rusland was. Nu helpen de twee elkaar. Avalanté deelt haar contacten met Valdís, en Valdís stelt Avalanté voor als model bij haar contacten?



    Raphaël heeft al een beste vriendin, maar ze kunnen wel goede vrienden zijn hoor. En dat voor Valdís is goed c:


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    @PecuIiar Sounds good! Like kleuterschool of de eerste jaren van de basisschool?


    El Diablo.

    Westwick schreef:
    Wow, ik ben weer terug van Ierland!
    Hoop niet dat ik teveel gemist heb, haha. Zoek nog steeds wel relaties voor Emilia Fitzgerald, neurochirurg in opleiding, spontaan, intelligent, ambitieus, beetje bazig, kritisch, gevoelig en tolerant.
    Wie wil? (:


    Hoe was Ierland? c: En ik heb Alex voor Emilia c:


    Faith is everything.

    ESTEBE BEÑAT ARCONADA

    Relatievoorstellen
    Alexandra Wilson • Estebe beschouwt Alexandra eigenlijk als een grote zus. Ze zijn namelijk twee handen op een buik en komen voor elkaar op wanneer dat nodig is. Hij kan ook altijd bij haar terecht en dat apprecieert Estebe enorm.

    Emilia Fitzgerald • De jongen ziet Emilia wat als een dramaqueen, omdat ze bij elk pijntje of afwijkend plekje op haar lichaam denkt dat ze ziek is of ziek wordt. Ook haat hij het feit dat ze veel stress heeft, want Estebe heeft namelijk rust in zijn leven nodig. Stiekem ziet hij haar toch wat als een voorbeeld, omdat ze haar dromen blijft nastreven en, net zoals hem, ambitieus is. Daarom probeert hij haar negatieve kanten te negeren wanneer ze samen afspreken.

    Bridgett Nicole Fournier • Estebe heeft Bridgett leren kennen in het restaurant waar ze werkt. Hij voelde meteen een vriendschappelijke klik en besloot om de dag daarna terug te gaan.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 19:00 ]