• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    (...)

    Uh de een na laatste. S7 is de nieuwste ^^

    Die wil ik ooook. Wil je me zeggen hoe die werkt na een weekje?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marowak schreef:
    (...)
    Die wil ik ooook. Wil je me zeggen hoe die werkt na een weekje?


    Is goed! C:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk ben ik veel te lui om op mezelf te wonen. Ik heb geen zin om boodschappen te gaan doen.


    Caution first, always.

    Winkelen met oma. Ik heb me zelfs opgemaakt. (:

    Ze zijn gelukt ;3
    Volgende keer alleen een minder dik laagje chocolade onderin ;3

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 14:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Is goed! C:

    Oke, thanks ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgenamsterdammorgenamsterdammorgenamsterdam


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moest wel lachen, heb een kwartier lopen zoeken naar waar mijn chip in moest ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb veel cringe gekeken, echt vEEL, maar King Alert's channel kan ik gewoon niet aan. Het is te erg. :W


    Caution first, always.

    Het is goed dat ik morgen examen heb want, man, ik ben dit vak kotsbeu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan je nooit genoeg bedanken voor elke keer dat je een lach op mijn gezicht tovert door simpelweg met mij te chatten via Facebook. We moeten echt gaan meeten.
    You mean everything to me, pet. <3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik hoef jouw excuus niet, mijn god.

    // Ik zit hier serieus met mijn mobiel te spelen. En nee geen spelletjes, maar om hoe de pagina's letterlijk de hoek om gaan als je ze opzij schuift. Waar een mens zich mee kan vermaken :')

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 16:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Ik hoef jouw excuus niet, mijn god.

    // Ik zit hier serieus met mijn mobiel te spelen. En nee geen spelletjes, maar om hoe de pagina's letterlijk de hoek om gaan als je ze opzij schuift. Waar een mens zich mee kan vermaken :')


    Yo, maak eerst eens dat topic over chocola D:


    Your make-up is terrible

    Niantic, fucking please.. ga al die gegevens publiekelijk maken in plaats van alles te bannen en de mensen die het gebruiken. Zo erg is het toch niet om te weten welke van je pokemon goed zijn en welke niet

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 16:20 ]