• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    ... O-ke? This is weird.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I saw you as the perfect man, but actually you were just an asshole.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Filosofem schreef:
    (...)

    Ik vind het zo naar dat je dit allemaal meemaakt, maar als jullie echt zouden willen veranderen samen, dan had je dat in vier jaar best kunnen doen. Ooit heb ik in hetzelfde bootje gezeten als jij, en dat ellenlange onderhandelen en ruziën neemt alleen maar energie en is het niet waard. Het is inderdaad een goed plan om face-to-face met elkaar te praten, maar laat je niet verleiden door mooie praatjes en loze beloftes, want voor je het weet ben je weer voor een lange tijd ongelukkig omdat je blijft proberen en het simpelweg niet lukt. Je bent ook nog vrij jong, dus het is echt zonde om je topjaren weg te gooien aan het proberen terug te krijgen van de relatie die je ooit had met hem.

    Heeeel veel sterkte. Ik zal me er niet meer mee bemoeien als je dat niet fijn vindt, maar ik zie dat je er heel erg mee zit.

    Mijn ex vertelde me pas een paar dagen nadat het uit was wat hij van onze relatie vond. Zo dat ik te veel op Quizlet en achter mijn pc/mobiel. Maar hij zag niet in dat hij ook bijna 24/7 aan het gamen was. Als ik dat allemaal eerder geweten had, had ik het aan mezelf en aan hem veranderd. Aan het gamen konden we makkelijk werken, gewoon minder doen als we bij elkaar zijn. Maar als hij niet wil stoppen met drugs gebruiken, terwijl ik het erg vervelend vind, dan gaat het al snel over. Maar om nu te zeggen dat ik hem misschien wel terug wil als hij een tijdje helemaal clean is, vind ik ook zo sneu voor hem als ik tegen die tijd al iemand anders heb. En de communicatie was er niet, we zeiden nooit tegen elkaar als er iets was wat we niet zo leuk vonden aan elkaar. Daarom weet ik nu pas hoe hij onze relatie zag. Ik weet het gewoon niet en mijn gedachten springen elke zoveel minuten van 'ik wil hem echt terug' naar 'ik wil een ander'.



    // Ik ga een tinder aanmaken. Ik moet nieuwe mensen leren kennen en mijn ex uit mijn hoofd zetten. Misschien zijn er mensen in mijn familie die deze week leuke dingen met me willen doen. De afleiding heb ik hard nodig.

    I miss you. Fuck you.


    kindness is never a burden.

    Wacht wat? Colton Haynes is gay?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb 3,5k aan Chad/Ryan en het wordt wat minder want ik moet nog heftig knippen maar wow. Wow.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trikru schreef:
    Wacht wat? Colton Haynes is gay?

    Haha ja? Paar maanden geleden uit de kast gekomen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Haha ja? Paar maanden geleden uit de kast gekomen.


    Ik zat random gewoon op internet te zoeken naar gay acteurs, omdat het kan, en toen zag ik dat, haha!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why is it that the thing that attracts you to a person always ends up being that thing that just drives you crazy? I just wish.. I wish that I had someone who would be there for me, and I could be there for him, and we could just dive into it together.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet nodig nieuwe foto's van mezelf maken. Het enige probleem is dat ik er niet uitzie.

    Mijn nieuwe lockscreen van Sebastian Stan is echt ongelofelijk schattig.

    Stop. Overboard. Stop.


    What would Emma do?

    Nou, dan breng ik mijn mobiel maar naar zo'n inruilpoint waar je geld kunt krijgen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer de helft van het gezin binnen een week tijd into homoseksualiteit is geraakt en het jouw schuld is.. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw. Fietssleutel kwijt, fiets kwijt, hand open gehaald, hoofd gestoten, voet tussen de autodeur, thee over mij heen... vandaag was echt een rampdag :W


    Happy Birthday my Potter!