• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Mijn ouders noemen ook wel eens de naam van een ex terwijl ze mijn vriend bedoelen. Nee, die gast heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan en mag van mij branden in de hel. Het maakt me zo pissig serieus.


    "volgens mij zat ik vandaag tegenover [naam ex] in de trei.."
    SHUT
    UP


    i put the fun in funeral

    Hypno schreef:
    (...)

    "volgens mij zat ik vandaag tegenover [naam ex] in de trei.."
    SHUT
    UP


    Ja echt. Dat soort mensen verdienen gewoon dat er een random meteoriet neerstort op hun huis.


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Mijn ouders noemen ook wel eens de naam van een ex terwijl ze mijn vriend bedoelen. Nee, die gast heeft me ontiegelijk veel pijn gedaan en mag van mij branden in de hel. Het maakt me zo pissig serieus.


    Yeah die van mij ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rijst in kippenbouillon gekookt, vis met bierbeslag korst, doperwten en kerriesaus. Wat een combi (:

    Dus mijn huis is niet af en word ik tijdelijk in een vakantieoord gedumpt samen met 13 andere. Ik heb alleen geen idee met wie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I scream but only echoes care to answer..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    How is your empty head doing?

    Oh, het is een vakantie oord voor kinderen met een beperking.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hypno schreef:
    mijn contract is niet verlengd voor no good reason

    Ik begrijp dat dit een kutsituatie is en zo en dat lijkt me erg kut en ik voel met je mee en zo maar

    Anti incest


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Haha ja. Ik ben thuis de enige die rookt en de rest is er fel op tegen, ook niet altijd zo gezellig. Mijn moeder zit altijd van die nasty steken onder water te geven dat ik best wel kan stoppen en dergelijke, terwijl ze zelf vroeger ook heeft gerookt :W

    Dat is echt zielig. Ik zou daar geen aandacht aan geven en energie aan verspillen, want ik vind zulke opmerkingen altijd zo nutteloos. Dat is weer het type gevalletje 'De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wayoo pokestop vanuit mijn kamer. Heerlijk om in het centrum van Breda te wonen.


    Caution first, always.

    Sableye schreef:
    (...)
    Dat is echt zielig. Ik zou daar geen aandacht aan geven en energie aan verspillen, want ik vind zulke opmerkingen altijd zo nutteloos. Dat is weer het type gevalletje 'De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet'.


    Ja en zelf loopt ze ook iemand uit mijn familie te veroordelen die op jonge leeftijd een kind heeft gekregen. Ze dacht ook dat ik zo zou eindigen toen ze erachter kwam dat ik met mijn toenmalige vriend naar bed was geweest. Dan heb ik een mening over iets en mag ik niet (ver)oordelen.

    Judgemental fuck :W


    26 - 02 - '16

    Godverdomme. Wat moet ik hier doen dan! Ik moet de soldaten vermoorden voor ze die van Bartholonogwat zien, maar telkens als ik er een vermoord word ik gedesynchroniseerd! WAT MOET IK DOEN DAN :@

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ja en zelf loopt ze ook iemand uit mijn familie te veroordelen die op jonge leeftijd een kind heeft gekregen. Ze dacht ook dat ik zo zou eindigen toen ze erachter kwam dat ik met mijn toenmalige vriend naar bed was geweest. Dan heb ik een mening over iets en mag ik niet (ver)oordelen.

    Judgemental fuck :W

    Geen aandacht geven. Anders word het alleen maar gevoed. En daarbij zijn 'zulke mensen/oordelen' niet/moeilijk te veranderen. Je zou alleen je energie eraan verspillen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nope. Eerst staat er van wel en dan ineens desynchonisatie. UUUGH

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.