• Wat doe je als je een extra pet had besteld en het niet nodig bleek te zijn? Nou, ik maakte er wat anders van. Van het gehele witte vlak galaxy gemaakt! Toen ik 15 was (bijna 4 jaar terug) had ik van m'n vans galaxy vans gemaakt. Die heb ik nog steeds. Past er goed bij haha! Wat vinden jullie ervan? (: En ja ik maak veel topics :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Frodo schreef:
    (...)

    Zo'n pet zou ik echt nog willen kopen (: ziet er super leuk uit!


    Hoeveel zou je ervoor willen geven? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Hoeveel zou je ervoor willen geven? (:


    Je hebt hem zelf gemaakt en dus ook zelf de pet moeten kopen, dussss tegen zo'n 15-20 euro?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jij maakt altijd van die coole shit x)

    Frodo schreef:
    (...)

    Je hebt hem zelf gemaakt en dus ook zelf de pet moeten kopen, dussss tegen zo'n 15-20 euro?


    Nice! Als er meer mensen zijn die tegen zo'n prijs het zouden willen kopen dan ben ik zeker bereid om dat te doen! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Litten schreef:
    Jij maakt altijd van die coole shit x)


    Thanks! :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw zo gaaf!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hoe doe je dat? Persoonlijk vind ik het niks bij het blauwe, maar het ziet er erg gaaf uit.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 20:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Nice! Als er meer mensen zijn die tegen zo'n prijs het zouden willen kopen dan ben ik zeker bereid om dat te doen! ^^


    Je kan er eens een topic over aanmaken, kijken of er nog meer mensen geïnteresseerd in zijn (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Je kan er eens een topic over aanmaken, kijken of er nog meer mensen geïnteresseerd in zijn (:


    Ja? Zou dat kunnen? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Mentys schreef:
    Wauw zo gaaf!


    Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ja? Zou dat kunnen? (:


    Natuurlijk! Ik ben niet op de hoogte van de andere dingen die je maakt, maar blijkbaar is dat nog heel wat (: je kan je eigen shopje beginnen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Ik ben niet op de hoogte van de andere dingen die je maakt, maar blijkbaar is dat nog heel wat (: je kan je eigen shopje beginnen!


    Oh super nice! Dan zal ik er een topic over aanmaken en via facebook verkopen ofzo! (: Ik heb verder wat kettingen gemaakt, retro figuren, armband, ik teken en schilder verder ^^ Je kan eens bij m'n topics kijken want de meeste dingen postte ik wel op Q (:


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Oh super nice! Dan zal ik er een topic over aanmaken en via facebook verkopen ofzo! (: Ik heb verder wat kettingen gemaakt, retro figuren, armband, ik teken en schilder verder ^^ Je kan eens bij m'n topics kijken want de meeste dingen postte ik wel op Q (:

    Maak een Quizlet shopje c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)
    Maak een Quizlet shopje c:


    De dingen die ik verkoop in een topic zetten? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    De dingen die ik verkoop in een topic zetten? ^^

    Ja, gewoon een topic speciaal voor je verkoop maken en hier dan nieuwe artikelen in zetten met de prijs er achter en zo. En dit dan zowel in een reactie als in de beginpost zetten met een foto er bij c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.