• Speeltopic
          THE CITY OF LOVE
    Paris is a place in which we can forget ourselves, reinvent, expunge the dead weight of our past.


    Parijs, een prachtige stad en tevens de hoofdstad van Frankrijk. Vele dingen zijn er te beleven, je kunt een bezoekje brengen aan de Eifeltoren of shoppen in des Champs-Élysées. Voor de kunstliefhebbers is er natuurlijk het Louvre en als je in het midden van de stad bent kun je ook eens de Arc de Triomph bezoeken, om zo heel de stad te overzien. Ook is er elke avond een bruisend uitgaansleven te vinden, met verschillende grote clubs waar exclusieve drankjes worden geserveerd. Al met al is het dus een ontzettend culturele stad waar voor ieder iets te beleven valt. Ook de verschillende culturen vanwege al de immigranten van vroeger, maken deze stad uniek.
    Maar toch, ondanks dat deze stad zo prachtig en uniek is leven de meeste mensen langs elkaar heen. Mensen hebben haast en vinden elkaar niet belangrijk, ze moeten op tijd op hun werk komen om carrière te kunnen maken. Excuses worden niet gemaakt aan elkaar als ze tegen elkaar opbotsen, nee mensen moeten verder. Aan de arme mensen op straat wordt vrijwel geen aandacht besteed, het is hun eigen schuld dat ze op straat leven, hadden ze maar een fatsoenlijke baan moeten nemen. Maar natuurlijk weet niemand de verhalen achter de daklozen en niemand weet de verhalen achter degene die haast hebben. Iedereen heeft zijn eigen verhaal, zijn eigen leven. Mensen praten niet graag over hun leven en vooral de mensen in Parijs niet.

    We zoomen in op een aantal jongvolwassene die van over de hele wereld in Parijs zijn gaan wonen. We volgen hun dagelijkse leven in deze grote en overweldigende stad en hoe ze daar overleven. De een woont er pas net, de ander woont er al enkele jaren. De één komt er voor zijn droombaan, de ander moet zijn studie nog afmaken. Sommige zijn samen gekomen met iemand, terwijl andere helemaal alleen er naar toe zijn verhuisd. Iedereen heeft wel zijn eigen reden om naar deze prachtige stad te verhuizen. De jongvolwassene die we spelen, leven allemaal in dezelfde straat dichtbij het centrum. De een woont in een huurkamer van een oud stel, terwijl de ander een eigen huisje heeft. Iedereen heeft een eigen verhaal, maar ze zijn allemaal buren van elkaar. En in elke straat ontstaan er wel roddels, vrienden en vijanden.
    Est ce mon tour? Vient la douleur. Dans tout Paris, je m'abandonne, et je m'envole.
    ROLLEN

    Name~Username~FC~Page

    Boys
    Raphaël Diodore Mille~Maestane~Adrien Sahores~p. 4
    Julien Mathieu Blanchard~Micaela~Freddie Rayner~p. 5
    Boyd Andrew Williams~Douceur~Amadeus Serafini~p. 4
    Sébastien Ambroise Volkov~DSprayberry~Robert Laby~p. 6
    Name~PecuIiar~FC~Page
    Thomas "Tommy" Arthur Chambers~Childs~Penn Badgley~p. 4
    Estebe Beñat Arconada~naestivate~Jonathan Jaffe~p. 6
    Dakota Howlingwolf~Colophon~Arthur Gosse~p. 5
    Cesar Sadowski.~Kots~Daniel Bamdad~p. 5
    Name~sloane~FC~Page

    Girls
    Valdís Hulda Jóna Heimirsson~Maestane~Amanda Arcuri~p. 3
    Kayla Roselie Pierson~Ruelle~Maia Mitchell~p. 2
    Emmanuelle Ghyslaine Deschamps~Camhanaich~Carolina Sanchez~p. 3
    Emilia Fitzgerald~Westwick~Megan Fox~p. 2
    Alexandra Wilson~MrsHummels~Kelly Gale~p. 2
    Bridgett Nicole Founier~Douceur~Phoebe Tonkin~p.2
    Avalanté Pyper Volkov~PecuIiar~Blake Lively~p. 7
    Riley Kate Monaghan~Delacours~Bridget Satterlee~p. 4
    Andrea Roeman~Submarines~Andreea Diaconu~p. 4
    Bella Adélaïde Chevalier~Valor~Gigi Hadid~p. 5
    Adannaya "Dyana" Lesidi Garcon~Childs~Kylie Bunbury~p. 5

    INVULLIJST
    Naam personage:
    Bijnaam:
    Leeftijd (19 -25):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Hoe lang woont hij/zij al in deze straat:
    Studie/werk:
    Relaties:
    Extra:

    REGELS
    • De huisregels Quizlet zijn ook hier van kracht.
    • Geen ruzie OOC. Personages mogen elkaar natuurlijk wel haten.
    • Denk twee keer na voordat je besluit om mee te doen, zodat het geen ééndags-rpg is.
    • Geef naamsveranderingen door.
    • Minimum 250 woorden per post
    16+ is toegestaan!
    • Have fun!

    Paris. City of love. City of dreams. City of splendour. City of saints and scholars. City of gaiety. Sink of iniquity. In two thousand years, Paris had seen it all.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 21:37 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Micaela schreef:
    (...)

    Haha ja, dat is leuk. Secretly vind Julien die gewoon heel leuk lol.

    Dat van Julien & Raphaël vind ik ook goed, ze kunnen beide dingen wel doen.

    Hahah, cute <3

    Dat is dan afgesproken!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Childs schreef:
    Oké, ik heb momenteel geen toegang tot een laptop dus kan nog geen lijstje maken.
    Heb wel een beschrijving van mijn beide karakters, en een lijstje met dingen die ik voor ze zoek. (:

    Thomas is een gebroken, dromerige man. Zijn verloofde heeft hem net verlaten nadat ze hem vertelde dat het kind dat ze had gekregen niet van hem was. Hij is bezig met een roman maar dit wil niet echt vlotten. Hij zit in een dip en is van een optimist in een pessimist veranderd. Hij drinkt veel en is zichzelf en het vertrouwen in zijn omgeving een beetje kwijt.
          Ik zoek voor hem:
    Iemand die hem zo af en toe komt opzoeken en die weet hoe hij zich voelt
    Iemand die hij dronken eens een mep heeft verkocht/waar hij niet goed mee kan opschieten
    Iemand die hem aan zijn ex doet denken/een 'crush'

    Dyana is een ambitieuze vrouw. Ze heeft haar eigen patisserie en werkt keihard om haar dromen waar te maken. Ze is een goede vriendin, erg zorgzaam en gezellig, maar verliest zichzelf en haar omgeving nogal eens uit het oog als ze weer eens druk is met werken.
          Ik zoek voor haar:
    Een goede vriend(in) die haar zo af en toe opzoekt
    Een vaste klant

    Verder sta ik voor beide personages voor een heleboel nog open. (:

    Ik heb Emmanuelle voor beide (:

    Net terug van mijn werk, dus ven er niet helemaal bij, Is er nog iemand die een relatie wilt met Emma?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ik heb Emmanuelle voor beide (:

    Net terug van mijn werk, dus ven er niet helemaal bij, Is er nog iemand die een relatie wilt met Emma?

    j'ai Sébastien pour toi


    take risks

    Oh man er kan hier iemand daadwerkelijk frans :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Oh man er kan hier iemand daadwerkelijk frans :')


    Ja toch? De hele RPG was in het frans toch? ;p


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hahah fuck! I did not sign up for that!
    #runs away
    #ikkangeenfransondanksfransevoorenachternaamfaal


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Hahah fuck! I did not sign up for that!
    #runs away
    #ikkangeenfransondanksfransevoorenachternaamfaal


    Too late! You got to translate your way out of this now!!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ajjajaj google translate :x

    Une pomme de terre en sait plus français que moi

    [ bericht aangepast op 2 aug 2016 - 23:26 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    HAHAAHA ik heb drie jaar frans gehad maar ben dr nu helemaal klaar mee dus laat het mooi vallen. Heb in drie jaar geloofik 5 zinnen plus wat woordjes onthouden yeah :')


    take risks

    DSprayberry schreef:
    HAHAAHA ik heb drie jaar frans gehad maar ben dr nu helemaal klaar mee dus laat het mooi vallen. Heb in drie jaar geloofik 5 zinnen plus wat woordjes onthouden yeah :')


    Ja, bon mouvement!


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Ja, bon mouvement!

    Ik ben gewoon trots dat ik nog twee werkwoordenrijtjes uit mijn hoofd ken en kan zeggen: j'ai ne parle pas français, en laten we het dan nog niet gaan hebben over uitspraak


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    Ik ben gewoon trots dat ik nog twee werkwoordenrijtjes uit mijn hoofd ken en kan zeggen: j'ai ne parle pas français, en laten we het dan nog niet gaan hebben over uitspraak


    Dat is ook heel mooi. Ik bedoel maar even serieus: iets is beter dan niets.
    Ik heb ook 6 jaar Spaans gehad (niet dat die eerste jaren wat voorstelden) maar kan dat ook echt niet goed meer hoor...


    Aan niets denken is ook denken.

    Sorry als t al gezegd is & ik er gewoon overheen heb gelezen.. Maar wanneer komt het speeltopic? I'm kinda excited for this RPG ;D


    Faith is everything.

    Yes, ik ook.

    Maar ik meld nu al wel even dat ik 8 tm 17 augustus op vakantie ben. Dus mis ik wss t begin, maar neem aan dat ik wel kan inspringen daarna.


    Aan niets denken is ook denken.

    Een beginntje, ik ga proberen vanmiddag de rest van de rollen te lezen.

    Relaties en indrukken Bridgett:

    Raphaël Diodore Mille - De twee hebben elkaar op straat leren kennen, toen ze beiden aan het wachten waren op klanten om na te schilderen. Toen ze erachter kwamen dat ze in dezelfde straat woonden, hebben ze een vriendschap opgebouwd, toch zien ze elkaar ook als een soort concurrentie.
    Julien Mathieu Blanchard - Ik denk dat Bridgett hem wel mag, jij een idee?
    Boyd Andrew Williams - Aangezien ze in dezelfde straat wonen heeft Bridgett Boyd weleens gezien hebben, maar Boyd is niet een persoon waar Bridgett bevriend mee zou kunnen zijn.
    Sébastien Ambroise Volkov - Bridgett weet niet zo goed hoe ze deze jongen moet zien, ze kent hem niet goed en hij straalt verschillende dingen uit. Het spontane en avontuurlijke in hem zal ze zeker waarderen, het agressieve een stuk minder.
    Thomas "Tommy" Arthur Chambers -
    Dakota Howlingwolf -
    Cesar Sadowski - Bridgett heeft hem een keer geschilderd en vond hem een bijzonder verschijning, voornamelijk door zijn vele en opvallende tatoeages.
    Valdís Hulda Jóna Heimirsson -
    Kayla Roselie Pierson -
    Emmanuelle Ghyslaine Deschamps -
    Emilia Fitzgerald -
    Alexandra Wilson -
    Andrea Roeman - Bridgett zal niet veel in de buurt van Andrea te vinden zijn omdat hun karakters te erg van elkaar verschillen. Bridgett zal zich eerder aan Andrea's rustige gedrag ergeren dan het erg op prijs stellen.
    Bella Adélaïde Chevalier - Bella en Bridgett zagen elkaar al een hele tijd regelmatig bij de Eiffeltoren, vorig jaar zijn ze aan de praat geraakt. Ze hebben toen een vriendschap gesloten en trekken sindsdien vaak met elkaar op.
    Adannaya "Dyana" Lesidi Garcon -

    Relaties en indrukken Boyd:


    Raphaël Diodore Mille -
    Julien Mathieu Blanchard -
    Bridgett Nicole Fournier -
    Sébastien Ambroise Volkov -
    Thomas "Tommy" Arthur Chambers -
    Dakota Howlingwolf - Boyd zal zeker respect voor hem hebben voor het werk wat hij doet en zal zijn vriendelijke karakter ook op prijs stellen.
    Cesar Sadowski - Boyd zal Cesar totaal niet mogen.
    Valdís Hulda Jóna Heimirsson -
    Kayla Roselie Pierson -
    Emmanuelle Ghyslaine Deschamps -
    Emilia Fitzgerald -
    Alexandra Wilson -
    Andrea Roeman - Boyd heeft Andrea vrijwel meteen na haar aankomst in Parijs leren kennen. Hij vindt het altijd gezellig met haar en ziet haar als een goede vriendin. Aangezien ook Andrea zelf ook een rustig karakter heeft hoeft hij zich niet anders voor te doen dan hij is. Hij laat Andrea graag zijn schetsen zien en heeft haar een keer horen zeggen dat hij haar huis mag ontwerpen zodra ze genoeg geld heeft. Ze wandelen vaak samen door de straten en Boyd luistert graag naar haar ideeën over haar boeken. De afgelopen tijd heeft hij een crush voor Andrea ontwikkelt, maar dit zal hij niet snel toegeven omdat hij bang is voor haar reactie.
    Bella Adélaïde Chevalier -
    Adannaya "Dyana" Lesidi Garcon -


    chaos makes the muse