• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grappen maken en racistische commentaar geven op een bericht over een overleden kind. Waar gaat het in godsnaam heen met dit land?


    What would Emma do?

    This made my day. Sorry, no potato.

    Ik wil schrijven bwuh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Cappuccino hazelnoot <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, waarom schiet er een pijn vanuit mijn rug mijn benen in?? Dit is eng,want dit is al de tweede keer vandaag en het doet heel erg pijn :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben in een jaar 7 kilo afgevallen. Wauw, wat erg is dat. Ik hoop zo dat ik weer Nutricia drankjes mag hebben. Ik kan echt niet weer op goed gewicht komen door alleen maar gezond te eten. Gezond eten als in alleen boontjes, spruitjes, erwten, wortels, broccoli, bloemkool en spinazie.

    hoi.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga de muziekruimte zo erg missen tho, niks beter dan gratis muziek van jammende hippies


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I really hate myself, lol.


    Your make-up is terrible

    AHH ja, ik ben eindelijk de trotse eigenares van een LG G4 na járen met tweedehands telefoontjes rondgebanjerd te hebben.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mh, gaat waarschijnlijk weinig schrijven worden vandaag..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yes, ik krijg Nutricia voeding. Helaas wel maar voor 2x per dag, al zal het zeker helpen om weer op goed gewicht te komen.

    Blèèh. Ik wil ook kunnen gamen, maar het internet is hier echt om van te janken T-T


    26 - 02 - '16

    Audino schreef:
    Yes, ik krijg Nutricia voeding. Helaas wel maar voor 2x per dag, al zal het zeker helpen om weer op goed gewicht te komen.


    Dat is toch voor kindjes?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Dat is toch voor kindjes?

    Nutrilon is dat (:
    Nutricia is het merk en dat heeft ook soepen, shakes en ijs om aan te komen. En sondevoeding

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:03 ]