• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    zwarte henna is binnen, nu nog 'nep' bloed en ik kan gamescom omver blazen met mijn Samuel Drake cosplay:)

    Hey weten jullie nog dat LJH topic van afgelopen kerst waarin iedereen elkaar na verloop van tijd ging knuffelen

    Blijkbaar is dat 123 topics geleden. 123 topics in een halfjaar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [left][/left]

    Wiarda schreef:
    Hey weten jullie nog dat LJH topic van afgelopen kerst waarin iedereen elkaar na verloop van tijd ging knuffelen

    Blijkbaar is dat 123 topics geleden. 123 topics in een halfjaar.


    Dat waren goede tijden. Na 123 topics mag het knuffelen best terug komen though

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 0:11 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    4K, WAT

    Het wordt er niet korter op, zo. (Het ergste is dat ik op dit punt echt zulke details erin aan het verwerken ben dat niemand die niet een tienjarige op het hoogtepunt van HSM obsessie is het er allemaal uit zal halen. Oh God.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me zo intens verdrietig maar ik snap niet waarom..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan je misschien even weggaan aub?


    <3

    Nieuwe username :Y)
    Want macarons zijn lekker hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja ik wil best wel wat afvallen en nee ik hoef er niet iedere 5 minuten aan herinnerd worden door Quizlet met z'n "afslanktips"-reclames.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 9:31 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom is Q zo dood?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waarom is Q zo dood?


    Ikr. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Net wakker Nikki :p

    // Op het moment dat daar eerder dan bij mij staat staat "heeft een relatie', spring ik van een brug.

    /// Vandaag komt mijn mobiel (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 10:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat doe je als je nog kipsate over hebt van de bestelling gister, nou dat warm je op als ontbijt! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy shit. Ik ben alleen thuis, want mijn ouders zijn op vakantie en plotseling staat er een 3 jarig meisje voor mijn raam in de achtertuin. Ze wilde blijkbaar bramen plukken, maar jemig. Ik schrok me dood

    Edit: WACHT ik had het hek op slot gedaan! Hoe is ze binnen gekomen? Wie is ze uberhaupt?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 11:13 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jungle Book was best een mooie film.

    En even een realisatiemoment dat ik volgende week rond deze tijd al weer de eerste dag op school zal gaan hebben. Een nieuwe school wel te verstaan. Let's suppress the nerves for now.

    JamesPotter schreef:
    Holy shit. Ik ben alleen thuis, want mijn ouders zijn op vakantie en plotseling staat er een 3 jarig meisje voor mijn raam in de achtertuin. Ze wilde blijkbaar bramen plukken, maar jemig. Ik schrok me dood


    Doet me denken aan een horrorfilm :o
    Ik zou me ook de pleuris schrikken xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.