• Ik heb 5 minuten geleden nieuwe hoofdstukken van mijn stories geactiveerd en toen ik op de home pagina keek viel me op dat ze al tussen 'nieuwste stories' stonden. Na nog een keer kijken kwam ik er achter dat de tijd ongeveer 55 minuten achterloopt op de andere tijden op Q.

    Misschien dat het verwerken langer duurt ofzo? Geen idee, ik let daar eigenlijk nooit op. :')

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 0:10 ]


    I'm A Slave 4 U

    Di klopt hoor! ^^ Dit is de moment waarop je het hoofdstuk het laatst hebt aangepast / beginnen schrijven bent. Klik op onderstaande foto:


    What would Emma do?

    Echt? Dat gaat ook met alleen aanpassen van inactieve hoofdstukken?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 0:13 ]

    Audino schreef:
    Echt? Dat gaat ook met alleen aanpassen van inactieve hoofdstukken?


    Ik ben niet 100 % zeker meer of het alleen gaat om het aanpassen, of effectief het moment waarop je begint te schrijven. :')


    What would Emma do?

    Dewgong schreef:
    (...)

    Ik ben niet 100 % zeker meer of het alleen gaat om het aanpassen, of effectief het moment waarop je begint te schrijven. :')

    Ik heb geklikt op aanpassen en toen meteen op opslaan (gezien ik alleen wil zien wanneer het een week geleden is dat ik een hoofdstuk activeerde). Verder geen tekst aangepast. En de hoofdstukken stonden al een aantal weken inactief op Q.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 0:22 ]