• Wat doe je als je een extra pet had besteld en het niet nodig bleek te zijn? Nou, ik maakte er wat anders van. Van het gehele witte vlak galaxy gemaakt! Toen ik 15 was (bijna 4 jaar terug) had ik van m'n vans galaxy vans gemaakt. Die heb ik nog steeds. Past er goed bij haha! Wat vinden jullie ervan? (: En ja ik maak veel topics :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Wow, dat is echt heel gaaf. ;o


    Your make-up is terrible

    Heel gaaf!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh wauw, dat ziet er echt heel gaaf uit! Jij hebt telkens van die originele projectjes. Ik vind dat echt heel leuk om te zien. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn god, wat kan jij niet?
    Nee even serieus, ik word altijd zo vrolijk van jouw topics. Je maakt hele leuke dingen en je bent zo geïnspireerd, origineel en goed in wat je doet. Ik hou er van! Echt, je maakt super leuke dingen en je moet er nooit mee stoppen! Blijft vooral zo doorgaan en maak zoveel topics als je wilt, want ik word er super vrolijk van!
    Top! c:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2016 - 23:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer begint je webshop? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Assassin schreef:
    Wow, dat is echt heel gaaf. ;o


    Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Mismagius schreef:
    Heel gaaf!


    Dankjee!


    The sun will rise and we will try again.

    Ziet er echt goed uit!


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Oh wauw, dat ziet er echt heel gaaf uit! Jij hebt telkens van die originele projectjes. Ik vind dat echt heel leuk om te zien. (bloos)


    Ahw heel erg bedankt! Even andere info. Ik had laatst besloten dat ik mijn studie toch niet op de Pabo zou starten (wat ik graag eerst wilde) en toen schreef ik mij uit. Ik heb mij een week of twee terug ingeschreven voor Communication & Multimedia Design, een studie waarin ik creatief bezig kan zijn! En ik begin steeds meer te geloven dat ik de juiste keuze heb gemaakt en dat dat echt bij me zal passen. Mede doordat ik veel zelfvertrouwen krijg door de reacties van Q'ers op mijn projectjes! Dat dus haha ^^ Echt super leuk! Dus super bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Ahw weer een leuk topic! Jij bent echt heel creatief en elk topic wat jij maakt is heel leuk. Ga zo door! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh *-*. Die pet ziet er zo leuk uit!


    Ex astris, sciencia

    Daaaamn die pet is echt suuuuupergoed gelukt!!!!!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat ziet er zeer gaaf uit^^ ik denk als ik al jouw projecten zo zie, dat je wel de goede keuze als opleiding hebt gekozen(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Trikru schreef:
    Mijn god, wat kan jij niet?
    Nee even serieus, ik word altijd zo vrolijk van jouw topics. Je maakt hele leuke dingen en je bent zo geïnspireerd, origineel en goed in wat je doet. Ik hou er van! Echt, je maakt super leuke dingen en je moet er nooit mee stoppen! Blijft vooral zo doorgaan en maak zoveel topics als je wilt, want ik word er super vrolijk van!
    Top! c:


    Omg dat is echt super lief! Hier word ik echt heel vrolijk van! Echt heel erg bedankt!! Dit geeft me echt heel veel zelfvertrouwen, dankje! <3


    The sun will rise and we will try again.

    Philip schreef:
    Wanneer begint je webshop? :Y)


    Haha als er serieus vraag naar is dan zou ik dat best wel willen doen hoor :'D


    The sun will rise and we will try again.