• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Erlebnis schreef:
    Ik wil echt mijn Zoey 101 rpg, maar ja, dan moet ik vet veel dingen uitwerken en ik heb al zo ontiegelijk lang geen rpg's (of überhaupt andere creaties) meer gemaakt D:


    Als je hulp nodig hebt kun je bij mij aankloppen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Als je hulp nodig hebt kun je bij mij aankloppen!


    Okay c;

    Thanks! ;3


    26 - 02 - '16

    Viva la Bam <3

    Ik ben echt te lui om hele lange karaktersheets te lezen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NO. This is not happening right? No. No. No. This isn't happening. Somebody hit me with a brick.


    The truth is out there.

    Dat saucijzenbroodje heeft me echt misselijk gemaakt met die knakworstjes. Maak je het eten wel goed? Je hebt me wel eerder aan een voedselvergiftiging geholpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je zal eens van tevoren zeggen dat je bezig bent in plaats van expres geen bericht sturen met dat je bezig bent. Then indeed, a big, fat fuck you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dank je Homeland, ook al is dit de derde keer dat ik deze aflevering kijk, I JUST

    lie down, try not to cry

    CRY


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Als ik je een advies mag geven; doe het niet. Ik heb een ex een tweede kans gegeven, lang geleden, en ik heb er spijt van gehad. Eerst had hij mij gedumpt en toen wilde hij me terug, om vervolgens afstandelijk te doen en me nog verder de grond in te stampen. Meid, jij verdient veel beter dan iemand dan iemand waar jij alles voor moet doen en er gewoon weinig voor terugkrijgt. Als iemand niet voor jou wil gaan, niet zijn best wil doen voor jou, zal je toch echt even jezelf goed achter je oren moeten krabben of het wel goed is voor je. Wil je - je jezelf nog meer gaan beschadigen en er mogelijk nog een keer achterkomen dat diegene echt niet geschikt is om een toekomst mee op te bouwen, of gun je jezelf een tijd van herstel en probeer je dit alles achter je te laten?

    Weeg de voor- en nadelen eens tegen elkaar op. Heeft het echt zoveel voordelen om deze relatie te hervatten na alle rottige dingen die je hebt meegemaakt? Of lijkt dit nu zo, omdat je last hebt van liefdesverdriet?

    Ik vind het gewoon zo lastig. We waren 4 jaar samen en ik denk dat aan onze problemen gewerkt kan worden als we dat echt willen.

    Maar ik ben zo van streek en in de war dat ik waarschijnlijk niet helder meer kan denken. Al weet ik wel zeker dat ik nog een keer goed met hem moet praten, in plaats van alles via whatsapp bespreken en uitruzieën.

    Ik weet niet hoor, maar ik met niet voor niets een weekplanning maken van mijn psycholoog samen met jullie, maar jullie doen of het niets is en denken lekker makkelijk; Laten we het maken van de planning naar mogen doorschuiven. Verdomme.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Audino schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon zo lastig. We waren 4 jaar samen en ik denk dat aan onze problemen gewerkt kan worden als we dat echt willen.

    Maar ik ben zo van streek en in de war dat ik waarschijnlijk niet helder meer kan denken. Al weet ik wel zeker dat ik nog een keer goed met hem moet praten, in plaats van alles via whatsapp bespreken en uitruzieën.


    Ik vind het zo naar dat je dit allemaal meemaakt, maar als jullie echt zouden willen veranderen samen, dan had je dat in vier jaar best kunnen doen. Ooit heb ik in hetzelfde bootje gezeten als jij, en dat ellenlange onderhandelen en ruziën neemt alleen maar energie en is het niet waard. Het is inderdaad een goed plan om face-to-face met elkaar te praten, maar laat je niet verleiden door mooie praatjes en loze beloftes, want voor je het weet ben je weer voor een lange tijd ongelukkig omdat je blijft proberen en het simpelweg niet lukt. Je bent ook nog vrij jong, dus het is echt zonde om je topjaren weg te gooien aan het proberen terug te krijgen van de relatie die je ooit had met hem.

    Heeeel veel sterkte. Ik zal me er niet meer mee bemoeien als je dat niet fijn vindt, maar ik zie dat je er heel erg mee zit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    op deze manier stort ik een deze dagen in haha leuk over een week school er ook nog bij fijn man

    // Ik sta echt op het punt naar buiten te lopen en te vragen aan m'n oma of ik daar mag zitten de rest van de avond.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2016 - 20:20 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Het Stucky schilderij dat ik van mijn zusje heb gekregen hangt nu boven mijn wastafel, vlak naast het plaatje van Maria dat mijn moeder ooit heeft opgehangen toen ik deze kamer nog met mijn zusje deelde, en ik weet niet zeker of dat nou een vreselijke of een geweldige plek is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nooooooo. Ik heb mijn 37.000ste pageview gemist T-T


    26 - 02 - '16

    Ha bitch ik heb je! Met je kut pokémon! HA!
    Heeft me veel potions en revive gekost, maar ik heb m'n badge!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.