• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Peter Griffin + random reusachtige kip + ruzie = hilarisch


    26 - 02 - '16

    Trikru schreef:
    (...)

    En nu? c:


    Nu werkt 'ie! (:

    // nou oké ik heb dus de eerste 140 woorden geschreven van mijn nieuwe aankomende verhaal en ik voel me er nu al ongemakkelijk bij.

    Ik schoot in de lach en krabde achter op mijn hoofd. Mijn ouders waren beiden vreselijk extrovert, geboren charmeurs. Mijn broer was een gladde jongen, die je inpakte met zijn praatjes. En daar was ik dan; een meid die zich nog ongemakkelijk kon voelen in het bijzijn van een banaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I ate too much. Bleh.

    Vikernes schreef:
    (...)

    Nu werkt 'ie! (:

    // nou oké ik heb dus de eerste 140 woorden geschreven van mijn nieuwe aankomende verhaal en ik voel me er nu al ongemakkelijk bij.

    Ik schoot in de lach en krabde achter op mijn hoofd. Mijn ouders waren beiden vreselijk extrovert, geboren charmeurs. Mijn broer was een gladde jongen, die je inpakte met zijn praatjes. En daar was ik dan; een meid die zich nog ongemakkelijk kon voelen in het bijzijn van een banaan.

    Yaes yay jaaa


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo ontzettend moe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben zo ontzettend moe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    How are genders not real? Zijn transgenders dan ook niet echt? Wtf, Tumblr.


    Your make-up is terrible

    Niemand wil mijn mobiel kopen :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vraag me af of er normale (gezond verstand, geen Hugh Hefner achtige) mannen zijn die op ±20 jaar jongere vrouwen vallen. 40 is toch écht mijn max leeftijd voor een man.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2016 - 19:03 ]

    Nou, heb de s6 edge besteld. Hopelijk kom ik snel van die andere af D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, ik geloof je niet. Praat dan ook eens een keer tegen mij, in plaats van dat ik telkens het gesprek moet beginnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kunnen we niet alle films opnieuw maken met een all female cast? Want wtf.

    Oke een van deze dagen pleur ik de proloog online maar ik moet nog een titel en cover en alles hebben MAAR GEEN TIJD help


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn highlights zitten erin en i love them!
    Nu tijd voor koffie en vanavond op avontuur!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Lowkey wanna die.


    Your make-up is terrible