• Gister was het ein-de-lijk zover. De eerste tovenaarsboek sinds tijden treed de schappen - niet alleen in - Nederland in maar over de hele wereld namelijk Harry Potter and the Cursed Child. Minuten duurde algauw uren toen ik voor de winkelruit stond; maar uiteindelijk mochten we naar binnen en stoof iedereen naar een en dezelfde boek die meteen door vrijwel heel Nederland gelezen werd.

    Ik heb de boek sinds gister avond uit en het was FAN-TAS-TISCH alleen jammer dat we nu weer eeuwen moeten wachten op een volgend deel, als deze ooit tot zich laat komen. Hebben jullie hem al uit of moeten jullie nog wachten tot de boek bij jullie komt? ^^


    "One person. All it takes is one person."


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het boek (;

    Ik wacht nog heel even met het boek (of eerder script) te lezen, de verhaallijn staat me niet zo aan. ^^


    The soul needs autumn.

    Gaaf dat je daarbij was! Waar ik hem heb besteld is de voorraad op... zal nog wel even duren.
    En hier is het andere topic erover, die ik heb aangemaakt: Klik!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het shit dat het in script vorm is.:') Geen zin om dat te lezen


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik had hem gepre-orderd op bol.com maar blijkbaar is er iets mis gegaan met mijn bestelling en zijn nu alle boeken al uitverkocht waardoor ik hem pas over een week heb. Balen :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Moltres schreef:
    Ik vind het shit dat het in script vorm is.:') Geen zin om dat te lezen

    Ik had eigenlijk ook verwacht dat het heel irritant zou zijn, maar na een paar bladzijdes went het echt wel. Ik vind dat het niet vervelend leest ^^.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik was eerst teleurgesteld toen ik het script zag; maar raakte daar gauw aan gewend door de nostalgie. Naar mijn mening voelt het echt naar J.K. Rowling en zijn de personages gebleven zoals ik ze kende en zat ik algauw helemaal verwikkelt geraakt in het boek.

    @ Sempre ahw... ik was iedereen jaloers aan het maken met het boek gezien sommige niet geluisterd naar me hadden en die viste ook naast het net; zowel in boekenwinkels als online

    edit
    @edildhel Damn ik dacht al hoe kan er geen topic over zijn, maar toch ;'D

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 20:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit topic krijgt een slotje omdat er al een topic over is.(:
    Link topic

    Het is een beetje verwarrend als er twee topics zijn met hetzelfde doel.^^


    Queer zijn is gewoon alles