• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Audino schreef:
    Ik ben in een jaar 7 kilo afgevallen. Wauw, wat erg is dat. Ik hoop zo dat ik weer Nutricia drankjes mag hebben. Ik kan echt niet weer op goed gewicht komen door alleen maar gezond te eten. Gezond eten als in alleen boontjes, spruitjes, erwten, wortels, broccoli, bloemkool en spinazie.


    Dat is niet fijn, nja, voor mij zou het fijn zijn maar ik weet niet hoe het met jou zit D:
    Ik heb ook overal lelijke stretchmarks en dergelijke, maar ja, die zal ik moeten accepteren voor wat het is :c


    26 - 02 - '16

    Audino schreef:
    (...)
    Nutrilon is dat (:
    Nutricia is het merk en dat heeft ook soepen, shakes en ijs om aan te komen. En sondevoeding



    Aaah. Ben je te licht?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Aaah. Ben je te licht?

    Ja, veel te licht. Helaas

    Audino schreef:
    (...)
    Ja, veel te licht. Helaas


    Hoe komt dat? Te snelle stofwisseling? (Als je t niet wil zeggen maakt dat niet uit!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd fijn wanneer mensen advies geven die niet klopt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Audino schreef:
    (...)
    Ja, veel te licht. Helaas


    Mijn vriend heeft dat ook. Hij is te licht en best wel mager. Hij komt echter niet aan, wat 'ie ook eet D:


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Mijn vriend heeft dat ook. Hij is te licht en best wel mager. Hij komt echter niet aan, wat 'ie ook eet D:


    Hij eet gewoon niet genoeg. Sommige mensen denken dat ze veel eten, terwijl ze in werkelijkheid heel weinig eten. Al komt het vaker voor dat mensen denken dat ze weinig eten en gewoon veel eten, lol. Tenzij hij een stoornis in zijn schildklier heeft, maar dat is makkelijk opgelost met medicatie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij eet gewoon niet genoeg. Sommige mensen denken dat ze veel eten, terwijl ze in werkelijkheid heel weinig eten. Al komt het vaker voor dat mensen denken dat ze weinig eten en gewoon veel eten, lol. Tenzij hij een stoornis in zijn schildklier heeft, maar dat is makkelijk opgelost met medicatie.


    Hij eet meer dan ik, en ik ben eigenlijk te zwaar :/


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Hij eet meer dan ik, en ik ben eigenlijk te zwaar :/


    Op elk moment dat jij eet, eet hij meer? Hoeveel langer is hij en hoeveel weegt hij? Natuurlijk moet hij meer eten als hij langer is en meer massa heeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Op elk moment dat jij eet, eet hij meer? Hoeveel langer is hij en hoeveel weegt hij? Natuurlijk moet hij meer eten als hij langer is en meer massa heeft.


    Hij is ietsje langer dan ik (1.75m) en gewicht weet ik niet exact (dat mag ik hier ook niet vermelden geloof ik) maar er zit in ieder geval een gigantisch verschil tussen mijn gewicht en dat van hem.

    Naar mijn weten eet hij altijd veel; ook als ik er niet bij ben. Alleen ontbijt hij nooit. Daar heb ik hem al vaker op gewezen, dat het een ongezonde gewoonte is, maar daar doet hij niet zoveel mee. Ook roken we beide.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:26 ]


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Hij is ietsje langer dan ik (1.75m) en gewicht weet ik niet exact (dat mag ik hier ook niet vermelden geloof ik) maar er zit in ieder geval een gigantisch verschil tussen mijn gewicht en dat van hem.

    Naar mijn weten eet hij altijd veel; ook als ik er niet bij ben. Alleen ontbijt hij nooit. Daar heb ik hem al vaker op gewezen, dat het een ongezonde gewoonte is, maar daar doet hij niet zoveel mee. Ook roken we beide.

    Ik doe zelf ook niet aan ontbijten, maar dat komt omdat ik in de ochtend niks binnenkrijg. Dan gaat het er net zo snel weer uit. En je valt af door te roken.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Ik doe zelf ook niet aan ontbijten, maar dat komt omdat ik in de ochtend niks binnenkrijg. Dan gaat het er net zo snel weer uit. En je valt af door te roken.


    Dat heb ik ook periode gehad. Nu probeer ik wel iedere ochtend iets te eten, al is het maar iets kleins c:


    26 - 02 - '16

    Trikru schreef:
    (...)

    Hoe komt dat? Te snelle stofwisseling? (Als je t niet wil zeggen maakt dat niet uit!)

    Wel redelijk snel denk ik. En ik heb erfelijke dikke darmkanker waardoor mijn dikke darm verwijderd is uit voorzorg. Dat zou ook te maken kunnen hebben met niet makkelijk kunnen aankomen, een dunne darm neemt denk ik niet zoveel voedingsstoffen op als een dikke darm. Ook niet als de dunne darm zo goed mogelijk de functie van de dikke darm overgenomen heeft.

    Maar de diëtiste geeft me een heel voedingsschema met op welke tijden ik het beste wat kan eten. En ik moet dan maandelijks maar wat meer geld uitgeven aan extra dingen om te eten.

    Sableye schreef:
    (...)
    Ik doe zelf ook niet aan ontbijten, maar dat komt omdat ik in de ochtend niks binnenkrijg. Dan gaat het er net zo snel weer uit. En je valt af door te roken.

    Niet kunnen eten in de ochtend is vreselijk. Daar heb ik ook last van. Vaak pas tegen een uur of 11 dat ik iets door mijn keel krijg.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:35 ]

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook periode gehad. Nu probeer ik wel iedere ochtend iets te eten, al is het maar iets kleins c:

    Ik heb eigenlijk een slechte gewoonte met koffie en roken in de ochtend. Dat is een vast ritueel van me. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Ik heb eigenlijk een slechte gewoonte met koffie en roken in de ochtend. Dat is een vast ritueel van me. :x


    Haha ik ook; als ik wakker word is een sigaretje vaste prik, verder na iedere maaltijd en gewoon tussendoor eens haha C:

    Koffie drink ik zo nu en dan ook wel eens. Het ligt er alleen aan of het uit een koffiezetapparaat komt of niet, want Senseo koffie vind ik niet te zuipen ;x

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 17:36 ]


    26 - 02 - '16