• L'Académie de Magie Beauxbâtons


    P A P I L L O N L I S S E
    • Juniper Freya Radburn — Tassia Boatman — 1.6 — Mismagius
    • Gereserveerd voor PecuIiar
    • Gereserveerd voor Westwick
    •

    • Gereserveerd voor SIave
    • Raphaël Diodore Mille — Adrien Sahores — 1.4 — Maestane
    • [R] Tomas Antón Carvalho — Jake T. Austin — 1.4 — Augurey
    • Samuel Haylor — Alex Pettyfer — 1.5 — Cotton


    B E L L E F E U I L L E
    • [R] Nadezjda Genevieve Kovalev — Katherine McNamara — 1.6 — Ruelle
    • Rosana Ester Coentrao — Alba Galocha — 1.3 — Maestane
    • Marie Ella Marchal — Maisie Williams — 1.3 — Augurey
    • Milou Anarae Bellamy — Amelia Zadro — 1.4 — Postojna

    • Christian Louis Thimmesch — Douglas Booth — 1.5 — Postojna
    • Thierry Beauchene — Freddy Keith — 1.5 — Pukwudgie
    •
    •


    O M B R E L U N E
    • [R] Lucinde Euphrasia Archambault — Kelsey Calemine — 1.2 — Camhanaich
    • [R] Katherina Dawson — María Clara Alonso — 1.3 — Polovina
    • Gereserveerd voor JoSnape
    • Gereserveerd voor Arden

    • Olivier Chevalier — Lucky Blue Smith — 1.3 — Mismagius
    • [R] Benedito Aloisio Álvares — Cole Sprouse — 1.3 — naestivate
    • [R] Louis Antoine Cloutier — ? — 1.2 — sloane
    • Jace Colton King — Yuri Pleskun — 1.4 — calice

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 16:14 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MT.


    She was always looking for more..

    Ik hoop dat Thierry zo een beetje oké is. Zo niet, ik kan nog van alles aanpassen.

    Somebody interested in him?


    She was always looking for more..

    Ik zal straks even een lijstje maken voor mijn personage!

    Pukwudgie schreef:
    Ik hoop dat Thierry zo een beetje oké is. Zo niet, ik kan nog van alles aanpassen.

    Somebody interested in him?


    Ik ga hem doorlezen als ik op de laptop zit (:

    Oliver? Ik heb straks ook Juniper, maar ik post haar later nog.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Pukwudgie schreef:
    Ik hoop dat Thierry zo een beetje oké is. Zo niet, ik kan nog van alles aanpassen.

    Somebody interested in him?


    Ik heb Marie in dezelfde afdeling en ik denk dat dat zeker zou klikken. Wat denk jij?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga straks trouwens Tomas afmaken, als er geïnteresseerden zijn: go ahead.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb Milou en Christian voor iedereen als relatie optie (verras me met iets creatiefs zou ik zeggen)

    + daarbij moet ik even melden dat ik vanaf morgen een week (zondag tm zondag) weg ben op kamp. Dat wil zeggen dat ik evt kan proberen op mijn telefoon het praattopic even bij te lezen maar dat is t. Bij voorbaat meld ik hiervij dat ik eigenlijk elk idee van een relatie goed vind zolang mijn personages niet eenzaam en gehaat alleen achterblijven :') (niet dat ik dat verwacht uiteraard)


    I just caught the wave in your eyes

    Sam staat open voor relaties (vriendschap, liefde?)


    How you doin'

    Ook Juniper staat open voor relaties. Let me know if you're interested in this mad witch *wbw*


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    @Mismagius, top! Ik denk dat Thierry Oliver best zou mogen, al heb ik het idee dat het soms ook wel eens zou kunnen botsen.
    Met Juniper weet ik het niet precies. Heb jij enig idee?

    @Augurey, dat denk ik ook zeker. Vrienden? Momenteel ben ik niet zo origineel, haha.

    Ik ben momenteel niet thuis, dus als ik weer tijd heb probeer ik iets beters te verzinnen, en zal ik ook even kijken naar de andere karakters hierboven.


    She was always looking for more..

    Mismagius schreef:
    Ook Juniper staat open voor relaties. Let me know if you're interested in this mad witch *wbw*

    Zij en Sam zijn wel verschillend, maar op sommige vlakken ook wel gelijk. Ik denk dat ze best goed bij elkaar passen. Jij?


    How you doin'

    Als het goed is wordt Lucinde vanavond afgemaakt ^^ De basis van haar innerlijk staat er echter al wel :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    MT.

    Eleanor wordt nog wat bijgeschaafd, staat al wel open voor relaties!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik ga binnenkort ook maar een relatievoorstellen/lijstje maken.

    @Yu en Leah: Ik heb Juniper voor Milou/Marie, en Juniper/Oliver voor Christian/Tomas. Weet jij iets leuks? (:

    @Pukwudgie: Vergeten te melden, maar Thierry is oké. Ik denk dat Oliver Thierry ook wel mag, dus ik stel voor dat ze gewoon vrienden zijn? Tenzij jij iets anders weet. Het hoeft ook niet altijd te botsen, maar ze zijn beide wel aan de stille kan. Dat zou geen probleem moeten zijn, lijkt mij. Voor Juniper en Thierry heb ik nog geen idee. Ik zal even brainstormen. Als jij ondertussen al iets weet; let me know.

    @Cotton: Ik ga Sam zo even doorlezen, wat stel jij voor?

    @Arden: Ik heb Oliver en Juniper voor je.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Camilla, zou jij wanneer je tijd hebt het topic even willen bijwerken?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.