• oke mensen ik word het een beetje zat dat iedereen denkt als je van de straat komt dat je dakloos bent en dat je dan gelijk gehaat word? nouw dat zou je mij nu ook moeten haten

    want ik heb ook 2 jaar lang op de straat geleeft. nu leef ik weer normaal. ik sloeg oook iedereen kapot. je hoefte maar naar me te wijzen een je had der eentje voor je hoofd. ik werd zoo vaak kapot geslagen. ik dronk me 3 maal de ronte in. ik ben der echt niet trots op echt niet..!!! maar niet iedereen die van de straat komt is dakloos of moordent. nee ik heb misschien wel iemand bijna dood geslagen. maar zeker om een hele goede reden
    ....dus veel mensen zeggen toch "mensen van de straa daar moet je niks mee vrienden woorden enzoo want die zijn gevaarlijk." nouw donderstraal toch op

    ik ben der niet trots op dat ik zoo heb geleeft. en dat zat in de familie. Sowhat? nouw

    je kan een ding nu doen.

    en dat is me haten. want haters maken mij bekent


    dus gaat niet gelijk denken dat alle mensen van de straat slecht zijn? want veel mensen van de straat hebben ook een goed hard..


    XXiemand van de straat


    Some angels have no wings.

    Err - ok


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    hmm, oké.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Oké?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    luister ik wil gewoon eigenlijk duidelijk maken.dat iedereen fouten maakt. maar de een grote dan de ander want veel mensen hebben ook echt gewoon een slecht beeld over dingen die der ook gewoon neit zijn


    Some angels have no wings.

    Sjaa, ick geloof t best maar sommige peepz op straat hebben geen geld en die pikken dan. Dát kan ook. :') Okéé?!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room