• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Zapdos — Allemantheia
    Trikru — Dracydragon
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Growlithe — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    Bcollienr1 — KimmieStylinson
    Ilya — JeffieGoldblum
    xKingRulesz
    Tallata — SplendidTeam


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Erlebnis — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien
    Nortia — Naeryss
    Moltres
    AdoreDelano


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Falquan — EwijnDelahaye
    Ninuturu — Ninuturu
    DreamyHoran
    Raccoon


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Buizel — Axolotl_


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Op het moment geen

    POLLS
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!



    Bugs
    - nog steeds de 'no gps location available' melding elke paar minuten
    - nog steeds zijn pokemon lastiger te vangen en gaan vaker uit de gegooide pokeball
    - pokemon lager in de pokedex hebben vaak een lager IV dan pokemon hoger in de pokedex (bijv starters laag, dratini hoog)

    Ook handig
    Pokémappie
    CP calculator 1, voor mij is deze het meest accuraat
    CP calculator 2
    IV calculator, wat is IV ?
    Types die super effective zijn tegen andere types, voor de eerste pijl is sterk tegen tussen de pijlen en dat is weer sterk tegen alles achter de tweede pijl (Ground sterk tegen Electric, Electric sterk tegen Flying en Water).

    Youtube
    Trainer Tips Youtube channel met veel handige informatie en uitleg over Pokémon GO

    Hoe Sightings werkt


    Appsaisal - unieke waarde (Individual Values)


    Gen2. Bewaar je candy's!
    Golbat -> Crobat
    Gloom -> Vileplume/Bellossom
    Poliwhirl -> Poliwrath/Politoed
    Slowpoke -> Slowbro/Slowking
    Onix -> Steelix
    Chansey -> Blissey
    Seadra -> Kingdra
    Scyther -> Scizor
    Eevee -> Jolteon/Vaporeon/Flareon/Espeon/Umbreon
    Porygon -> Porygon2

    Niet zeker:
    Sakura is de trainer van Espeon in de serie, dus waarschijnlijk kan je met die naam je Eevee naar Espeon evolueren.
    Gary Oak is de trainer van Umbreon. Gary Oak verandert je Eevee in een Umbreon.


    Tot pagina X aangepast

    [ bericht aangepast op 12 sep 2016 - 15:37 ]

    Het is nou eenmaal tegen de ToS.


    Your make-up is terrible

    Mismagius schreef:
    (...)

    Pokehuntr doet het nog wel, althans hij deed het vanmiddag nog wel.

    Zo iets is PokéAdvisor niet gelukkig. Op PA kon je zien hoe goed je pokemon naast CP was. Hoeveel % zegmaar. Omdat het informatie uit de game haalde is het geblokeerd door Niantic, want dat willen ze niet, net als al die 'welke pokemon zit waar' kaarten.


    Assassin schreef:
    Het is nou eenmaal tegen de ToS.

    Dat snap ik, maar dat is hacken ook.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2016 - 22:50 ]

    @Audino: Oh, oeps dat wist ik niet sorry, haha :'). Het lijkt allemaal ook zo op elkaar.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Audino schreef:
    (...)
    Dat snap ik, maar dat is hacken ook.


    Yep, maar je kan erop wachten dat er een flinke banwave aan zit te kopen.


    Your make-up is terrible

    Vandaag een Bellsprout of d gevangen in Hyde park in Londen. Eindelijk heb ik er een :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nieuwe update.

    WHAT'S NEW
    Added a dialog to remind Trainers that they should not play while traveling above a certain speed; Trainers will have to indicate they aren’t the driver
    Fixed a bug that prevented ”Nice,” ”Great,” and “Excellent” Poké Ball throws from awarding the appropriate XP bonuses
    Enabled the ability for Trainers to change their nickname one time, so please choose your new nickname wisely
    Resolved issues with the battery saver mode on iOS and re-enabled the feature
    Other fixes


    Your make-up is terrible



    Damn, waar ze hun tijd aan besteden.

    Edit: De tracker update zichzelf. Als een pokemon expires, zal hij automatisch uit de tracker verdwijnen. Ook is de lijst in volgorde van hoever de pokemon van je af zijn. Dus an 1% useful naar 10%. Of 11% voor het gras, lol.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 0:02 ]


    Your make-up is terrible

    Er verschijnen bij mij geen Pokémon, Pokéstops en gyms meer na die update?

    Edit: Nevermind, hij doet het nu weer.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 1:03 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik snap niets van de update met dat gras naast de pokemon. Elke 20 seconden komen er heel andere pokemon te staan.

    Mijn nickname is veranderd naar Dracydragon c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het sightings systeem werkt dacht ik hetzelfde als de nearby. Wat dichter in de buurt komt gaat verder naar links boven en waar je vandaan loopt gaat naar rechts onder. En elke 15 tot 30 seconden wordt het ververst.

    Dat met het moeten bevestiging dat je niet autorijdt vind ik een beetje bullshit. Iedereen kan zeggen dat hij niet aan het autorijden is..

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 13:19 ]

    Audino schreef:
    Als ik het goed begrijp zie je die Pokémon met grasplukjes die elke 10 seconden updaten en ook iets met pokestops waar ze vlakbij zitten. En als het goed is is op de kaart te zien waar een pokemon in de buurt zit.

    Dat met het moeten bevestiging dat je niet autorijdt vind ik een beetje bullshit. Iedereen kan zeggen dat hij niet aan het autorijden is..


    Ja, dat van het autorijden vind ik ook nutteloos, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    (...)

    Ja, dat van het autorijden vind ik ook nutteloos, haha

    Ik heb het zelf nog niet gezien, maar zal van de week wel even met iemand mee gaan die gaat rijden.

    Audino schreef:
    Het sightings systeem werkt dacht ik hetzelfde als de nearby. Wat dichter in de buurt komt gaat verder naar links boven en waar je vandaan loopt gaat naar rechts onder. En elke 15 tot 30 seconden wordt het ververst.

    Dat met het moeten bevestiging dat je niet autorijdt vind ik een beetje bullshit. Iedereen kan zeggen dat hij niet aan het autorijden is..


    Nearby ververste niet meer als je erop klikte, dus ik ben blij dat sightings dat wel doet. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nearby ververste niet meer als je erop klikte, dus ik ben blij dat sightings dat wel doet. ;3

    Ja, dat het zo vaak update is wel fijn. Beter als blijven zoeken naar een Eevee die al lang weg is, maar in de lijst blijft staan en van plek verandert.


    // Ik heb zoveel pokemon gefarmd de afgelopen dagen dat ik er nu 50 kan evolven (waaronder het grootste deel weedles en rattata's voor de exp alleen)
    Ik heb nu wel 800 magikarp candy, maar weet nog niet of ik die al wil evolven voor het geval ik een nog betere vang. Mijn hoogste heeft 142 CP (en heb nog een 140 en 139 CP), maar ik heb gezien dat mensen Carps hadden met 180 CP (al kan dat ook door power ups zijn).