• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Kunnen we er alsjeblieft een traditie van maken om bij elke Marvel film die uitkomt er een keer stoned naartoe te gaan? Het is zo'n leuke herinnering. :W Fuck, ik mis je nu echt even. Kom terug. ;c Het is lang geleden dat ik een vriendin echt gemist heb.


    Caution first, always.

    Zal je altijd zien dat deze rietjeskrullen dus perfect werken en ik fucked ben want het heeft twee uur geduurd voordat ik ze allemaal in heb gekregen en no way dat ik hier ooit mee kan slapen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    NEEEEE mijn favoriete cringe channel is opeens terminated. (no_chears)


    Caution first, always.

    Dat was vreselijk.. Echt vreselijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    Zal je altijd zien dat deze rietjeskrullen dus perfect werken en ik fucked ben want het heeft twee uur geduurd voordat ik ze allemaal in heb gekregen en no way dat ik hier ooit mee kan slapen
    Yes. Yes they work.


    She's imperfect but she tries

    Ooit moet ik echt meedoen met de Dodentocht.
    Maar voor nu moet ik misschien gewoon verder studeren. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mignon schreef:
    (...)Yes. Yes they work.

    Fucking hell, ze werken echt. Ugh. Het is zo'n pleuriswerk, uggghhghghg.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Damn, zeggen dat de relatie van Harley Quinn en The Joker goals is, is hetzelfde als zeggen dat de relatie tussen Christian Grey en Anastacia goals is. Stop glorifying abuse, pls.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Damn, zeggen dat de relatie van Harley Quinn en The Joker goals is, is hetzelfde als zeggen dat de relatie tussen Christian Grey en Anastacia goals is. Stop glorifying abuse, pls.

    Denk dat sommige mensen zich niet echt verdiept hebben in de 'relaties' die die personages daadwerkelijk hebben. Ik bedoel, ik vind Harley en Joker geweldig samen, maar dat komt omdat ze niet bestaan. Ik zou zo'n relatie niet in real life supporten. :')

    Tonight's the night! _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Krolock schreef:
    (...)
    Denk dat sommige mensen zich niet echt verdiept hebben in de 'relaties' die die personages daadwerkelijk hebben. Ik bedoel, ik vind Harley en Joker geweldig samen, maar dat komt omdat ze niet bestaan. Ik zou zo'n relatie niet in real life supporten. :')


    Yes, dat is het precies. ;3 Heel leuk in fiction, maar niet in het echt.


    Your make-up is terrible

    Heeee teleurstelling fiiijjjn


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oké, ik ga eindelijk na 100 jaar men héle kamer opruimen en heel veel weggooien. Rip me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ARK is dus geen leuk spel als je in je eentje moet spelen. Nu maar The Witcher op mijn pc installeren.

    // Wanneer je je (gesloten) beker met ranja een nacht laat staan en het de volgende ochtend naar schimmel stinkt. Lekker.

    yep, ik heb mijn ps4 maatje gevonden (: