• Hullo, ik heb sinds vorige week besloten dat ik na maanden lang twijfelen toch echt mijn YouTube channel ga starten. Ik heb het namelijk al een aantal keer geprobeerd, maar ben toch uiteindelijk terug gekrabbeld. Nu heb ik een aantal ideeën opgeschreven die ik uit wil gaan werken. Ik streef erna om elke donderdag iets up te loaden. Ik heb vandaag mijn eerste "praat video" geupload, genaamd "Art isn't a job" en het leek me leuk om dit met jullie te delen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie zulke videos leuk vinden - en wat misschien nog andere interessante onderwerpen zijn!

    PS: Ja, mijn Engels accent is niet geweldig en ik praat rommelig in deze vlog, maar dit is iets waar ik aan wil gaan werken. Ik doe het niet voor niks in het Engels, want ik wil mijn Engels verbeteren. Mijn woordenschat etc zit wel goed, maar omdat ik nooit Engels praat is het nogal slordig, ik hoop hier ook aan te werken terwijl ik deze vlogs maak.

    (Werkt de video bij jullie, bij mij doet hij raar? Dus hier even een losse link; click.)

    En om dit topic nog een beetje interessant en reëel te maken: wat vinden jullie van kunst als baan?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2016 - 16:20 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik krijg de video niet werkende helaas. :/ Dan maar via de link.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik kan het zien (:
    En ik ben het er trouwens echt mee eens. Ik studeer niets met kunst maar heb wel tekenacademie gedaan en mensen onderschatten inderdaad wat kunst echt is. Bovendien kan je het zelfs doortrekken naar vele andere studierichtingen waarvan gezegd wordt dat er weinig werk in te vinden is zoals muziek of psychologie,... De maatschappij verandert voortdurend en je kan niet weten wat de wereld nodig zal hebben binnen 3 of zelfs 5 jaar. Kunst blijft natuurlijk geen gemakkelijke richting om werk in te vinden maar ik vind dat je iets moet doen omdat je het graag doet.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb de video nog niet bekeken, maar heb hem toegevoegd aan m'n later bekijken lijst want ik ben op vakantie ^^ Maar de titel klinkt echt super goed! Ik ben er heel erg benieuwd naar. Engelse video's maken vind ik ook het leukste wat er is, maar om er af en toe wat Nederlands door heen te gooien is ook leuk (:


    ' Nyctophilia '

    CARAS schreef:
    Ik heb de video nog niet bekeken, maar heb hem toegevoegd aan m'n later bekijken lijst want ik ben op vakantie ^^ Maar de titel klinkt echt super goed! Ik ben er heel erg benieuwd naar. Engelse video's maken vind ik ook het leukste wat er is, maar om er af en toe wat Nederlands door heen te gooien is ook leuk (:

    Ah leuk! Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vond het echt interessant om naar te luisteren, hoe je het vertelde. En het is geen moeilijk engels en daarom kon ik het prima begrijpen. Ik ga een abo nemen op je kanaal (flower)


    ~My Mind Is Free~

    xPaperPlane schreef:
    Ik vond het echt interessant om naar te luisteren, hoe je het vertelde. En het is geen moeilijk engels en daarom kon ik het prima begrijpen. Ik ga een abo nemen op je kanaal (flower)

    Aww yay! Dankjewel ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    haha, ja. Ik denk dan altijd: Dan wordt je toch tekendocent ofzo? Ik bedoel, er zijn genoeg mogelijkheden! Bij mij deed de video het wel, trouwens xD ik neem een abo!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Tallata schreef:
    haha, ja. Ik denk dan altijd: Dan wordt je toch tekendocent ofzo? Ik bedoel, er zijn genoeg mogelijkheden! Bij mij deed de video het wel, trouwens xD ik neem een abo!

    Hij doet het inderdaad bij mij nu ook weer en yay dankjewel! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.